ایران خودرو

مشخصات سمند ال ایکس سال LX

سمند سال که به سمند ۸۵ هم معروف است ،  در راستای ارتقاء هر چه بیش تر نام  LX با تحولاتی بیش تر به بازار عرضه و جایگزین  LX شد . تغییرات ایجاد شده در سمند سال نسبت به ال ایکس را از طراحی داخلی شروع می کنیم . سطح کیفی موارد استفاده شده در داشبورد خودرو افزایش یافته اند و در آن از موکتهای کف طرح تافتینگ، کفپوشهای فرشی و داشبورد طرح  SLUSH MOULDING استفاده شده است . در این مدل پمپ بنزین به داخل باک منتقل شده و دیگر صداهای اضافی به اتاق منتقل نمی شوند . با استفاده از سیستم پخش  Alpine به جای سیستم پخش قبلی سمند ال ایکس کیفیت سیستم صوتی این خودرو با استفاده از ۴ بلند گو افزایش یافته و علاوه بر این موارد کارآیی سیستم هشدار دهنده خودرو و عملکرد سنسور های عقب بهبود یافته اند . مکانیزم تنظیم الکتریکی صندلی های جلو هم با کاهش صدای تغییرات و افزایش سرعت و در کل بهبود این عملکرد ها شرایط بهتری را به وجود آورده اند .

دو معضل بزرگ ال ایکس در سمند سال مورد بررسی و ارتقاء قرار گرفته اند . ترمز ها از نظر قدرت و عملکرد ارتقاء نسبی پیدا کرده اند ، در سیستم تعلیق خودرو نیز برای عملکرد بهتر و نرم تر شاهد تغییراتی هستیم و شلنگ های سوخت رسانی تغییر یافته اند .

samandlx-88

از جمله تغییرات دیگری که در بخش داخلی خودرو می توان به آن ها اشاره کرد ، همرنگ شدن کمربند های ایمنی با تجهیزات رفاهی داخلی خودرو و نرم تر شدن موارد مورد استفاده در داشبورد جدید سمند سال هستند .
در طراحی خارجی این خودرو  لنز عدسی ها در چراغ جلو حذف شده اند اما این تغییر آن چنان که باید تفاوت خاصی در دید بیننده ایجاد نمی کند . جلوپنجره جدید سمند سال طراحی به روز تر و متفاوت تری را نسبت به ال ایکس نشان می دهد اما همچنان از نظر طراحان خودرو در ایران این رویه جذابیت های نمای جلو سمند ال ایکس را از بین برده است . سپر و چراغ های عقب نیز تغییراتی در جهت بهبود طراحی فنی بوده اند .
رینگ های ۵ پره جایگزین رینگ های قبلی ال ایکس شده اند و نمایی متفاوت از کناره ها را بوجود آورده اند . ستون درب ها تقویت شده اند و درب های جلو به سیستم خود بستگی که باعث بسته شدن راحت تر درب ها می شوند مجهز شده اند .
موتور ملی  نیز یکی از انواع موتورهای قابل انتخاب برای این خودرو است. موتور ملی با کد EF7 دارای حجم موتور ‌۷/۱ لیتری و تنفس طبیعی، با ‌۱۰۰سی‌سی حجم موتور کمتر نسبت به موتور حال حاضر سمند که طراحی گروه psa فرانسه است، در حالت کار با بنزین ‌۲۰ درصد و در حالت استفاده از گاز حتیاز موتور کنونی سمند بنزین‌سوز توان بیشتری دارد.

samand lxدستیابی به منحنی گشتاور مطلوب‌تر با حداکثر گشتاور شش درصد بیشتر ازموتور کنونی سمند در حالت بنزین‌سوز، از جمله مشخصات این موتور است. همچنین حداکثر افت توان در حالت گاز سوز بودن نسبت به بنزین شش درصد استکه از نظر راننده آن چنان محسوس نیست . در حالی که این میزان برای موتورهای موجود ‌۱۱ تا ‌۱۵ درصد گزارش شده است.

samand-lx

عدم نیاز به تعمیرات اساسی موتور تا ۲۵۰ هزار کیلومتر و تعویض شمع تا بیشاز ۲۰ هزار کیلومتر ضمن عمر بالای روغن بیش از ۱۲ هزار کیلومتر نیز از دیگرامتیازات این موتور است . اما مهم ترین نکته ای که EF7 را دوست داشتنی تر از موتور فعلی سمند می کند کاهش مصرف سوخت تا ۳۰ درصد و افزایش قدرت به میزان ۱۷ اسب بخار است .

برگرفته از سایت: p30city.net

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵۲ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سمند ال ایکس واقعا خودروی خوبی هستش ایمن وجادار به کار خانواده خیلی میاید از هر کسی که این ماشینو سوار شده بپرسید از اون راضی بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پینار

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام . سمند ماشین خوبی است ولی فقط برای دوسال انهم واسه جاده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حیدر

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام:سمند ماشین خوبی هست فقط تنها بدی که داره محل قرار گرفتن کلید های بالا بر شیشه ها جای خوبی نیست و باید مثل پژو پارس و405 بالا قرار بگیرد که امکان دسترسی را اسان کند
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شهرام 66

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام.سمند الکس یک ایراد داره اونم وقتی میخوای دنده عقب بری نمی تونی عقب رو ببینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد جواد

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        براش دوربین نصب کن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. رضا

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام .من میخوام سمند بگیرم برای تو شهر خوبه قیمتش چنده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یوسف

    ۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.سمندماشین خوبی است چون ایمن وجادار وباکیفت است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. هادی محروقی

    ۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام علیکم سمند ال ایکس ماشین شیک بادوام جادار فرمان بذیر همچنین تولید ایران هم است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حامد

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان کسی اگه قطعه خودرو ملی رو پیدا نکنه بیاد ماکو همه چیش اینجا پره بخصوص دسته موتورش که 100 تومنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حامد

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کسی هس بگه سمند سال با سمند ال ایکس معمولی چه تفاوتی داره
    کامل توضیح بدین من میخوام بخرم
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماهان

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام 1-سیستم تعلیقش بهتر شده2-تقویت موتورالبتهxu7برای دوام بیشتر روغن تا12000kmو شمع تا200000kmالبته شمع بوش3- رینگ اسپرت پنج پره نسبت به معمولی4-تقویت ستون های ماشین4-نرمتر بسته شدن دربهای ماشین و بسیار امکانات دیگر شما اگر قصد خرید داریداز نظر من البته باز هم تحقیق کنید اولtu5بعدxu7بعدef7—-تی یو 5 بخاطر اینکه موتور قوی هسستش باید با بارس ای ال ایکس مقایسه بشه ولی باید بهش برسی نسبت به ای اف 7 خیلی سره —-ایکس یو 7 فقط باید گازش بدی نیاز به مراقبت زیادی نداره در کل موتور خوبی هستش وسیله هاش هم راحت بیدا میشه—-اما اشغال ایرانی یا همون ای اف سون به هیچ دردی نمیخوره کمتر تعمیرکاری زیر بار تعمیرش میره من الانtu5دارم خیلی راضیم ازش قبلاef7دوشتم توی تحریم ها موتورش سوخت بعلت نبود قطعات لازم برای تعمیرش 3ملیون زیر قیمت فروختمش رفت راحت شدم از شرش—-امیدوارم این توضیحات من بکارت بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد جواد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      حامد جان من هم مشکل تو رو دارم ولی به این نتیجه رسیدم که خودروهای سمند و پارس و … در یک کلاسند و و اگر برایندی از تمام خصوصیاتشان بگیری میبینی که نمره همه یکی میشود ولی در نهایت بستگی داره از ماشین چی بخواهی و سلیقه ات چی باشه خوب نظرم اینه که سمند از نظر بدنه و نرمی که به خاطر سنگینیش هست(عیب) و کم بودن صدای داخل اتاق که به خاطر داشبرد حجیمش هست با موتور معمولی تک سوز که مصرفش بالا (عیب) ولی قدرتش خوب است و بیشتر خودرو جاده هست تا شهر بهتر از بقیه هست شاید برای کسی که بیشتر استفادش تو شهر هست به خاطر استهلاکش خوب نباشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کورش

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام، اصلا خودت متوجه شدی که چی گفتی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. محمد جواد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    برای خودم و دیگر هم وطنانم متاسفم که در کشوری زندگی می کنیم که اکثرا می گویند خودرو صفر نخریییییید.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. محمد جواد

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این خودرو بسیار مناسب برای جاده میباشد و مخصوص خانواده های بالای 4 نفر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم من مدت 12ساله که 6تا 405 خریدم.از 405 راضی بودم ولی حالا سمند ال ایکس بنزینی ثبت نام کردم حالا هرکی یه چیزی میگه اخرش نفهمیدم کدامشون بهتره یه نفر که هر دوشو داره کمک کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماشین باز

      ۱۷ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خب معلومه 405 از سمند خیلی بهتره. شیکتره شتابش خیلی بیشتره درضمن دیرتر هم به خرج مییفته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۹ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        سلام
        خدایی GLX که طراحی بدنه و داشبوردش واسه 30 سال پیش فرانسه هست از قیافه سمند قشنگ تره ؟؟؟؟؟
        بابا 405 خیلی جواده . اصلا کلاس نداره . شده مثل پیکانهای تهران 28 قدیم . هرچی جک و جواده 405 داره . باز سمند یه مقدار بهتره.
        ضمنا اگه قراره سمند موتور TU5 باشه خوب برو پژو 206 sd بخر کلاسش خیییلی بالاتره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali

          ۱۵ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          داداش گلم سعی کن حتی المقدور از عبارت جواد تو این مفاهیم استفاده نکنی بالاخره اسامی منتسب به اهل بیت برای هممون محترمه …
          دو ماهه سمند ال ایکس صفر گرفتم با گیربکسش مشکل اساسی دارم تو شهر شتاب نداره یکمی سنگینه درسمت راننده صدا میده چراغ بنزین که روشن میشه تو سربالایی کپ می کنه ولی خب مبلمان راحتی داره فرمونش نرمه داخلش احساس ایمنی پیدا می کنی ترمزشم بدک نیست بیرون شهر سواری خوبی داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سعید

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        405 شیک تر از سمنده؟!!! عجب

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۶ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (11 ديدگاه)

          سلام
          چند تا مورد که بهتره دوستان در نظر بگیرن:
          در پژو 405 از طراحی و تکنولوژی روز خبری نیست، اما
          احتمالا تنها خودرو در کلاس خودش باشه که جایزه بهترین هندلینگ و بهترین طراحی سال اروپا رو کسب کرده .
          حالا با گذشت تقریبا 30 سال از ساخت اولین مدل چه کسی میتونه طراحی اصولی و کاربردی، آئرودینامیک ، جادار بودن، خوشدست بودن و قدرت و نرمی حرکت و پایداری مثال زدنی این ماشین و … رو با دلیل و منطق نفی و تکذیب کنه و نه از روی سلیقه شخصی.
          جای جای این خودرو از روی اصول مهندسی و سهولت در استفاده طراحی و ساخته شده و به جرات میتونم بگم این موارد در خودرویی با امکانات جزئی کمتر از پژو و طبق نظر اکثر مردم -زشت- و قیمت غیر قابل توجیه، با نام ایرانی تندر 90 به چشم نمیخورد.
          فراموش هم نکنیم که پژو پارس، سمند، سورن و دنا همگی روی پلت فرم 405 بنا شدند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. mahdi

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من میخواستم که سمند ال ایکس بخرم بعضی ها میگن خوبه و بعضی ها میگن بده لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رضا

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    من الان حدود 5 ماهه سمند مدل 83 دارم . تنها تفاوتی که این مدل با ال ایکس داره سنسور دنده عقب و صندلی برقیه . بسیار ماشین نرم و خوبیه . با این که مدل پایینه ، به خاطر بکار گرفته شدن قطعات اصل فرانسه این مدل رو انتخاب کردم . البته ef7 خیلی بهتره که در چندماه آینده با یه مدل مناسبش عوضش میکنم . در کل ماشین خوب و راحت و ایمنیه . تا 190 تا من باهاش روندم و کم نیاورده . با 405 ، پرشیا ، ام وی ام ، 206 و سمندهای مدل بالاتر هم کورس گذاشتم کم نیاورده و کل شون رو خوابونده . هرکی میخواد سمند بگیره مطمئن باشه بهترین انتخابه . اگه میخوای بالای 25 هزینه کنی ef7 عالیه . وگرنه مدلای 86 تا 89 که موتور xu7 هستش اذیتت میکنه . xu7 که همون موتور 405 هستش سری اولاش از 81 تا 85 عالیه . چون فرانسست . همه سمندها ، پرشیا و 405 ها از 81 تا 85 دارای این موتور هستن . ولی سمند به خاطر آپشن هایی که داره برتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سینا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    اگه می خوای یک ماشین از بین 405وسمند بخری من میگم 405بخرید بخاطر این که ماشین خیلی خوش دستیه بعد بدنه وداخل 405خیــــــــــــلی بهتر از سمنده.سمند سه مشکل خیلی بزرگ داره اونم 1ستون های خیلی بزرگ که دیدو کم میکنه 2وزن بالاش که بعد میوفته روزمین3شتاب کمش بخاطر وزنش من هر2ماشینو داشتم واستفاده کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. جی تی ار

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    مزیت های زیادی نسبت به رقیباش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ولک با سلام

    من سمند موتور پژویی صفر مدل 92 خریدم . شتابش نسبت به 405 و پرشیا کم است ولی اگر متناسب گاز و دنده تعویض نمایید تقریبا جبران می شود . اپشن هایش در حد پرشیا است ولی قیمت آن کمتر از پرشیا است . برای سرعتهای بالا قابل اعتماد است . ترمزهایش نسبت به مدلهای قدیمی بهتر شده و ظاهرش هم طراحی جدید تری نسبت به خودرو های پژو هم رده داره . من سمند ال ایکس را با این قیمت خودروی مناسب می دانم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سینا

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام سمند ef7را از تعمیر کاران ایران خودرو پرسیدم می گویند قطعات آن بد پیدا می شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. milad

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سمند فقط ال ایکس بنزینی و تمام…بقیش در دسره.ولی ال ایک بنزینی تا دلت میخواد باش سواری کن اخ نمیگه لذتشو ببر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. میر لاهرودی .م

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز به همتون سلام دارم .
    من پارسال lx سال خریدم متاسفانه بد درآمد (موتور شیشه بالابر روز پنجم سوخت و چراغ چک هم از روز اول روشن شد و صدای موتور هم زیاد بود )
    ولی نمایندگی درست کرد و بعد به دلم ننشست فروختم . الان 10 ماه ماشین ندارم دوباره میخواهم lx سال اسم بنویسم آیا کیفیت تغییر کرده چه راهنمایی میفرمایید ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سینا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    سمندLX ماشین خوبیه جادار برای مسافرت بنداز تو جاده باهاش بگاز ولی تنها ایرادی که داره ایران خودرو داشبورد جدیدی مثل پرشیا طراحی نکرده با این که سمند خودرو ایرانی هست و مشکل دوم این که موتور های xu7 به خصوص EF7 دیگه موتور های قابل اطمینان نیستن ما مدل 90 موتور بوش داریم خیلی خوبه تا حالا بزنم به تخته آخ نگفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رسول

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام.من خودم پژو405 مدل88توکرم دارم.این ماشین بزرگترین عیبی که داره اینه که تو جاده خوش دست نیست وصندلیاش همون پیکانه!وعیوب دیگرش اینکه نرمی گیربکسش از پراید132هم کمتره.یعنی دنده ریز نیست ولی خدایش تو سربالایی نه تو کارش نیست.عیب دیگه اینکه بدنش نازک ونسبت به قدرت موتور ش ماشینی دارای ترمز غیر قابل اعتماد واین ماشین فرمان پذیریش خوب نیست البته تویجاده وسریع ادمو خسته میکنهوعیب دیگه اینکه صدای موتور تو سرعت بالا خصوصا میاد داخل کابین.تا حالا نه سمند داشتم ونه روندم ولی شنیدم ودیدم که سمند هیچ کدوم از عیبای405رو نداره بلکهدارای گیر بکسی دنده ریز تر ونرم تر که با کمترین فشار به موتور بیشترین راندمان وسرعت رو میده واین مبله عالی وراحت واین صندلیای راحت وصدای خیلی کم موتور در کابین وتماشای کیلومتر مثلا170بدون ترس واطمینان به استحکام جماشین حس اعتماد بنفس بالای به سرنشینان خصوصا راننده میده.میگن وقتی گاز میره رودور3000راننده احساس شعف میکنه در این ماشین.البته اگر برادران ایران خودرو حداقل بخاطر شرف نام ایران از کیفیتش نزنن ونظارت شدیدی بخصوص در هنگام مونتاژ تولید قطعات ومونتاژ کل ماشین داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. توحید خان

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین باز شما ماشین باز نیستی نظر میدی در مورده زیباییه سمند . . . هروقت مثه من رو زمین دراز کشیدی رفتی زیر ماشین از سینی جلو شستی اومدی تا ته اگزوز بهت میگم ماشین باز . ماشین بازی فقط لایی کشی و سیستم نیست که داش . . . من سمند دارم موتور پژو سالی 3000 کیلومتر راهو میام . لامصب چنگ میزنه جاده رو . . واله من موندم چرا میگن 405 . . نه که خودم سمند دارم بده 405 رو بگم .نه ناموسن . . . خوب همون موتورو داره . . . ولی شما . . . نه خدایی شما آلیاژه بدنه سمند رو با 405 یکی میکنی . . . امکانات داخلیه سمند رو با 405 یکی میدونی . . . تو جاده همه میترسن ازش فکر میکنن گشت نامحسوس دنبالته میرن کنار خخخخخخخخخخخخ جنوب کشور شرجی هوا زیاده بیا ببین 405 چجوری زنگ میزنه حالشو ببر خخخخخخخخخخخ ولی لامصب سمند به آهن برسه زنگ تو کارش نیست . . . حالا گفتن از من بود شنیدن یا نشنیدن از شماها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سپهر

      ۲۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش خیلی خلط مبحث کردی اصلا نفهمیدیم چی شد!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. نادر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.من قبلا پژو ۴۰۵ tu5داشتم.ولی متاسفانه بعد از ۲سال استفاده در ۲۰ هزارتا از همه جاش سر و صدا میومد.و رفته رفته داشت بیشتر می شد و در سرعت ۱۲۰ به بالا بد می لرزوند .با مکانیکم مشورت کردم.گفت که باید کمکاش رو تعمیر کنیم اینارو‌خوب رگلاژ نکرده اند .بهر حال ماشینمو فروختم و یه سمندx7مدل ۸۴ خونگی و آشنا رو خریدم.بدون تعارف باید بگم که از نظر همه چی راحتی و آسایش و استحکام سرعت و امکانات و آپشن خیلی بهتره.این تجربه ای بود که داشتم .سمندم رو ۶ماهه خریدم و خیلی راضی هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. پیمان

    ۲۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من برج ۱۰پارسال سمند ال ایکس گرفتم خیلی از ش راضیم راضی بودن من بخاطر اینکه ما خوزستان هستیم وبه خاطر گرما بالایی که اینجا داره جوابشه خوب پس داده مصرف بنزینشم بیرون شهر با کولر خوبه فقط یکبار میل محک خراب شد که امدادخودرو اومد درستش کرد زمان زیادی نبرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. داوود

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان میشه یه لطفی کنید بگید داخل اتاق سمند سال الکیس چطوریه بعضیا میگن ایربگ ندارن بعضیا میکن فرمانش از این قدیمیاس بعضیا میگن کیلومترش قدیمیه پشت صندلیش دستی تنظیم میشه واقعا همینطوره من میخوام سمند ال ایکس سال بخرم موندم چی کنم والا میترسم بگیرم چیزی نداشته باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
    یا علی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. داوود

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان میشه لطف کنید بگید داخل اتاق سمند ال ایکس سال چجوریه ایربگ داره؟فرمانش از این جدیداس؟ پشت صندلیش برقی تنظیم میشه؟ کیلومترش قدیمیه؟ضبطش فلش خور هست؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید اگه کسی داره بم بگه ممنون
    یا علی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمد امین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. هاشم

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.ال ایکس سال دارم راضیم.مخصوصا فرمان پذیری وترمز بسیار اطمینانی .قدرت بالای موتور 1800 سی سی .سمند یه ماشین با غیرت مخصوص خانواده .فقط به روغن آب وباد لاستیکها دقت کن ،دیگه غمت نباشه.در پناه حق%

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. rasol

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخواستم ببینم که میشه موتور سمند رو از اینی که هست قدرت وسرعتش رو بیشتر کنی؟ در ضمن پول افزایش قدرت وسرعتش هم برام مهم نیست فوووووووووووووووووووری ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. هاشم

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شمع ها را سوزنی کن ان جی کا ژاپن شتاب ماشین 20 الی 30 در صد با لا میره در ضمن حتما پایه کوتاه برای 1800 هشت سوپ .بازم موقع خرید بپرسید بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا