جیپ

جیپ چروکی و قیمتهای تازه

مدلهای ۲۰۱۴ جیپ چروکی قیمت گذاری شدند. بدین ترتیب با قیمتی حدود ۲۳ هزار دلار می توان یکی از مشهورترین شاسی بلندهای آمریکایی را که اینک توسط فیات تصاحب شده و روی یک پلتفرم فشرده ساخت فیات و کرایسلر و مشترک با دوج دارت ساخته می شود، صاحب شد.

2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
همانند مدلهای پاتریوت و کامپاس، پایینترین مدل چروکی اسپرت تنها به صورت دیفرانسیل جلو و با قیمت ۲۲,۹۹۵ به بازار می آید. در حالی که تجهیزات استانداردی نظیر پروژکتور جلو، روکشهای فلزی روی قطعات پلاستیکی بدنه، ده عدد کیسه هوا، چرخهای ۱۷ اینچی، تهویه هوا (تهویه مجزای سرنشینان پشت به صورت سفارشی)، پنجره های برقی و سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش ۵ اینچی (۳.۵ اینچی به صورت استاندارد) روی این خودرو یافت می شوند. موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر این ماشین ۱۸۴ اسب بخار نیرو و ۲۳۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. که توسط یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود. درست است که در مقایسه با رقبایی نظیر هوندا CR-V چیز خاصی به نظر نمی رسد اما بسیاری از خریداران کراس اوورها نیز چیزی بیش از این نیاز ندارند!

2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
بالا بردن توان خرید شما تا ۲۴,۴۹۵ دلار می تواند به مدلی با شیشه های رنگی، قطعات کرومی و فلزی در بدنه، فرمان چرمی، نورپردازی ویژه محیط داخلی، صندلیهای تاشو با محفظه داخلی، و مهمتر از همه به موتور V6 با توان ۲۷۱ اسب بخار و گشتاور ۳۲۴ نیوتن متر بیانجامد.

2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
اما هنوز هم جای پیشرفت وجود دارد. پرداخت ۲۷,۹۹۵ دلار یعنی چراغهای جلوی اتوماتیک، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی جلا داده شده، صندلیهای با روکش چرمی و مجهز به گرم کن داخلی، فرمان گرم شونده، سیستم کنسول دیجیتال مجهز به تجهیزات سرگرمی و صفحه نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، درب باز کن گاراژ و آئینه مات شونده در زمان تابش نور شدید و بسیاری از امکانات دیگر.

2014 Jeep Cherokee interior
۲۰۱۴ Jeep Cherokee interior
نهایت کار نیز خریدی به ارزش ۲۹,۴۹۵ دلار برای مدل Latitude است که علاوه بر تجهیزات یاد شده، ضربه گیرهای آفرود جدید، سپر و وینچ، شیشه های چند لایه اکوستیک، سیستم تعلیق ویژه آفرود، سیستم خنک کننده موتور پرتوان تر و سیستم روغن کاری کمکی، صفحات محافظ زیر ماشین، قفل فعال دیفرانسی ۴×۴ و از این قبیل را نیز بر خود می بیند. سان روف دو تایی، سیستم صوتی ۵۰۶ وات آلپاین با ده بلندگو نیز قابل سفارش اند.

2014 Jeep Cherokee
۲۰۱۴ Jeep Cherokee
افزودن گزینه دو دیفرانسیل یا انتقال نیرو به هر چهار چرخ حداقل ۲۰۰۰ دلار به قیمتهای فوق می افزاید. سه نوع از انتقال نیروی اسپرت، Latitude و لیمیتد نیز قابل انتخاب اند. در نوع اسپرت، تنظیم اتوماتیک انتقال نیرو به هر چهر چرخ وجود ندارد. در نوع Latitude تقسیم قدرت ۵۰/۵۰ روی محورها اعمال می شود. در سیستم سوم همراه با قفل فعال دیفرانسیل و قطع نیروی غیر ضروری به چرخهای عقب، از مصرف سوخت نیز کاسته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    عالیه ولی من مدل قبلیشو بیشتر دوست دارم اما چه فرقی به حاله ما میکنه،من برم پاترولم رو سوار شم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. aria

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (163 ديدگاه)

    کاش ما هم میتوانستیم به همین 28 هزار دلاربخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اشکان

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      کـــــــــــــــــــــــــــــــــاش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. بی نام

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با این قیمت ها آدم هنگ میکنه خیلی ارزونه اینا از مدل های کره ای هم ارزون ترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. HOOMAN

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من که با کشور امریکا خیلی حال می کنم مخصوصا با صنعت خودروسازیش خصوصا با JEEP

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sajad

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    دوستان به نظرتون اپتیما 2013 بهتره یا سراتو یا سوناتاوازارا بهتره اخه میام ماشین بخرم میخاستم نظرتون و بدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بی نام

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      نخر عزیزم نخر اینا همشون ارزش اون پلیو که باید بدی ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. كسري

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        شما مشخص چیزی درباره ماشینها نمیدونیداگه ارزش خریدن نداره پس چرا میاید تواین سایت (البته ببخشیدلازم بوداینوبهتون بگم)اقای بی نام

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. كسري

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        داداش اولاکلمه پلیودرست بنویس بعدبیابگوارزش نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. كسري

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      سلام سجادجان میخواستم راهنماییت کنم تواین 4تاکدومشون بهتره.اکه واقعا میخوای بخری سوناتا رو ازلیست خریددخارج کن چون نسبت به قیمتش خیلی چیزارونداره مثل شتاب پایین _اندازه بزرگش البته اینارونسبت به قیمتش میگم.درموردازراجدید_اپتیماوسراتوهرکدوم خوبیهای خودشونودارن ولی اگه ازمن میشنوی اپتیماروبگیرچون توتستهای ازمایشی ازهمشون بهتربوده وقیمتشم مناسبه البته اگه ظاهربرات مهمه سوناتاازهمشون شیک تره ولی ازنظرعملکرداپتیمابه نظرمن حرف اول رومیزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. masoud

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (29 ديدگاه)

        کسری رو به همه معرفی می کنم

        معلم دیکته سایت پدال!!!

        بزن به افتخارش : ))))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. بهنام

        ۳۰ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ببخشید اگه نظر منو میخوایید من میگم هیچکدوم هیوندا النترا از همشون بهتره ماشینی که خر کاره استهلاکش خیلی کمه واقعا یکی از بهترین ماشیناست از همه نظر عالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. HOOMAN

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      معلومه اپتیما 2013

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. پیکان جوانان

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      هوندا آکورد هم میتونهگزینه خوبی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. tomcat

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    از وقتی یادمونه سجاد جون میخواد ماشین بخره! دوست من اپتیما تو گزینه هات عالیه ولی من سانتافه رو پیشنهاد میدم‎ ‎

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. احسان

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه میکنه امریکا باید شاسی بلند های کره ای رو فراموش کرد خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نیما

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    به نظرتون اگه این ماشین با پلاک ملی از دبی وارد کنی میرزه ؟ !! یا به جاش یه اسپورتیج بخری ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. آرمان

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    لطفا یک نسخه پرینت شده با یک عینک مطالعه برای مدیران خودرو ساز داخلی ارسال کنید تا تفاوت آپشن با تجهیزات استاندارد را درک کنند.

    اگر این خودرو در ایران بود:

    تیپ یک جیپ چروکی کلاس 25 بدون کیسه هوا یورو 2
    تیپ یک جیپ چروکی کلاس 36 با کیسه هوای راننده
    تیپ دو جیپ چروکی کلاس 12 با کیسه هوای راننده و سرنشین و حق انتخاب رنگ بین سفید و مشکی
    00
    00
    تیپ چهل و پنج جیپ چروکی کلاس 38با چهار کیسه هوای بازشونده

    تا اینجا فقط روی کیسه هوا صحبت شده ها!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. suv

    ۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عشق شاسی بلند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ايرج

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خیلی ماشین سوار شدم ولی رفیقم جیپ داره پلاک منطقه ازاد واقعا محشره خیلی فرق داره از راحتیش تا شتابش و ترمز و بخصوص امکان چهار حالته رانندگی در کوه و یخ و سرعت و معمولی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا