اینفینیتیطراحی

تغییرات مدیریتی در دپارتمان طراحی اینفینیتی

نیسان همچنان با تغییرات قابل‌توجهی در بخش‌های مدیریتی خود روبرو بوده و اخیراً هم بازوی لوکس آن یعنی اینفینیتی تغییر و تحولاتی را تجربه کرده است.


این برند لوکس ژاپنی جدایی کریم حبیب مدیر طراحی خود را اعلام کرد و گفت که تایسوکه ناکامورا از اول سپتامبر به جای حبیب انجام‌وظیفه خواهد کرد. آلفونسو آلبیسا مدیر طراحی جهانی نیسان اظهار داشته است:

به عنوان یکی از کلیدی‌ترین اعضای تیم طراحی جهانی، کریم حبیب نقش مهمی در کمک به نیسان و شکل‌گیری آینده‌ی الکتریکی شده‌ی اینفینیتی داشته است.

ناکامورای ۴۹ ساله از سال ۱۹۹۳ در نیسان حضور داشته است. او مسئول طراحی خودروهایی همچون اینفینیتی QX اینسپیریشن و پروتوتایپ کانسپت ۱۰ بوده است. ناکامورا در حال حاضر مدیر طراحی برنامه‌ریزی برای استراتژی جهانی و خودروهای کانسپت و تولیدی می‌باشد. او گزارش کارهای خود را به آلبیسا ارائه خواهد داد.


اما خروج ناگهانی کریم حبیب از اینفینیتی به خاطر کشف فرصت‌های دیگر بوده است. حبیب از سال ۲۰۱۷ تاکنون در این شرکت حضور داشته و جدیدترین مدیری است که با اینفینیتی وداع می‌کند. قبلاً هم رئیس اسبق این شرکت یعنی کریستین مونیر از این شرکت خارج و به فیات-کرایسلر پیوسته بود.


استعفای حبیب از اینفینیتی با آماده شدن این برند برای معرفی زبان طراحی جدیدش هم‌زمان شده است. ظاهراً ناکامورا مدیر صحیحی برای این کار بوده زیرا قبلاً کانسپت های الکتریکی همچون کراس اوور QX اینسپیریشن را طراحی نموده است.


ناکامورا همچنین مسئول طراحی دیگر کانسپت های این برند همچون Emerg-E و هاچبک Q30 بوده است. او با برند نیسان نیز همکاری کرده و در طراحی کانسپت های قشقایی، گریپز، IMx و… همکاری داشته است.


نیسان اخیراً برنامه‌ی بازسازی اینفینیتی را اعلام کرده که شامل خروج از بازار اروپای غربی و برگشت مقر خود از هنگ کنگ به ژاپن می‌باشد. اینفینیتی روی بازارهای آمریکا و چین تمرکز خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. datsun

    ۸ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    انتقال مقر از هنگ کنگ به ژاپن بود
    اصلاح شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۸ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    یادم رفته بود اینفینیتی رو / ولی کم کار نشون میده چند ساله و کارخاصی هم نداده بیرون / 15 سال پیش جلوتر بود ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا