جگوار

رونمایی از خودروی مسابقه‌ای جگوار برای فصل جدید فرمول E

جگوار از خودروی مسابقه‌ای خود برای ششمین فصل مسابقات فرمول E رونمایی کرد. این خودرو آی تایپ نام داشته و از فصل جدید وارد رقابت‌ها خواهد شد.


اما رانندگان این خودرو میچ ایوانز نیوزلندی و جیمز کالادوی بریتانیایی خواهند بود. کاسترول نیز اعلام کرده یکی از جدیدترین شرکای این شرکت می‌باشد.


بنا به گفته‌ی این خودروساز بریتانیایی، خودروی آی تایپ دارای قوای محرکه‌ی تمام الکتریکی، گیربکس، اینورر، سیستم تعلیق عقب و دامپرهای کاملاً جدید نسبت به مدل قبلی می‌باشد. این خودرو همچنین سبک‌تر بوده و بنابراین هندلینگ و پرفورمنس بهتری دارد. مدل مسابقه‌ای جگوار همچنین از مرکز ثقل پایین‌تری نسبت به سطح زمین برخوردار بوده و ماژول کنترل خودرو نیز بهبود یافته و هم‌اکنون ظرفیت پردازش بهتری دارد. این امر باعث توسعه‌ی سریع‌تر نرم‌افزار می‌شود.


مدیر تیم پاناسونیک جگوار می‌گوید:

آغاز فصل جدید زمان هیجان‌انگیزی برای تیم ما خواهد بود. پس از ماه‌ها تلاش زیاد حاضریم جگوار آی تایپ ۴ را به جهانیان نشان دهیم. ما تمامی تجارت به دست آمده در فرمول E تا به امروز را روی این خودرو بکار برده‌ایم و جدیدترین نوآوری‌ها را در آن جای ‌داده‌ایم. ما معتقدیم این خودرو رقابتی‌ترین محصول فرمول E تا به امروز خواهد بود. ما بردن را یاد گرفته‌ایم و به شدت به دنبال موفقیت در فصل جدید هستیم.


این تیم همچنین همکاری خود با شرکت لگو را اعلام کرده که در پی آن طرفداران می‌توانند از ژانویه‌ی ۲۰۲۰ خودروی مسابقه‌ای پاناسونیک جگوار را خریداری کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    غیر ممکن بودن دیدن این خودرو از نزدیک که هیچ….پول ندارم حداقل لگوش رو بخرم!!!!!!!!??
    همچنان مقاومت ملی…توان ملی

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. majii911

      ۱۴ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حدود 3 میلیون تومن هزینه کن ( اگر بتونی صرفه جویی کنی میشه با 2.5 هم انجام داد .)
      تیر ماه 99 برو باکو این مسابقات رو از نزدیک ببین .
      واقعا می ارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا