جیپ

رونمایی مدل‌های ویژه جیپ رانگلر ، گرندچروکی ، کامپس

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: مدل‌های ویژه جیپ عموما برای فروش در بازارهای آمریکای شمالی درنظر گرفته می‌شوند اما جیپ در ژنو ۲۰۱۲ سه سورپرایز برای اروپایی‌ها داشت . . .

Jeep Wrangler Mountain

رانگلر Mountain بر پایه رانگلر اسپرت بهبود یافته، دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، درب دوم کاپوت به رنگ مشکی، لوگوی گرافیکی Mountain در بدنه و صندلی‌ها و جلوپنجره‌ای با رنگ تجاری Mineral Gray است. پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 این خودرو قادر به تولید ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت در ۶۴۰۰rpm و ۳۵۲ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۸۰۰rpm است.

Jeep Grand Cherokee Production intent Sports Concept

مفهومی گرند چروکی اسپرت نیز که پیشرانه‌ ۳.۰ لیتری توربو دیزلی داشت، با جزییاتی همچون رنگ مشکی براق برای رینگ‌های ۲۰ اینچی و حاشیه‌های ورودی هوا در جلوپنجره‌، تریم فیبرکربنی کنسول و چرم‌های ناپا رونمایی شد. قدرت ۲۴۱ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتن‌متری آن نیز توسط یک گیربکس پنج دنده اتومات به چرخ‌ها منتقل می‌شد.

Jeep Compass Production Intent Sports Concept

ضعیف‌ترین مدل جیپ نیز در ژنو با نام کامپس اسپرت رونمایی شد. قلب چهارسیلندر ۲.۲ لیتری توربو دیزلی آن، قدرتی معادل ۱۶۳ اسب‌بخار و گشتاوری درحدود ۳۲۰ نیوتن‌متر را به هرچهار چرخ خودرو منتقل می‌کرد. نمایشگر ۶.۵ اینچی لمسی، سیستم چندرسانه‌ای UConnect با حافظه داخلی ۳۰ گیگابایت با درگاه USB و اتصال بلوتوث برای موبایل، سیستم پخش Boston Acoustics با ۹ اسپیکر، دی‌وی‌دی پلیر، رینگ‌های ۱۸ اینچی و تریم چرم‌های مشکی برای کابین به همراه صفحات آلومینیومی کوچک درب‌ها، ازجمله مشخصات مفهومی کامپس اسپرت هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    جیپ رنگلر آفرودش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا