جگوار

لیستر LFT-C جدید، یک اف-تایپ روباز و مخوف!

کمپانی لیستر موتور از نسخه‌ی کانورتیبل LFT-666 که یک جگوار اف تایپ اصلاح شده است رونمایی کرد. این خودرو از نظر قدرت پیشرانه واقعاً گیراست.


چقدر گیرا؟ خب پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار جگوار هم‌اکنون حداقل قدرت ۶۶۶ اسب بخاری داشته و باعث شده لیستر LFT-C تنها در حدود ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. سقف سرعت این خودرو نیز ۳۳۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.


لیستر تنها ۱۰ نمونه از این خودرو را خواهد ساخت که هر یک از پانل‌های بدنه‌ی فیبر کربنی و منحصربه‌فرد سود می‌برند. کیت بدنه‌ی لیستر برای این خودرو شامل سپر جلوی جدید با اسپلیتر و دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه‌ای، قوس‌های چرخ پهن‌تر، جلوپنجره جدید و رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن می‌باشد.


کابین LFT-C نیز دقیقاً با مشخصات مدنظر مشتری و کاملاً با دستان هنرمند مهندسان لیستر ساخته خواهد شد. در کابین این خودرو شاهد استفاده از بهترین چرم ناپا خواهیم بود. پلاک شماره‌دار ساخته شده از نقره نیز روی پوشش پیشرانه خودنمایی خواهد کرد.


قیمت این خودرو از ۱۳۹ هزار پوند آغاز خواهد شد و لیست آپشن های نامحدودی در دسترس مشتریان خواهد بود.

لیستر LFT-C جدید از نظر میزان تولید کاملاً محدود خواهد بود. اولین نمونه در ماه ژانویه به مشتری تحویل داده شده و به استرالیا رفته است. این کمپانی بریتانیایی می‌گوید کل خودروهای در نظر گرفته شده به فروش رسیده‌اند اما مشتریان می‌توانند هنوز هم سفارش تحویل تا اوایل سال ۲۰۲۰ را انجام دهند.


لیستر همچنین کیت‌های بدنه و رینگ‌های جدیدی را برای تمامی مدل‌های جگوار اف تایپ عرضه می‌کند و قیمت آن‌ها از ۹۷۵۰ پوند آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Abbas

    ۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    انصافا یکی از خوش صداترین ماشیناس،به شدت صداش خشنه،یه مدت عادت کرده بودم میرفتم یوتیوب تا فقط صداشو بشنوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. JDM eat sleep

    ۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (54 ديدگاه)

    به یاد لیستر استورم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا