اینفینیتی

اولین تیزر از کراس اوور مفهومی و الکتریکی اینفینیتی

اینفینیتی کراس اوور مفهومی و الکتریکی خود را ماه آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی خواهد کرد. این خودرو از پلتفرم الکتریکی کاملاً جدیدی سود می‌برد.


بنا به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی، محصول جدید اینفینیتی نمایش دهنده‌ی زبان طراحی جدید این شرکت برای استراتژی الکتریکی سازی خواهد بود. همزمان با این بیانیه یک تیزر نیز منتشر شده که با آن می‌توانیم ظاهر برجسته‌ی کراس اوور الکتریکی اینفینیتی را ببینیم.

این کانسپت که فعلاً بی‌نام است از چراغ‌های جلوی نازک و LED، فریم نورانی جلوپنجره با لوگو و نوشته‌های اینفینیتی و همچنین طراحی گیرای شیشه‌ی جلو و خط سقف کوپه مانند سود می‌برد. از دیگر عناصر طراحی مشهود خودرو می‌توان به دوربین‌های دید عقب، قوس‌های برجسته چرخ‌ها و رینگ‌های بزرگ اشاره کرد. با توجه به این تیزر به جرات می‌توان گفت دیترویت شاهد رونمایی خودرویی باابهت و زیبا خواهد بود.

کریم حبیب مدیر طراحی اینفینیتی می‌گوید:

کانسپت معرفی شده در دیترویت تنها آغاز عصر جدید اینفینیتی خواهد بود و جهت‌گیری ما را نشان خواهد داد. الکتریکی سازی و دیگر تکنولوژی‌های جدید به ما فرصت تکامل فلسفه‌ی طراحی را می‌دهد.

بنا به گفته‌ی اینفینیتی، استفاده از پلتفرم الکتریکی به این شرکت اجازه داده تا از روشی جدید برای طراحی ظاهری و کابین کراس اوور خود استفاده کند. الکتریکی سازی باعث شده کابینی جادارتر و تکنولوژی‌هایی به‌روزتر ایجاد گردد.


اینفینیتی علاوه بر کانسپت جدید خود اقدام به نمایش کانسپت پروتوتایپ ۱۰ پبل بیچ در دیترویت خواهد کرد. این شرکت در ژانویه سال جاری اعلام کرد از سال ۲۰۲۱ سبد محصولات خود را الکتریکی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بهنام

    ۲۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    اینفینیتی همواره کانسپت های جذاب و زیبایی ارائه میده. همچنان حسرت اینو میخوریم که چرا شرکت کانسپت فوق العاده ی اسنس رو تولید نکرد. اون خودرو فوق العاده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا