اینفینیتی

اینفینیتی Q50 سیگنیچر ادیشن 2019، الماس باشکوه ژاپنی!

اینفینیتی با دست پر به آوردگاه نیویورک می‌رود. از جمله محصولات جدید این برند می‌توان به خودروی Q50 سیگنیچر ادیشن جدید اشاره کرد که نسخه‌ای ویژه از یک سدان اسپورت ژاپنی می‌باشد.


این خودرو با ۵ رنگ بدنه در دسترس بوده و از جمله ویژگی‌های متمایز بدنه می‌توان به نمای جلو و عقب اسپورت، نشان سیگنیچر ادیشن روی صندوق‌عقب و رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد اشاره کرد.

در داخل کابین هم تریم آلومینیوم، صندلی‌های چرمی و طیف وسیعی از تجهیزات استاندارد و سفارشی به چشم می‌خورد. در این بخش مشتریان شاهد صندلی‌های جلو و غربیلک فرمان گرم شونده، ناوبری، تشخیص صوتی و استارت از راه دور پیشرانه خواهند بود.

تجهیزات ایمنی اینفینیتی که معمولاً به‌صورت سفارشی در دسترس هستند در Q50 سیگنیچر ادیشن به‌صورت استاندارد وجود دارند. از جمله‌ی این تجهیزات می‌توان به پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، پیشگیری از برخورد عقب، تشخیص اشیای متحرک و حسگرهای پارک جلو و عقب اشاره کرد.

نیروبخش این خودروی سفارشی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربویی است که قدرت ۳۰۰ اسبی تولید کرده و در بزرگراه مصرف سوخت ۸.۱ لیتری در هر صد کیلومتر دارد.

برند لوکس نیسان همچنین در نیویورک خودروی Q اینسپیریشن کانسپت را معرفی خواهد کرد. بازدیدکنندگان از غرفه‌ی اینفینیتی همچنین می‌توانند نگاهی نزدیک‌تر به کل محصولات این برند همچون Q50 و Q60 رد اسپورت ۴۰۰، Q70L، QX50 و… داشته باشند. خودروی سفارشی Q50 سیگنیچر ادیشن از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    اینفینیتیq50 خیلی ماشین دوست داشتنی
    باید لوکس سواری رو با این ماشین شروع کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    بله باید لوکس‌سواری رو با این‌ ماشین شروع
    کرد و بعد به ائودی و بی ام و مرسدس رسید

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا