ایسوزو

آشنایی با ایسوزو یوکان لوکس، بدل آمریکایی!

در نمایشگاه خودروهای تجاری بریتانیا ۲۰۱۸ شاهد معرفی نسخه سفارشی از ایسوزو D-Max با نام یوکان لوکس بودیم. این خودرو هم از نظر طراحی بیرونی و هم از نظر داخلی دارای بهبودهای قابل‌توجهی می‌باشد.


D-Max یوکان لوکس همچنین دارای طیف وسیعی از تجهیزات استاندارد می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره، دیلایت های LED، چراغ‌های عقب LED، مه شکن‌های جلو و عقب، سپر جلوی همرنگ بدنه، رکاب‌های جانبی نقره، دستگیره‌های درب کرومی، غربیلک فرمان چرمی و صفحه لمسی رنگی و ۷ اینچی اشاره کرد.


علاوه بر این، ایسوزو می‌گوید سیستم دستیار درب عقب پرو لیفت باعث می‌شود درب عقب این خودرو ۹۵ درصد سبک‌تر احساس شود و شما بتوانید تنها با یک انگشت آن را بلند کنید.


داخل کابین یوکان لوکس تریم چرم مشکی و قرمز جدید بکار رفته که بنا به گفته سازنده احساس رضایت را در مشتریان به وجود می‌آورد. با در نظر گرفتن تمامی این به‌روزرسانی‌ها و ارتقای صورت گرفته، بهای خودرو ۲۲۵۰۹ پوند است که هزار پوند بیشتر از نسخه استاندارد می‌باشد.


این پیکاپ همچنین دارای سیستم‌های ایمنی مناسب همچون دوربین دید عقب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، دستیار حرکت در سرپایینی، ایربگ های جلویی، کناری و پرده‌ای، سیستم ترمز ضد قفل، EBD، BAS و… می‌باشد.

نیروبخش ایسوزو D-Max یوکان لوکس پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۹ لیتری دیزلی با قدرت ۱۶۴ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتون متر بوده و این پیکاپ را قادر می‌سازد ظرف مدت ۱۲.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت برساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    یک عکس از کابین میذاشتن خوب تغییرات و کیفیت معلوم بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا