جیپ

باصلابت همچون کوه: بررسی جیپ گرند چروکی تراک هاوک 2019

احتمالاً تاکنون از میزان رشد بازار شاسی بلندهای بسیار سریع سورپرایز شده‌اید. از جمله‌ی این خودروها می‌توان به رنجروور اسپورت SVR، پورشه کاین توربو، ب‌ام‌و X5 M و حتی لامبورگینی اوروس اشاره کنیم که مشتریان زیادی برای خرید آن‌ها به صف شده‌اند.


قیمت این خودروها فراتر از ۸۰ هزار پوند بوده و در بسیار از موارد دو برابر این مقدار می‌باشد. هم‌اکنون یک قدبلند قلدر وجود دارد که می‌خواهد تکه‌ای از این کیک لذیذ را برای خود کند: جیپ گرند چروکی تراک هاوک!


در جایی که مدل‌های تریل هاوک به دنبال راضی کردن مشتریان در آفرود هستند، مدل‌های تراک هاوک روی سرعت و چابکی تمرکز دارند. جیپ درباره‌ی گرند چروکی کار را بسیار جدی گرفته و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هِمی متعلق به داج چلنجر هلکت سود برده است. این قلب آهنین قدرت میخکوب کننده‌ی ۷۰۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری دارد. به منظور مقایسه بد نیست بدانید رنجروور اسپورت SVR قدرت و گشتاور ۵۶۷ اسبی و ۷۰۰ نیوتون متری دارد. حتی قدرت سوپر شاسی‌بلند اوروس هم به ۶۴۱ اسب بخار می‌رسد که قابل‌مقایسه با قدرت تراک هاوک نیست.


پرفورمنس خودرو احساس‌برانگیز به نظر می‌رسد و زمانی که بدانید پشت فرمان یک شاسی‌بلند ۲.۴ تنی نشسته‌اید بیشتر به خیال‌انگیز بودن گرند چروکی پی خواهید برد. این خودرو می‌تواند تنها در عرض ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. جدای از لامبورگینی اوروس که رقیب توانمندی است، شاید بنتلی بنتایگای ۱۲ سیلندر بتواند پا به پای تراک هاوک بتازد. پورشه، رنجروور، مرسدس-ای‌ام‌جی و ب‌ام‌و همگی پشت سر جیپ قرار می‌گیرند.


به زودی خواهید فهمید که عملکرد این خودرو در خط مستقیم فوق‌العاده است. در واقع از همان موقعیت دکمه‌ی لانچ کنترل نزدیک اهرم تعویض دنده می‌توان فهمید که تراک هاوک با هیچ‌کسی شوخی ندارد. برای شلیک این شاسی‌بلند کافی است پای خود را روی ترمز نگه داشته، دکمه را فشار داده و اندکی روی پدال گاز فشار وارد کند و سپس پا را از روی پدال ترمز برداشته و از زندگی لذت ببرید!


پرفورمنس گرند چروکی تراک هاوک در حد سوپرکارهای مدرن بوده و به خاطر اینکه پیشرانه درست در جلوی شما قرار دارد شما صدای جذاب قلب تپنده‌ی خودرو را خواهید شنید. به نظر می‌رسد فاصله‌ی سوپرشارژر با داشبورد در حد یک میلی‌متر است! اما نباید از غرش پیشرانه‌ی ۸ سیلندر غافل شد.


استارت خودرو از حال سکون فوق‌العاده بوده اما قدرت آن در دورهای میانی قابل‌توجه‌تر است. حتی اگر در بزرگراه رانندگی آرامی داشته باشید با اندکی فشار روی پدال گاز خواهید توانست همه را از آینه وسط نظاره کنید.


البته وقتی بحث توقف یا حرکت در پیچ‌ها باشد تراک هاوک خیلی نخواهد توانست قوانین فیزیک را به چالش بکشد. ترمزهای بزرگ‌تر برمبو می‌توانند خودرو را با قدرت متوقف کنند اما نقطه‌ای وجود خواهد داشت که شما از ابعاد و وزن خودرویی که می‌رانید کاملاً آگاه خواهید شد.


این موضوع حتی در پیچ‌ها مشهودتر بوده، جایی که تراک هاوک تا حدی تخت باقی می‌ماند اما پس از آن تکان‌های بدنه به چشم می‌آیند. در یک پیست مناسب و نرم احتمالاً عملکرد خوبی را مشاهده خواهید کرد اما دست اندازها می‌توانند خودرو را عصبی کنند. با ورود سریع به یک پیچ احساس خواهید کرد خودرو بیش فرمانی دارد.


سیستم فرمان شاید بدترین نقطه‌ضعف گرند چروکی تراک هاوک باشد. فرمان سبک و بدون ارتباط بوده و در خط مستقیم خیلی مبهم است. اگر بخواهید لاین حرکتی را سریعاً تغییر دهید این فرمان احساس خوبی نخواهد داشت.


تنظیمات شاسی در مقایسه با مدل استاندارد کاملاً متفاوت بوده و بخش پرفورمنس SRT بهبود آن را بر عهده داشته است؛ اما شاید سواری خودرو برای استفاده‌ی روزمره کمی تیز باشد. با رسیدن به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت از اینکه باید فرمان را بیش از حد نیاز تصحیح کنید سورپرایز خواهید شد.


این ماهیت ناآرام خودرو به کیفیت سواری هم سرایت کرده زیرا در جاده‌های مخملی بریتانیا گرند چروکی هرگز آرام نشان نمی‌دهد.


گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک خودرو بهبود یافته و در کل هوشمند است و در حالت‌های اسپورت و تراک کاملاً گیرا عمل می‌کند. البته پدال‌های آلومینیومی نصب شده برای تعویض دستی خیلی جالب نیستند. آن‌ها به خوبی ساخته شده‌اند اما خیلی کوچک بوده و به خوبی در دست جای نمی‌گیرند.


کابین تراک هاوک مناسب یک خودروی ۸۹۹۹۹ پوندی نیست اما در کل بد به نظر نمی‌رسد. چرم زیادی که باکیفیت هم هست در کابین بکار رفته و سوئیچ‌ها نیز احساس خوش‌ساخت بودن را منتقل می‌کنند. صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی هم عالی بوده و صفحه‌ی ۸.۴ اینچی پاسخ‌های سریعی دارد.


همچنین کمبودی از نظر تجهیزات استاندارد وجود ندارد. مدل حاضر در تست متعلق به بازار ایتالیا بوده که از تجهیزاتی همچون صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، صندلی‌ها و غربیلک فرمان چرمی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی بین پشت آمپرها، تریم فیبر کربن و درب پشتی برقی برخوردار است. از نظر فضای کابین و بار نیز گرند چروکی خوب بوده و محفظه بار آن گنجایش ۷۸۲ لیتری دارد که با خواباندن صندلی‌ها به ۱۵۵۴ لیتر می‌رسد.


بزرگ‌ترین مشکل جیپ در این بازار محدود شاید کمبود آپشن های شخصی‌سازی باشد. جدای از رنگ‌های بدنه و طرح‌های رینگ اسپورت، هیچ آپشن قابل‌توجه دیگری وجود ندارد.

ما باید این حقیقت را که خودروهایی همچون جیپ گرند چروکی تراک هاوک وجود دارند جشن بگیریم. این خودرو یک پدیده‌ی پرفورمنس است که برای راندن آن باید شجاعت زیادی داشته باشید. برای برخی افراد همین خودرو کافی است. از نظر ما رنجروور اسپورت SVR انتخاب معقولی خواهد بود اما شاید با خود بگویید در بازار هدف تراک هاوک منطق حرف اول را نمی‌زند…

مشخصات جیپ گرند چروکی تراک هاوک

  • قیمت: ۸۹۹۹۹ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار بنزینی
  • قدرت/گشتاور: ۷۰۷ اسب بخار/۸۸۲ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۳.۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۹۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۱۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. کوروش

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    تنها suv کامل جهان در هر جهت یعنی افرود و انرود در بهترین حالتش بنز g class هستش

    موافقم 6
    مخالفم 11
    1. Mohammad

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      ولی قیمتش یه جوریه که عملا افراد معدودی در دنیا میتونن بخرنش شاید به نظرت خوشگل باشه ولی وقتی زمان سرویسش برسه یا بخوای تعمیرش کنی باید وام بگیری از این رو ماشین های دردسترس مثل همین جیپ گرند چروکی یا رانگلر خیلی بهترن برای عموم
      تازه دوستان پیروزی دیمن در مقابل معروف ترین درگستر اروپا رو که در مطلب گذشته بود تبریک میگم به همه

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. Mohammad

        ۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        تازه اینم بگم ماشین های مثل جی کلاس به خاطر داشتن سیستم های الکترونیکی زیاد ( که خیلی هاشون حتی تا پایان عمر ماشین استفاده نمیشن بی کاربد هستن ) نه تنها تعداد دفعات خراب شدن ماشین زیاد میکنن حتی دردسر زیاد برای تعمیر کردن رو دارند

        موافقم 5
        مخالفم 1
      2. احمد

        ۴ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        36هزار دلار قیمت پایه اش مفت تولید آمریکا با گارانتی ده ساله فروش میره برو سایتش ببین

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. یانکی

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      انصافا لقب سریعتزین کراس اور جهان لایقشه

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. datsun

        ۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (3431 ديدگاه)

        البته یانکی جان کراس اوور نیست یه suv سنتی واقعیه از این پلتفرم مرسدس هم استفاده کرده بود.

        موافقم 4
        مخالفم 0
    3. Reza

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      جناب کوروش این حرفت رو باید با طلا نوشت

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. Mad.z.Max

        ۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        باز اومدی سم پاشی؟ دائم شما فقط جوّ سایت رو مسموم کن، باشه؟
        منی که تاحالا کلا یه تعداد جزیی کامنتای عادی و بیطرفانه گذاشتم و خودم ژاپنی دوستم، از حرکات کودکانه شما کلافه شدم. زیر پست ماشین آمریکایی دم از برتریه آلمانی میزنی همیشه، اونم با جملات تحریک آمیز…
        درضمن اون عکس اس اس (صلیب شکسته) که گذاشتی پروفایلت، اگه هرررجایی خارج از مرزای ایران ازش استفاده کنی، کدبسته میان میبرنت جایی که عرب نی انداخت..
        یا خودت نمیدونی چیه عکسه، یا یه نژادپرست هستی که برداشتی نماد جنایتکارترین سلسله ی نژاد پرست و نسل کُش رو گذاشتی پروفایلت، ذوقم میکنی.
        این اولین و آخرینباری بود که تورو طرفه صحبتم قرار میدم، اونم چون دیگه از خوندنه جملاته سخیفت و دیدنه عکس بیخودت خسته شدم

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. Reza

          ۵ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          لازم نکرده درباره عکس من نظر بدین .
          این نماد نماد صلح جهانی هستش و مظهر اقتدار و قدرت ، زیاد به خودت فشار نیار نمیتونی درکش کنی ، من واسه درک این نماد چندین سال مطالعه کردم تا به این نتیجه رسیدم همینطوری انتخاب نکردم .
          میبینم تبلیغات غربی زیاد روتون اثر کرده

          موافقم 1
          مخالفم 4
        2. Reza

          ۵ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          یادم رفت بگم دلیل اینکه من میام اینجا نظر میدم اینه که شما ها هم میاین تو قسمت خودرو های اروپایی نظرات بدی میرین.

          در ضمن همیشه یادت باشه ( شاید از میان بردن چندین علف هرز بی رحمانه به نظر برسد ، ولی فرصت حیات را به گل سرخ می دهد )

          موافقم 0
          مخالفم 3
      2. Mad.z.Max

        ۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        عجببب، چندین سال مطالعه : )))

        کسی که خودش رو و همینطور استان و شهر محل زندگیش رو جزوی از کشورش نمیدونه، دم از مطالعه و صلح جهانی و … میزنه.
        (دوستان برای اینکه بهتر متوجه منظورم بشین، توجهتون رو به خوندن نظرات گُهربار ایشون زیر مطلب مربوط به کپی ارزون قیمت لامبورگینی آونتادور دعوت میکنم)
        راست میگی، علف های هرز رو باید هرس کرد، مثل تک و توک علفای هرز سایت.
        درضمن زیر حتی یک مطلب خودروی اروپایی کامنت بد از من نمیبینی که هیچ، اتفاقا کلی تعریف و تمجیدم میبینی. من عاشق ب ام و هستم، بااااارها عم گفتم، بازم میگم خودم طرفدار ژاپنی هستم، ژاپنی هم سوار میشم، ولی از خودروهای خوبه آمریکایی و اروپایی هم بسیار لذت میبرم. دید و علاقم رو به یه کشور محدود نکردم
        شما هم جای این کل کل های بچگانه، اگه ادعای سالها مطالعه داری، بیا و دوستانه نظراتی بده که به دانش بقیه کمک بشه، نه که فقط توهین و تخریب کنی. نه که ادعای صلح جهانی داشته باشی ولی حتی از مردم کشور خودت (که داری حتی به زبونی که همگی بهش تکلم میکنیم، حرف میزنی) ابراز براعت و بیزاری کنی.
        ایشالا که یروز بیاد شما هم با بقیه آشتی کنی

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. Reza

          ۶ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          من منظورم شما نبودین دیگر دوستان رو میگم مثل ali nova یا محمد یا یانکی و . . . . . ، من کلا اولین بار هستش که شما رو میبینم این سایت.

          موافقم 0
          مخالفم 2
      3. Mad.z.Max

        ۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        من کلا کمتر از یک ساله با این سایت آشنا شدم، حدود دو ماهی هم میشه که ثبت نام کردم و کامنت میذارم.
        بچه های دیگه هم که اشاره کردی، اونام بی تقصیر نیستن، ولی من دیدم که کلی مطالب مفید درباره انجین ها و خودرو ها مینویسن.
        درکل من هدفم اینه در حد خودم بتونم ایجاد آرامش و جوّ آرام کنم. حتی اگه رو یک نفر اثری داشته باشم خیلی لذت میبرم: )
        باورکن آرامش و دوستی از تنش و توهین خییییلی لطفش بیشتره. اصن لذت بخشه.
        درباره اطلاعی که درمورد عکس پروفایلت دادی هم ممنون، یچیز جدید یاد گرفتم : )

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. مزدا

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      ولی قلب تپنده ای که زیر کاپت این هیالو خوابیده یکی از عجایب ساخت بشر هست

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Reza

        ۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        کجاش عحیبه 16 لیتر مصرف سوختشه

        موافقم 1
        مخالفم 5
        1. مزدا

          ۳ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (2029 ديدگاه)

          اقا رضا کجاش عجیبه!!؟با اون وزنش فقط به شتابش نگاه کن

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. ارتا

          ۳ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (6 ديدگاه)

          مصرف جی کلاس با شتاب بد تر و قدرت کمتر هم همین قدره

          موافقم 4
          مخالفم 2
    5. NAVID۰۰۹۸

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      تو شرایط استاندارد مصرف سوختش ۱۶.۷ میشه ، حالا حساب کنین تو شرایط معمول با قدرتی که زیر پات حِس میکنی به راحتی مصرف تا ۳۰ لیتر در صد km هم میرسه .

      کوروش جان ، قضیه این جیپ ، با اون g کلاس فرق میکنه .
      هر کدام برای یک هدفی ساخته شدن .
      من که عاشق همشونم ، اما قیمت جیپ وسوسه کنندست ، حالا هرچی هم که پُراستهلاک باشه ، باز هم به اون همه قدرتی که زیر پاهات احساس میکنی میصرفد .
      ای کاش توی این کشور به دنیا نمیومدم و اِی کاش حداقل به این کشور هیچ احساسی نداشتم و راحت میتونستم اَزَش دل بکنم و محاجرت کنم ، ولی اینم قسمت شانس منه اِنگار .
      اینقدر به خودم مطمئنم که اگر کشور ما هم اقتصاد آزادی داشت ، میتونستم بهترینها را سوار بشم ، اما صد هیف که لاکچری وارداتی برای ماها برای اونها حُکم اقتصادی و معمولی را داره ، در صورتی که پول لاکچری از جیبمون میره برای …….. .

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. armin

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    عجب شتابی داره !!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. Elmiraj

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    وقتی در اتوبان پشت فرمان ترک هاوک نشستی دیگه SUV نیست که شاخ بازی دربیاره و بخواد باهات کل بندازه……..
    .
    .
    از تو آینه فقط محو شدن رقبا رو پشت سرت می بینی……

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. M

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      حتی اوروس ؟

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. M

        ۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        یا مدل ایکس؟

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Elmiraj

          ۲ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          M@
          مدل X تنها گرد و خاکش می مونه ….
          .
          اما اوروس در حالی که پشت سرته پا به پات داره میاد …

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. Mohammad

        ۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        ترک هاوک نه تنها روی کاغذ از اوروس سریع تره بلکه حتی در عمل هم ثابت شده در درگ های بین هر دو ماشین با تسلا ( تسلا سنگ معیار ) ترک هاوک نزدیک تر بود به تسلا

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Reza

          ۲ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          فعلاً که شتاب 2.9 ثانیه مال یوروس هستش.
          با کلی امکانات و اپشن و تکنولوژی، بدون حذف کردن قطعات خودرو واسه کاهش وزن.

          موافقم 2
          مخالفم 5
    2. Maskvich

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (73 ديدگاه)

      بنز glc63 رو که از لحاظ فنی از اورئوس خیلی ضعیف تر هست و ۵١٠ اسب داره رو به زور اونم به اندازه نصف یه ماشین تونست تو درگ ببره و با اختلاف دو دهم ثانیه بعد اورئوس رو میخواد محو کنه با ۶۴٠ اسب بخار!!!
      گرچه همون glc63 هم رکورد دار نوربرگ رینگ هست و سلطان جاده

      موافقم 2
      مخالفم 1
    3. ساسان

      ۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1038 ديدگاه)

      وقتی در اتوبان پشت فرمان ترک هاوک نشستی دیگه SUV نیست که شاخ بازی دربیاره و بخواد باهات کل بندازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………
      https://cdn.motor1.com/images/mgl/krEzQ/s3/2019-lamborghini-urus.jpg

      موافقم 2
      مخالفم 3
    4. sina7

      ۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (435 ديدگاه)

      جمله درسته چون اوروس رقیب هیچکدومشون نیس

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. AMANTE

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    یکی از کم نقص ترین ماشین های دنیای همین ماشنیه.
    ولی با این بخش متن خوشم نیومد که گفته شد.
    ( با ورود سریع به یک پیچ احساس خواهید کرد خودرو بیش فرمانی دارد. سیستم فرمان شاید بدترین نقطه‌ضعف گرند چروکی تراک هاوک باشد. فرمان سبک و بدون ارتباط بوده و در خط مستقیم خیلی مبهم است. اگر بخواهید لاین حرکتی را سریعاً تغییر دهید این فرمان احساس خوبی نخواهد داشت. )
    به شخصه چند بار با همچین ماشینی رانندگی کردم که قدرت خیلی کمتری داشت و اصلا حس جالبی نداشت و در پیچ های تند احساس ترس و شکی به آدم دست میده.
    البته بازم تا وقتی خودت سوار نشی و رانندگی نکتی نباید نتیجه گیری کرد.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  5. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    برای کسایی که نمیتونن صبر کنن برای آپلود ویدئوهای درگ تایمز و دیمنلوجی.
    اینم از مسابقه ای که همه انتظارشو داشتن.
    Dragtimes VS Demonology
    .
    سه تا درگ تو این مسابقه برگزار شد،هر سه بار 720 زیر 10 تایم زد ولی دیمن بالای 10.
    مثل همیشه 720 پیروز شد.
    ((منتظر ویدئوی اصلی بمونید……..))
    https://www.youtube.com/watch?v=ezyITVgg5XA

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. Just bentley continental

      ۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (539 ديدگاه)

      مکلارن شاه همه ماشینای سوپر اسپرت

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. ایمان

        ۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        مگه اینکه فراری مرده باشه تا مکلارن شاه سوپر اسپرت ها باشه ????

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. یانکی

      ۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      گل پسر منقبلا هم گفتم قبل مسابقه باید برن رو داینو دوم این که این چه مصقره بازیه دیگه از پد لاستیک گرم کن استفاده میکنه و لاستیک غیر فابریکنمیدونم فازتون چیه کوچولو دیمون رکورد رسمی و ثبت شده 9.64 داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Elmiraj

      ۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      باشه انجمن ملی Hot Road آمریکا و مجله Top Gear بریتانیا که دیمن را تست کردن و به شتاب ۲.۳ ثانیه و یک چهارم مایل ۹.۶۵ ثانیه‌ای رسیدن دروغ می گن !!!!
      و کانال Drag Times یوتوب که دو روزه از زیر سنگ در اومده شده معتبر ترین کانال بررسی خودرویی جهان …….!!!!!!!!!!

      موافقم 3
      مخالفم 0
  6. Reza

    ۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    فعلاً که شتاب 2.9 ثانیه مال یوروس هستش.
    هیچ کسی هم لذت رانندگی یوروس رو به چیپ ترجیح نمیده

    موافقم 1
    مخالفم 6
  7. net

    ۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    کیا سورنتو ۲۰۱۹ عقبش و چراغ عقب از جیپ گرند چروکی کپی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. معین

    ۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تنها مشکل من طراحیشه. این زبان خیلی قدیمی شده باید عوض بشه. طراحی خیلی مهمه مهمترین تاثیر رو داره یه فرد دوستش داشته باشه یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  9. AryaHI

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من که طرفدار سر سخت SUV ها هستم مخصوصا مدل های آمریکایی
    من بیشتر SUV های لوکس و خوب جهان رو بررسی کردم ولی به نظرم همین گرند چروکی از همه بهتره چون یه ماشین همه کارست عملکرد فنی قوی آفرود و آنرود خوب امکانات نسبتا کامل و کاربردی و قیمت خوب این ها همه شد یک پکیج توی جیپ گرند چروکی 2019 من که عاشق این ماشینم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  10. مهردادکمال

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    لامصب عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا