اینفینیتی

قیمت و مشخصات اینفینیتی QX50 مدل سال 2020

اگرچه اینفینیتی QX50 برای مدل سال ۲۰۱۹ خود فیس لیفت شده بود اما مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو نیز تغییرات قابل‌توجهی داشته است.


اولین و مهم‌ترین نکته اینکه QX50 با سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی عرضه می‌شود که دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی در بخش بالاتر و نمونه‌ی ۷ اینچی در بخش پایین‌تر است. این سیستم همچنین به‌صورت استاندارد با اندروید اتو و اپل کارپلی همراه شده است.


جدای از به‌روزرسانی تکنولوژی‌ها، خانواده‌ی این خودرو پذیرای دو تریم جدید هم شده که در بالاترین رده نشسته و تجهیزات خوبی دارند.


کار را با QX50 سنسوری ۲۰۲۰ شروع می‌کنیم که دارای چراغ‌های جلوی LED، مه شکن‌های LED و سیستم نوردهی تطبیقی می‌باشد. این کراس اوور ژاپنی همچنین از مونروف پانورامیک، ریل‌های سقف و رینگ‌های ۲۰ اینچی برخوردار است.


رانندگان در داخل کابین هم شاهد صندلی‌های جلوی چرمی و گرم شونده، فرمان گرم شونده و سیستم صوتی مرغوب Bose خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این مدل می‌توان به آینه عقب با تیره شوندگی خودکار، ناوبری جی‌پی‌اس و… اشاره کرد.


طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی نیز در QX50 2020 بکار رفته که ازجمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، پایش نقاط کور، پیشگیری از خروج از مسیر، دستیار نوربالا، هشدار ترافیک عقب، ترمز اضطراری خودکار و… اشاره داشت.


افرادی که به دنبال مدلی لوکس‌تر هستند می‌توانند QX50 اتوگراف جدید را سفارش دهند. این خودرو پر از تجهیزات لوکس و سطح بالا همچون هدآپ دیسپلی، فرمان تطبیقی و دستیار پروپایلوت می‌باشد. این دستیار می‌تواند در بزرگراه‌ها مورداستفاده قرار گیرد.


دیگر تجهیزات این نسخه‌ی لوکس عبارت‌اند از صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، درب پشتی خودکار و تشخیص علائم ترافیکی.


همچون گذشته اینفینیتی QX50 2020 با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که دارای نسبت احتراق متغیر است عرضه می‌شود. این پیشرانه قدرت ۲۶۸ اسبی و گشتاور ۳۷۹ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس CVT همکاری می‌کند.


این خودرو از پاییز سال جاری میلادی و با قیمت پایه‌ی ۳۷۲۵۰ دلار (افزایش قیمت ۶۰۰ دلاری نسبت به سال قبل) وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3143 ديدگاه)

    چراغ جلو و چراغ عقب و عقب ماشین قشنگه . طراحی داشبورد جدید اینفینیتی نسبت به qx50 نسل قبل خیلی زیباتر شده و طراحی داخلی و داشبورد و مخصوصا ال سی دی با فرو رفتگی در داشبورد qx50 نسل قبل خیلی بد بود.جلو پنجره qx50 مدل ۲۰۲۰ خیلی جالب نیست.خط سفید اطراف شیشه دربها قشنگه و خط اطراف شیشه سمت درب دوم نزدیک به شیشه عقب که خط شکسته میشه بد هست و اگر این خط شکسته نداشت زیباتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۳ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      همه چیز عالی
      فقط کاش صفحه نمایش دو تیکه نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اگر CVT خوب بود، رقبای اینفینیتی هم از اون استفاده میکردن. میتونست این گیرباکس رو برای مدل هایبرید و پلاگین هایبرید استفاده کنه.
    سیاست بازاریابیشون نیاز به اصلاح داره. بین اینهمه رقبا، باید زبان خاص و متفاوتی داشته باشی که بتونی بفروشی. اگر کسی لوکس ژاپنی بخواد، انتخاب اولش لکسسه. شخصا طراحی اینفینیتی رو بیشتر پسند میکنم. اما پرفورمنس در حد این طراحی هم اگر ارائه بده و رده کیفیتیش رو بالا بیاره میتونه بترکونه. وگرنه با افت فروشی که داشته باید تصرف بازار به دست رقباش رو نظاره گر باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سامی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    چرا ماشینهای آلمانی همیشه از‌تایرهای پهن استفاده میکنن(مثل پورشه’بی ام و و بنز) بر عکس اکثر ماشینهای آسیایی که نمای بیرونی ماشین رو خیلی زیبا میکنه. ولی این ماشین با استفاده از تایرهای باریک به شدت ظاهر ماشین رو خراب کرده ( نمای عقب).کسی دلیلش رو میدونه بدجوری ذهنم درگیر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۳ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      من خودمم تایر پهن رو خیلی دوست دارم ولی روی میزان مصرف سوخت ماشین تاثیر داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Behrouz. anzali

    ۱۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    این ماشین افزایش قیمت ۶۰۰ دلاری داشته نسبت به سال قبل !!!ولی ماشینهای داخلی ما افزایش سه برابر قیمت داشتن نسبت به سال قبل!!!!؟؟؟؟ تازه اونی که ۶۰۰ دلار اومده رو قیمت بخاطر اپشن بیشترش هست. چی بگیم ؟ اینارو میخونم دق میکنم سر درد میگیرم. خدا لعنت کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا