اینفینیتی

تصاویر کانسپت برجسته اینفینیتی پروتوتایپ 9

در ادامه پیش‌نمایش اوایل هفته جاری، اینفینیتی تصاویری جدید از کانسپت برجسته پروتوتایپ ۹ را منتشر کرده است.


این تصاویر که توسط موتور ترند منتشر شده ظاهری بهتر از کانسپتی را ارائه کرده‌اند که طراحی الهام گرفته از گذشته داشته و رونمایی رسمی آن در رویداد مشهور پبل بیچ خواهد بود.


پروتوتایپ ۹ که شبیه یک پیکان نقره‌ای مدرن است از خودروهای مسابقه‌ای کلاسیک الهام گرفته و دارای طراحی ظاهری مینی مالیستی با پانل‌های بدنه آلومینیوم دست ساز، کاکپیت باز و رینگ‌هایی با طراحی خاص است. متأسفانه بخش جلویی خودرو چندان فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد و کاپوت و جلوپنجره آن بحث‌برانگیز به نظر می‌رسند.


اگرچه خودروی مفهومی اینفینیتی استایل برگرفته از گذشته را دارد اما به شدت تکنولوژیک بوده زیرا ظاهراً از قوای محرکه‌ای استفاده خواهد کرد که بر پایه نسل بعدی نیسان لیف ساخته و پرداخته شده است. پیشرانه الکتریکی خودرو در بخش عقب قرار گرفته و از مجموعه باتری ۳۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. این مجموعه توانایی تولید قدرت ۱۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری را دارد.

شاید این خروجی با استانداردهای امروزی زیاد به نظر نرسد اما کانسپت مورد بحث تنها ۸۹۰ کیلوگرم وزن دارد. به لطف وزن بسیار پایین این خودرو می‌تواند در کمتر از ۵.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن به ۱۶۸ کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر سرعت خودرو کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد و بنابراین ادعا شده که پروتوتایپ ۹ تنها حدود ۲۰ دقیقه می‌تواند در پیست حرکت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. (ali(chevy nova

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    اگه اىنفىنىتى این مدل رو تولىد کنه عالى
    الگوى طراحى این مدل برگرفته از طراحىهاى ماشىنهاى مسابقه اى دهه ى 30 مىلادى هستش
    افرین که اونقدر زیبا تونسته این طرح رو پىاده کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mercede kaviani

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بسیارعالی امیدورام به مرحله تولید نیز برسد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا