جیپ

ارتقای قابل‌توجه کابین جیپ گرند چروکی SRT توسط ویلنر

ویلنر همچنان به هنرنمایی خود که همان دگرگون‌سازی کابین خودروها و تزئین آن طبق سلیقه مشتریان است ادامه می‌دهد.

جدیدترین خودرویی که در گاراژ این تیونر مشهور حضور یافته جیپ گرند چروکی SRT است که مالک تقریباً آماده‌ی فروش آن بود زیرا خواهان خودرویی با حس و ظاهر لوکس‌تر و خاص‌تر بود. این فرد که یکی از مالکان با سابقه محصولات جیپ است به دنبال خودرویی با کابینی نرم و راحت و باب میل خود بوده است.

خوشبختانه کارکنان ویلنر توانسته‌اند درخواست‌های این فرد را پوشش داده و او را از فروش شاسی‌بلند خود منصرف سازند. نگاهی سریع به کابین کافی است تا بفهمیم که این یک گرند چروکی SRT استوک نیست. کل کابین با چرم ناپا مزین شده و از جمله بخش‌هایی که دارای این پوشش است شامل کنسول مرکزی، داشبورد و استراحت گاه دست می‌باشد.

پوشش چرم یاد شده دارای دوخت شش‌ضلعی با رنگ سفید متضاد بوده و در کناره‌ها نیز دوخت قرمز دیده می‌شود. تکمیل کننده تغییرات کابین این خودرو نیز کمربندهای ایمنی قرمز روشن هستند.

اما ظاهر گرند چروکی SRT تغییری نداشته و خب مشکلی هم وجود ندارد زیرا ظاهر این شاسی‌بلند پرفورمنس آمریکایی حتی در نسخه استاندارد هم باابهت و گیراست. قطعاً ظاهر استوک این خودرو به همراه کابین سفارشی آن نظرات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

ویلنر پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری تنفس طبیعی گرند چروکی SRT را نیز دست‌کاری نکرده و بنابراین همچنان شاهد تولید قدرت ۴۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۶ نیوتون متری هستیم. این قدبلند اسپورت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعتی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4887 ديدگاه)

    نمای داخلی مشکی و همینطور چرمو صندلیای پرفورمنس و در کل چیدمانو طراحی داخل کابینش توجه آدمو به خودش جلب میکنه

    موافقم 16
    مخالفم 2
  2. مهدی موتورز

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    srt?

    موافقم 5
    مخالفم 2
  3. Amin-mc20

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    از بین suv های امریکایی فففققطططط دوج دورانگو و دیگر هیچ

    موافقم 3
    مخالفم 4
  4. Mf1

    ۱۵ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    حداقل از لحاظ طراحی بیرونیش بهترینه میون امریکایی ها ایکاش حفظ کنه این چهره زیباه و مثل کادیلاک اسکالد طراحی بیرونیش به فنا نره

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا