اینفینیتی

اولین تیزر از اینفینیتی QX50 مدل 2019

اینفینیتی آماده رونمایی از خودروی کاملاً جدید QX50 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس می‌شود. برای اولین بار تیزری از این خودرو توسط کمپانی منتشر شده است.


تصویر یاد شده نمای جلویی را نشان می‌دهد که شاخصه‌های طراحی مشابه با QX80 2018 را که اخیراً معرفی شده داشته اما انتظار داریم QX50 دارای فرم استخوانی‌تر و دینامیک باشد.

البته مهم‌ترین خبر درباره این خودرو از زیر کاپوت برمی‌خیزد زیرا QX50 جدید ظاهراً اولین خودروی این برند خواهد بود که از پیشرانه بنزینی جدید با تکنولوژی کمپرس متغیر استفاده می‌کند.

نسخۀ کانسپت نسل جدید اینفینیتی QX50
نسخۀ کانسپت نسل جدید اینفینیتی QX50
این پیشرانه از نوع ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر و مجهز به توربو بوده و قدرت ۲۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متری دارد. پیشرانه موردبحث دارای فعال کننده‌ای با کنترل الکتریکی و سیستمی با نام مولتی لینک است که می‌تواند نسبت کمپرس را بین بازه ۸:۱ تا ۱۴:۱ تنظیم کند.

اینفینیتی انتظار دارد QX50 جدید در مقایسه با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری ۳۲۵ اسبی قبلی ۲۷ درصد کم‌مصرف‌تر باشد. همچنین احتمال دارد یک گیربکس CVT تنها گزینه در دسترس باشد.

نسخۀ کانسپت نسل جدید اینفینیتی QX50
معاون ارشد طراحی جهانی نیسان می‌گوید:

همانند تمامی محصولات اینفینیتی، ما از لذت رانندگی خاص خود سود برده و قدرت و هنر را به همگان نشان داده‌ایم. این خودروی جدید از توازن عالی بین لذت و منطق سود می‌برد. QX50 جدید ترکیبی دل‌چسب از ابعاد و فضا خواهد بود.

برای پوشش کامل نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین محصولات روز دنیا همراه “پدال” باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F35RAPTOR

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    طراحی این کانسپت واقعا عالیه
    امیدوارم نسخه تولیدیش همین باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهرام

      ۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (112 ديدگاه)

      اینفینیتی بر خلاف لکسوس نتونست به اون چیری که میخواست برسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Sina

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (811 ديدگاه)

    من از همون دو سال پیش دوست داشتم نیسان
    مدل ایکس تریل رو به صورت لوکس و تقویت شده با نام اینفینتی qx50 بده بیرون…
    واقعا طرح عالی میشد یه خودرو شاسی بلند ۷ نفره جمع و جور شیک و تقویت شده چیزی که فعلا تو بازار نداریم اره سورنتو GT لاین هست ولی دوسال پیش چنین محصولی ساخته نشده بود
    ولی باز این حال هم فکر نکنم سورنتو GT از لحاظ قیافه و گیفیت به گرد پای این ماشینی که میگم برسه چون اینفینتی واقعا خوشگل تره
    حالا ای کاش استراتژی جدید برای آینده qx50 این باشه چون واقعا جای خالی چنین محصولی احساس میشه و فروش خوبی میتونه داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Saeed Boroomand

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    مصرف مدل فعلی صدی ده لیتر برای جاده و ۱۴ لیتر برای شهر هست که تعریفی نداره. با توجه به گشتاورش مصرف حدود ۸ تا ده لیتری موتور جدید خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا