جیپ

نقاط قوت و ضعف جیپ رانگلر 2018

جیپ رانگلر اسطوره‌ای از دیرباز خودرویی خشن و سرسخت بوده اما نسخه جدید این خودرو که کد JL را با خود همراه دارد پولیش خورده تر از هر زمان دیگری است!

جیپ رانگلر 2018
با طراحی منحصربه‌فردی که در طول چندین دهه قابل شناسایی بوده، شاسی‌بلند محبوب آمریکایی بازهم می‌رود که دل خریداران وفادار را برباید؛ اما فیات-کرایسلر با مدرن سازی این خودرو و بهتر کردن دینامیک رانندگی سعی در گسترده کردن دایره خریداران داشته و این را هم باید بگوییم که جیپ بدون قربانی کردن توانایی‌های همیشگی این خودرو بر تجهیزات آن افزوده است. مدل سال ۲۰۱۸ رانگلر دارای بهبودهای فراوانی است که آن را رقابتی‌تر از هر زمان دیگری نشان می‌دهد.

جیپ رانگلر 2018
در ادامه مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

 

نقاط قوت

توانایی آفرود بالا:
جیپ رانگلر 2018
رانگلر در این بخش اصلاً کمکی نیاز ندارد اما تریم صحرای رانگلر ۲۰۱۸ دارای جعبه انتقال دو سرعته با سیستم چهار چرخ محرک تمام‌وقت است. این سیستم باعث می‌شود حالت “تنظیم کن و فراموش کن!” برای رانندگانی ایجاد شود که ترجیح می‌دهند دنده‌ها را در هر زمانی درگیر نکنند. زاویه حمله نسل جدید این خودرو ۴۴ درجه است که ۲ درجه بهتر از نسل قبلی می‌باشد. زاویه فرار نیز بهبود ۲ درجه‌ای داشته و به ۳۷ درجه رسیده است. ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز چند میلی‌متری بیشتر شده است که البته در تریم روبیکان بیشتر از سایر نسخه‌ها هم هست.

قوای محرکه جدید:
جیپ رانگلر 2018
پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی جدید بخشی از جذابیت‌های نسل جدید رانگلر است. این پیشرانه که از سیستم هیبریدی کمک می‌گیرد قدرت ۲۶۸ اسبی داشته و واحد الکتریکی آن می‌تواند باعث توقف انتقال سوخت به پیشرانه در زمان توقف شود؛ اما اواخر سال جاری نیز پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری قدرتمند با ۲۶۰ اسب بخار قدرت نیز به سایر نسخه‌ها ملحق خواهد شد. جیپ همچنین گفته که این خودرو برای اولین بار با پیشرانه پلاگین هیبریدی نیز ارائه خواهد شد. تمامی مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد از سیستم استارت/استاپ بهره برده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار قبلی هم‌اکنون قدرت ۲۸۵ اسبی داشته و به عنوان مدل پایه مطرح است. این پیشرانه می‌تواند به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک جدید متصل شود. دیگر پیشرانه‌ها تنها با گیربکس اتوماتیک ارائه می‌شوند.

فرایند آسان‌تر باز شدن سقف:
جیپ رانگلر 2018
سقف نرم رانگلر ۲۰۱۸ هم‌اکنون فاقد زیپ‌های پیچیده مدل قبلی بوده و بسیار سریع‌تر از قبل باز و بسته می‌شود. همچنین گزینه سقف نرم برقی هم در مدل‌های چهار درب روبیکان و صحرا ارائه می‌شود که دید کاملی از آسمان را ارائه می‌کند. جدا کردن شیشه‌های عقب هم‌اکنون بسیار آسان‌تر است.

تجهیزات استاندارد راضی کننده:
جیپ رانگلر 2018
دوربین پشتی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، دستیار شروع به حرکت در سربالایی و ۵ پورت USB تنها بخشی از لیست تجهیزات استاندارد رانگلر پایه هستند. مهندسان جیپ همچنین با تهیه ابزاری استاندارد جدا کردن درب‌ها را بسیار آسان‌تر کرده‌اند. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز بسته به تریم انتخابی دارای صفحات نمایش ۷ یا ۸.۴ اینچی است. مدل‌های پایه البته دارای صفحه لمسی ۵ اینچی بوده و در تریم های گوناگون ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد.

بهبود سواری خودرو در جاده:
جیپ رانگلر 2018
یک کارشناس آفرود می‌گوید راندن رانگلر در جاده دیگر خواب‌آور نیست زیرا احتمالاً بزرگ‌ترین تغییر نسل جدید این خودرو به تجربه رانندگی آن مربوط می‌شود. بهبود تنظیمات سیستم تعلیق و بدنه‌ای آئرودینامیک تر باعث شده‌اند رانگلر در اکثر جاده‌ها پایدار باشد و میزان صدای جاده و لاستیک‌ها نیز به‌طور قابل‌توجهی کمتر شده است. همچنین رانگلر جدید کم‌مصرف‌تر از نسل قبلی است.

 

نقاط ضعف

گران‌تر شدن:
جیپ رانگلر 2018
همه این بهبودها باعث افزایش قیمت پایه رانگلر ۲۰۱۸ شده‌اند. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی ۳ هزار دلار گران‌تر است. نسخه چهار درب روبیکان بدون آپشن ها قیمتی بالاتر از ۴۰ هزار دلار دارد.

قابلیت اطمینان سؤال‌برانگیز فیات-کرایسلر:
جیپ رانگلر 2018
این خودروساز از نظر امتیازات میزان قابلیت اطمینان شرایط خوبی ندارد. انتظار نداریم این نسل از رانگلر تغییر قابل‌توجهی نسبت به قبل داشته باشد.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. نیما

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (336 ديدگاه)

    چرا میگن قابلیت اطمیانان کمی داره؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Alex Del Piero

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (77 ديدگاه)

      جیپ همیشه قابلیت اطمینان کمی داشته ، مثل اکثر ماشین های ساخت آمریکا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran (fox)

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (214 ديدگاه)

        الکس جان لنگه نداری….حیف که این امریکایی بازا باهات لجن و نمیتونن حقیقت به این واضحیو ببینن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Alex Del Piero

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (77 ديدگاه)

          مهران جان یه عده تو این سایت از توهین به علایق بقیه و به گند کشیدن صفحه ی خودروهای اروپایی ( مخصوصا آلمانی ) لذت میبرن
          هر چقدر کمتر جوابشون داده میشه جسور تر میشن
          فکر می‌کنن بقیه نمیتونن مثل خودشون رفتار کنند
          من با جیپ مشکلی ندارم اتفاقاً دوستش هم دارم
          اما یه عده چندین هفته و ماهه که باعث عذاب بقیه کاربران این سایت شدن
          درسته جیپ همیشه مشکل قابلیت اعتماد داشته اما من هیچ‌وقت لزومی ندیدم که این موضوع رو در صفحه ی جیپ مطرح کنم و باعث آزردگی خاطر طرفداران این برند دوست داشتنی بشم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. DELL

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (57 ديدگاه)

          تو برو چنتا رده بندی رضایت و کیفیتی معتبر بخون و یه دودوتا چارتا دستت بیاد تا بفهمی اون به اون تخیلاتی که تو ذهنته نمیگن حقیقت واضح

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حسن

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1320 ديدگاه)

        میشه شما پولدارا رده ی بنز را تو رده بندی قابلیت اطمینان بگید

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. PaRHaM

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        دفعات قبل هم بهت گفتم دوست عزیز??
        امثال تو زیادن
        هی میرن، میان
        .
        در کل بازم اون شعر رو برات تکرار میکنم :
        سهم تو عبور تو عابری
        از کجا می ای؟میخوای کجا بری؟
        نمی تونم بگم برو بذار باد بیاد
        باید بگم برو باد داره میره
        .
        .
        بیشتر از این هم ارزش وقت نداره (بخوانید نداری)
        #باشه??؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. DELL

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (57 ديدگاه)

        جنابالی ظاهرا خیلی ادعات میشه راجب رده بندیا.
        برو اخرین نتیجه نظرسنجی کانسومر ریپورتز رو بخون تا ببینی رتبه اول و سوم و چهارم و پنجم مال امریکاییاس و دوم مال یه المانیه.
        کلی رده بندی دیگه هم تو همین سایت هست که میتونی ببینی و بخونی عسل?

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. F۲۲RAPTOR

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        اونا اونور دارند ماشین میفروشن دست منو توهم بهشون نمی‌رسه
        المانا هم اینور،
        این دو تا با هم همکاری داشتن
        الکس میاد امریکارو دیس میکنه،
        دنبال چی هستی رفیق؟تهش چی؟بهت جی کلاس یا سی کلاس دادن؟
        امریکا سرمست سود وتو فکر صدر یا دوم سوم جدول فروش جهان
        بنز اینور در حال ارایه محصولات جدیدتر ولوکس تر و ..
        تو در حال رجز خانی
        بنده خدا به خودت بیا،اینجوری که تو جدی گرفتی بنز نگرفته،

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ماتئوس

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (687 ديدگاه)

          رَپتور جان رنگ عوض نکن
          تو همونی که به طراحی جلوی a کلاس گفتی برلیانس !
          حالا که بحث سر ماشینای امریکایی شده منطقی شدی ؟!
          خعیلی باحالین شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AK_007

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      چون متاسفانه فیات کرایسلر تو رده بندی قابلیت اطمینان اون آخراست

      البته فکر میکنم الان با ارائه نسل جدید ماشیناش وضعش کم کم رو به بهبود میره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ماتئوس

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (687 ديدگاه)

    جی کلاس فقرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      اما کارآمد تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        فکر نمیکردم رو کره زمین کسی‌ زندگی‌ میکنه که رانگلر رو از جی‌ کلاس کار آمدتر میدونه

        واقعا شگفت انگیزه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DELL

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (57 ديدگاه)

          تو برو اول چهارتا برنامه معتبر واسه مقایسه این دوتا ببین بعد بیا اینجا نظر مهندسی بده .تو هر برنامه ای ک دیدم رانگلر با اقتدار بالاتر از جی کلاس بوده.
          تو همین پدالم یه مقایسه بین این دوتا با لندکروزم هست میتونی بری نظر داورا رو بخونی.
          اگرم که تعصب به اون مارک جلوی جی کلاس کورت کرده ک هیچی.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. یانکی

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (186 ديدگاه)

          شما بچها خوبین چتونه آخه g کلاس در حد جیپ هست که ازش دم میزنید همون جی که فقط یه عده محدود میتونن سوار بشن از جیپ الهام گرفته کوچولوها جیپ سرنوشت کلی از جنگهارو تاین کرده هر وقت میگن آفرود خدا وکیلی اسم جیپ تو ذهنتون نماد

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Elmiraj

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (3099 ديدگاه)

          مانی @
          می خوای بگی ماشینی که جرات نداره به Moab بره از رانگلر کارآمد تره ؟!؟!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شاهین

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (1166 ديدگاه)

          جی کلاس قیمتش کارآمده یا وضعیت لوکسش؟!
          ی بنز افتاده تو ذهن و دهنتون دیگه تا ازش رستم نسازین ول نمیکنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. F۲۲RAPTOR

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      همین جی کلاس فقرا رو میتونی بخری ماتئوس؟
      ***
      اول خوب فکر کن بعد اگه ارزش داشت نظر بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماتئوس

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (687 ديدگاه)

        چه ربطی داره ؟؟؟
        ما با این وضع مملکتمون نباید خودمونو با کشورهای جهان اول مقایسه کنیم
        حرفم سر تفاوت قیمت این دوتا ست با کارایی و کلاس تقریبن مشابه
        جی کلاس نیم میلیون دلار
        رانگلر ۵٠ هزار تا
        اگه همین رانگلر با قیمت مناسب بیاد شاید بتونم بخرم و مطمعن باش اگه پول یه جی کلاس هم داشته باشم واسه افرود حتمن یه جیپ میگرفتم ..
        جیپ فوق العاده ست و منم عاشقشم .. البته خودتونم دوست داریم پس
        نیاز نیست واسه هر کامنتی جبهه بگیرید

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. شاهین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    جیپ ثابت شدس
    مخصوص زندگی کوهستانیه
    کاملا کاربردیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid.Hellcat

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره شاهین جان. جالبه نتونستن از رانگلر نقطه ضعف بگیرن گفتن فیات کرایسلر قابلیت اطمینانش پایینه بنابراین «««احتمالا»»» رانگلر هم قابل اطمینان نیست. مگه موضوع این مطلب نقاط قوت و ضعف فیات کرایسلره؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mehran (fox)

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (214 ديدگاه)

    یه ماشین درپیت و غیر قابل اطمینان که مثل خود امریکاییا فقط باد داره و تو خالیه…درست مثل کوماندهاشون که همش میگن چند نفرو حریفنو وقتی بچه های ما با دست خالی گرفتنشون واجب التعویض التومان شدن(جاشونو خیس کردن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      لابد واسه همینه که وقتی جان کری به ظریف نامه فوری داد که فقط ١٢ ساعت وقت دارید نیروهای ما رو آزاد کنید و نه بیشتر وگرنه با خشم ما روبرو خواهید شد با کلی فرش و سوغاتی و کت شلوار و سلام صلوات آمریکایی ها رو راهیشون کردن برن!!!!
      راستی اونهمه هلیکوپتر و قایق تندرو که یک قایق آمریکایی رو محاصره کردند رو شما بهش میگید با دست خالی؟؟؟؟؟!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran (fox)

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (214 ديدگاه)

        داداش لباس یه نظامی شرفشه و وقتی از تنش می کنیشو کت و شلوار ولو به قیمت الماس تنش می کنی بی آبروش کردیو تحقیر شده…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          از تنشون در نیاوردن،بلکه کت شلوار اهدایی رو پوشیدن چون سوار شدن به کلیه ایرلاین های جهان با لباس نظامی ممنوعه،لباسهاشون رو هم با خودشون بردن آمریکا به علاوه تابلو فرش و کلی سوغاتی و هدیه!!!عاشق تفسیر شما از بی آبرویی و تحقیر شدم!!!
          و بعد از اون هم دیدیم که قایق های تندروی ما که در دولت قبل آمریکا به ناوهای آمریکایی نزدیک میشدند و تنها پاسخی که میگرفتند توپ های آب پاش بود در دولت جدید و با یک تهدید آمریکا مدت هاست دیگه به ناوها نزدیک نشدند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran (fox)

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (214 ديدگاه)

          اما خدمت دوست عزیزم عرض کنم اون امریکاییا وارد آبهای ساحلی ما شده بودنو حریم کشور تورو نقض کرده بودن تعجب می کنم که به این افتخار می کنی که کشورت جلو یه کشور خارجی اونم به خاطر تجاور به حریم کشورت کم آورده باشه.طرفدار تولیدات و علم و تکنولوژی یه کشور بودن عیبی نداره ولی بیگانه پرستی اونم تو موردی که اون کشور با وطنت دچار تنش شده و عامل تنشم اتفاقا اون بیگانه به خاطر تجاوز به حریم آبی خاکی کشورت بوده باشه برام قابل درک نیست.بدتر این که با غرور راجبه تهدید شدن وطنت توسط مقامات اون کشور حرف میزنی.من اگه متعصبانه راجب کشورم حرف بزنم خوب وطنمه و ما حریمشونو نقض نکردیم ،تو سنگ امریکای تو این مورد بخصوص تقصیرکارو چرا به سینه میزنی حالا کاری به سایر اختلافای بین ایرانو امریکا و این که حق با کدومشونه
          ندارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. amin

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          محض اطلاعت تمامی داده های ماهواره ای نشون میداد که در مرز آب های بین المللی بودند و وارد آب های ایران نشده بودند
          اون ملوان های انگلیسی بودند که وارد آب های ایران شده بودند،شما این ٢تا رو با هم قاطی کردی
          دوما هیچکس از تهدید شدن کشورش خوشش نمیاد اما وقتی این شاخ شدن های الکی و دروغین واسه دنیا باعث رنج و عذاب ملت خودت بشه و میبینی همش یک مشت حرف دروغ و ابهت پوشالیه اونوقته که دیگه اینجور مسائل اهمیتش رو برای آدم از دست میده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. F۲۲RAPTOR

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (2598 ديدگاه)

          دلپیرو میگم ابرویه آلمانی رو بردی نگونه،
          جیپ نظامیه و با دراووردن لباس نظانیش بی اعتبار و بی ارزشش کردن ،
          خب جی کلاس هم دقیقا اول نظامی بوده و بعد یونیفرم شو دروووردن ،
          جیپ و جی کلاس ولسفه وجود و کاربریشون یکیه
          پس با استناد به حرف شوما
          خاک تو سر هر دوشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Aref

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (30 ديدگاه)

      از منفی و دیس لایک خوشت میاد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran (fox)

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (214 ديدگاه)

        تو هنوز داستانو نگرفتی.تا روزی که چنتا امریکایی باز بی منطق بیانو تو صفحات مختلف راجب آلمانیا دری وری بگن دیسلایکاتونو مشتاقانه به جون می خرم و مقابله به مثل میکنم.اینم میدونم که دیسلایکایی که می گیرم همشون واقعینو تهمت چند اکانتی بودن به کسایی که با نظرم حال نمیکنن نمیزنم مثل بعضیا که نمیخوان منفور بودنشونو قبول کننو همش دری وری میگن.اگه دلیل این رفتارمو می خوای بدونی به پیجای قبلی سر بزنو ببین چطور چنتا از دوستای امیکایی باز نما جو سایتو تو چیزی که بهشون ربطی نداره به هم زدن.نمونشم پیج خرید قسمتی از سهام دایملر توسط جیلیه…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. نوید جهرمی

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      حساب مردم امریکا رو از این مزخرفاتی ک توی مغزمون کردن جدا کن.
      ما رو فقط باید با کره شمالی و کوبا مقایسه کنن.
      از اینا ک بگذریم میرسیم به این آفرودِر همه فن حریف. قدیمیاش ک سالاری بودن برا خودشون. چه برسه به این نسل جدید ک خیلی اصلاحات داشته و میخواد جهش خوبی رو برای جیپ رقم بزنه. تا ببینیم توی بازار چه پاسخی میگیره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. سامان اذری

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      همین امریکای تو خالی که شما میگید
      هر یک دلارش مساوی 47.000 ریال ایران
      هر کارگر ساده اونجا 3000 دلار پول میگیره که به پون ایران میشه 14 میلیون تومن تو ایرانم 700 تومن پول میدن اونم 6 ماه نگه میدارن بعد
      امثال شماهاست که این **** رو سر پا نگه داشتید :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        یارو فقط یاوه میگه سامان جان
        نمونه.
        ….جیپ همیشه قابلیت اطمینان کمی داشته ، مثل اکثر ماشین های ساخت آمریکا….
        الان این توهین به علایق بعضی از دوستانه،
        بعدا خط پایینو تو یه جا دیگه زده مبنی برین که
        مهران جان یه عده تو این سایت از توهین به علایق بقیه لذت میبرن،
        ???
        شگفتا ،خودش زده قهوه ای گرده پدالو با نظرش
        بع میگه بعضیا توهین میکنن به بقیه،
        طرف فازش غلته،حرف خودشم یادش رفته
        طفلی سریع اومده مقابله به مثل کرده به حساب خودش،
        بنز اگه بدونه این طرفدارشه
        از خنده روده بر میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mehran (fox)

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (214 ديدگاه)

        سامان جان دوست خوب و همشهری با سوادم من دشمنی با امریکا ندارم و واقعا جیپ و سایر خودروهای امریکایی رو دوسش دارم اگه دارم اینجوری حرف میزنم قصدم اینه که به بعضیا حالی کنم وقتی به پیج خودروهای محبوب آدم حمله میشه و صرفا جهت ایجاد جنگ روانی و رفتن رو اعصاب طرفدارای اون برند دری وری گفته شه چه احساسی به آدم دست میده. از همه طرفدارای خودروهای امریکایی به غیراز یه عده معدود عذر می خوام و ازشون انتظار دارم درک کنن دلیل این کار من و دوستام رفتارای زشت علی شوی نوا و عده معدودی از دوستاشه بهتره هر از گاهی به پیج سایر خودروها سر بزنن و نظرات این آدم و دوستاشو بخونن تا ببینن بی دلیل و با دلیل به آلمان و تولیداتش حمله می کنه و چون هیشکی جلوش واینمیسته جریتر میشه و فکر می کنه که بقیه نمیتونن برن رو اعصابش. بارها شده یه دوست آلمانی باز بی دلیل به انگلیسیا تاخته و من و بقیه آلمانی بازا بهش اعتراض کردیم ولی این آدم تا حالا هرکاری کرده دوستاش تشویقش کردن و کسیم که از ماها منطقی جلوش وایسادیم متهم به چند اکانتی بودن و یه نفر بودن شدیم و از سایت پدالم این گلایرو دارم که هیچ وقت جلوش وای نستاده و بهش اخطار نداده که دچار توهمه.تا حالایه بار نشده از یه برند غیر امریکایی دفاع کنه مگه اخیرا که یا طرف مقابل اون برند آلمانی باشه و یا تو یه حرکت هماهنگ شده پاچه خاری سایر برندارو کردن و بهشون ادای احترام کردن تا جو پدالو ضد آلمانی کننو تو کل کلاشون با آلمانی بازا مثلا ژاپنی بازایی مثل شما به کمکشون بیاینو تعداد کمترشون نسبت به آلمانی بازا که اصلا موضوع مهمی نیست جبران بشه.به خدا قسم هدف اون آدم نه طرفداری از برندای محبوبشه نه علاقه ای به ژاپنیا و انگلیسیا داره فقط دوست داره به هر قیمتی حال آلمانی بازارو بگیره که کور خونده و هر خبطی که کنه ده برابر جوابشو میدیم.کسی تو این سایت منو نمیشناسه و اگه به حرفای غیر منطقیم لایک میدن به خاطر اینه که متوجه منطق این رفتارم شدن و میدونن کی مقصره واسه همون دیسلایک بارونش می کنن.من از قدیمیای این سایتم از زمان دوستانی مثل میلاد وکسری وخودت که همیشه تورو آدمی با منطق و با سواد میدونم و به همشهری بودنمون افتخار می کنم شاهد حرفمم صحبتام با مهران911 عزیزه.چاکر همه برو بچه های با صفای پدالم هستمو کوچیکه همشونم…شرمنده که طولانی شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. F۲۲RAPTOR

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (2598 ديدگاه)

          اقای مهران یا هر کس دیگه
          اصلا برام مهم نیست،
          تعداد کامنتات کمه و مثه من بیشتر از سه چار ماه عضو نیستی مثه اینکه،
          بعد میای میگی تاحالا ندیدم این آقا از برند غیر آمریکایی تعریف کنه( این حرفت خیلی با غرض بود و کذب) اگه تو از اول تمام کامنتای علی نووا رو دیدی پس قدیمیه پدالی دیگه داداش،چرا یه جور جو سازی میکنی که اینگار تازه واردی؟
          پس یه جای کارت یه وری میلنگه
          اگه بری کامنتای قبلیتو بعد چند روز بخونی متوجه میشی منظورمو
          چون اونموقع منتطقی تر میشی،

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Hemichan

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (715 ديدگاه)

          اف ۲۲ جان
          همه امریکایی بازا علوی نوا فرض میشن مگه اینکه خلافش ثابت شه
          یه بارم به علی نوا میگفت الان میری با اکانت همی چان یا یه
          اکانت دیگه میای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (Ali (Chevy nova

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          Hemichan
          داداش اون افرادى که گفتن اکانت من و شما ىکى هست دست پىش رو گرفتن تا پس نىوفتن
          همه رو مثل خودشون مىبىنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. کاوه

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (51 ديدگاه)

      داداچ خیلی اخبار تلویزیون ایران مخصوصاً 30 :20 رو جدی نگیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. امین قاف

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (15 ديدگاه)

      واقعا برات متاسفم دوست عزیز که چیو به چی ربط دادی سعی کن اینجور متعصبانه حداقل به مسائل غیرسیاسی نگاه نکنی ما یه جمع عشق ماشینیم این صحبتا جاش یجا دیگس من دو سه ساله دارم این سایتو دنبال میکنم کمتر نظر میدم ولی این صحبت جنابعالی واقعا متحیرم کرد وسط این بحث…بگزریم
      واقعا جیپ رو دوس دارم مخصوصا رانگلر و چروکی که اصلا دیگه فاجعه خوبن ولی حیف که آرزو هستن برامون

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ایلیا

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      دوست عزیز آمریکایی که ب قول شما فقط باد داره و تو خالیه و به قول مسئولین هیچ غلطی نمی تونه بکنه همون کشوریه که در عرض ی روز دلار هزار تومنی رو سه برابر کرد توی کشور ما و اگه بخواد میتونه کاری بکنه که شما از فردا نتونی پراید رو حتی با صد ملیون تومن بخری ، ابهت فقط قدرت نظامی نیست که البته در مورد قدرت نظامی باز هم داستان همونیه که می دونی…. آمریکا دوست ما نیست ولی با سر و صدای الکی نمیشه حقیقت رو تغییر داد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. pool

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (55 ديدگاه)

      این امریکا همون امریکا که با تجهیزات نظامی خودش هشت سال طول کشید باتلفات زیاد بتونیم عراق رو شکست بدیم وقتی عراق به کویت حمله کرد چقدر طول کشید تا عراق رو بگیره پس باد خالی هم نیست دلت به موشک خوش نکن اونا رادر ها رو هم بازی میدن و اگر فک میکنی روسیه خوبه اشتباه میکنی روسیه هم از خودشونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. me84

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    جی کلاس فقرا که از مال پولدارا وظیفه اش رو بهتر انجام میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسن

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    از قدیم گفتن المانی با افراط و توهم جون میگیره قرون وسطی کلیسای کاتولیک جنگهای صلیبی جنگ های جهانی و جنگ وام و اقتصاد کنونی اما هیچ وقت برامون نگفتن یا نخواستن بدونیم که اولین دشمنی که ایران از اون ضربه خورد متوهمین المانی دوست ، هیتلر پرستی بودن که با توهم نژاد پرستی برتری نژادی خود و اشتباه محاسباتی پیش بینی پیروزی المان بزرگان کشور را به سمت هیتلر سوق دادن و کشور را بر باد دادن بسیاری از مردان غیور دانا و مقتدر ایران را به کشتن دادن کلید های کشور را به دست سیاستمداران کار نابلد سپردن و حوادث 1945 تا به امروز را رقم زدن و اگر ان حماقت نبود شاید چنین روزایی هم نبود. ادامه بدید غیر از این از شما انتظار نمیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مبین پورمند

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    عاقا اصلا امریکایی غیر قابل اطمینان اصلا شما خوب ما بد،اصلا اینکه قیمت ماشین رفته بالا هم کار ما،کدوم شرکت بود که برف پاک کن و گیربکس اتوماتیک رو ساخته برای اولین بار؟ کادیلاک،یه شرکت امریکایی الاصل.خیلی خیلی مثالای زیادی هست که نمیخوام الان سر همرو درد بیارم.قبلا هم گفتم کسی ماشین امریکایی سوار میشه که جیبش مث جیب اقایون ژن خوب نباشه(البته نه تو ایران).
    نه اینکه همه ماشالله ماشین المانی میرونن واس همین ازش دفاع در حد تیم ملی هم میکنن.نمیدونم کی باید اینو یاد بگیریم که الکی از چیزی دفاع نکنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pool

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (55 ديدگاه)

      دوست خوبم امریکا پدر معنوی عم جهان اولین کسی که کامپیوتر رو اریه کرد همین الان از محصولات امریکایی داریم این نظر رو می نویسم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. مانی

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    واقعا ماشینِ خوبیه اما متاسفانه مثله همیشه قابلیت اطمینانش کمتر از چیزیه که باید باشه
    افردر شاخی که مخصوص کوه و بیابونه خوب نیست بخاطر نقص فنی آدم و وسط یه جای پرت اسیر کنه
    امیدوارم روزی برسه که به ماشین‌های آمریکایی بشه به اندازه مرسدس جی‌ کلاس اطمینان کرد
    و یا حتی مدل‌های مختلف کیا
    خوشبختانه مشکلاتِ کیفیتیشون خیلی‌ بهتر شده اما همچنان تو بحثِ کیفیت هم یخورده عقبن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pool

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (55 ديدگاه)

      کدوم از محصولات 2017 شو داشتی اگر که منبعت مقاله مجلات تو اون میان داچیا رو با خودرو لوکس مقایسه می کنن ازشون چه انتظاری داری باید درامد داشته باشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. achtung

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (423 ديدگاه)

    الان دیگه لوکس به حساب میاد بایدم لوکس میشد مثل بقیه قدیمیها که هنوز تولید میشن مثل مینی و بیتل از الان به بعد میشه شاسی بلند لوکس اصیل و کارامد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Aref

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اصلا من کاری به امریکایی یا آلمانی ندارم. اینی که یه گروه مثل شما جمع شدن صنعت خودرو سازی یه کشور رو تخریب می کنند برام جالبه.
    من داخل فرانسه از سیتروءن
    خوشم میاد داخل ژاپنی ها از هوندا و سوبارو ولی از تویوتا متنفرم ولی دلیلی نمیبنم که بگم تویوتا بده. نه خیلیم خوبه ولی من خوشم نمیاد! خیلی چیزا به سلیقه آدم برمیگرده

    ولی تو خودرو های آلمانی فقط فولوکس قبول دارم بخاطر تولید ماشین های مردمی و ارزان

    بخدا چند درصد از مردم ایران میتونند بنز،بی ام و، پورشه بخرند؟
    قیمت خیلی ملاک مهمیه
    حالا شما قیمت بنز جی کلاس رو با جیپ مقایسه کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1320 ديدگاه)

      وقتی حرف منطقی برای گفتن نداریم متاسفانه ایجاد تشنج بهترین راه برای عرض اندام میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. حسن

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    رده بندی قابلیت اطمینان تویوتا و لکسس به فرمانروایی خود در این زمینه ادامه داده و پس از آن‌ها نیز برندهای کیا، آئودی و ب‌ام‌و قرار دارند. تکمیل کننده لیست 10 تایی های برتر برندهای سوبارو، اینفینیتی، بیوک، هوندا و هیوندای هستند.برخی برندهای آمریکایی سبد محصولات محدودی داشته بنابراین اگر قابلیت اطمینان یک یا دو محصول افت داشته باشد می‌تواند تأثیر بزرگی روی کل برند داشته باشد.بنز هم نیست پس جی کلاس اشغاله. بهترین برند لوکسم لکسوسه.مطلب کپیه اگه دزدی حساب نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pool

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (55 ديدگاه)

      یه سوال این مقالت کی باعث شده فروش برند ها نابود بشه حتی ورشکست بشن پس ارزشی ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. نیما

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (336 ديدگاه)

    من یه سوال پرسیدم و جواب نگرفتم
    میگم دلیلش چیه قابلیت اطمینان کمی داره؟
    مثلا زود خراب میشه؟ موتورش خراب میشه؟ بعد یک سال همش باید بری تعمیرگاه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      آقا نیما اجازه بدید من یه مثال بزنم
      قابلیت اطمینان جیپ یعنی اینکه موتور جیپ من بعد از ۶٠ سال کارکرد الان برای بار دومه که باز شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        امىن جان
        داداش جىپ خوشگل شما به حدى سالمه که حد نداره
        رنگش بسىار کم ىابه و سالم و خاص
        ممنونم که دارى بهش حال مىدى

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          چاکریم علی آقا،ماشین خودته داداش،دست ما امانته

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AK_007

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      اگر اشتباه نکنم قابلیت اطمینان در نتیجه نظر مشتریان و مراجعه به تعمیرگاه یا فراخوان ها طی اون دوره مثلا ۳, ۵ یا هرچند ساله
      ن اینجوری نیست که لزوما باید ماشینت خراب شه. منظورش اینه که در طول مثلا پنج سال, افرادی که این ماشینو داشتن بیشتر رفتن تعمیرگاه تو اون یکی ماشین
      ولی اختلاف دفعاتشون فکر نمیکنم قابل توجه باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. حسن

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    یه روز عشق شتابین شتابا ده ثانیه میبازین میشین خدای تکنولوژی تکنولوژیتون با پیمایش 90 کیلومتر و صدو سی تا پیش تسلا
    محو میشه عشق لوکسی و برندینگتون گل میکنه تو طراحی هم که موجب خنده ی دنیا شدین الان یک ساله فقط مطلب از برندهای امریکایی میخونیم که با خودشون رقابت میکنن تو شتاب یا طراحی یا یه مطلب کار میشه که تسلا اس شتاب یکی مثله دیمون را زد و امروز شما عصبانی شدید چرا- یک ساله دارین دیس میدین حتی به کپی کردن مطلب تو همون صفحه که تازه خوندینش و باز هم دیس بدین شاید فرجی شد و از کسالت و روزمرگی با مدل برقی پورشه که مثله مک لارنه در بیاید و بگید اینده ی خودروی دنیا دست ماست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1320 ديدگاه)

      شرمنده مک لارن را یادم رفت بگم تو این چند وقت اونقد مطلب ازش کار شده که همه عشق مک لارن شدن خدایی یا جی تی شد یا تیون شد یا سفارشی شد ببین برند اصیل که باشه چی میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    یعنی چی اخر پست نوشته رانگلر قابل اطمینان نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elmiraj

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (3099 ديدگاه)

      هیچی داداش چون زیر مجموعه فیات کرایسلره قربانی شده .
      همه مون جیپ رو خوب میشناسیم ، همه مون Cj-5 (شهباز ) را بعد پنجاه سال می بینم ، حالا خودت شهباز رو با کیا ( اونی که به قول خودشون قابل اطمینان ترینه) مقایسه کن ببین تا پنجاه سال دیگه عکسی از سورنتو ۲۰۱۷ باقی می مونه ، حالا خودش که هیچ !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    محصولات جیپ فقط رانگلر۴ درب و رانگلر۲ درب و گرند چروکی قشنگ هست .بقیه محصولات جیپ زیبا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    جیپ باید سیستم صوتی حرفه ای با ساب وفر برای رانگلر انتخاب میکرد زمانی که راننده به دشت و بیابان با این ماشین زیبا میره لذت ببره .سیستم الپین که روی بلندگو نوشته نمیدونم حرفه ای هست یا نه ؟سیستم صوتی الپین مارک معتبری هست ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. کارل شلبی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    اصلا بعضی از این اعضای کانال عادت کردین به بحث راه انداختن.
    اصلا میفهمین چی میگین به جای اینکه بیاین از اصالت جیپ یه مطلبی خونده باشین فقط جنگ راه بندازین.
    آخه جی کلاس و با رانگلر مقایسه میکنین فازتون چیه دقیقا??
    اصلا جی کلاس افرودش از جیپ هم بهتر خو که چی.
    همین جیپ تخصصش توی آفرود صدرصد از بنز بیش تره فقط کافیه اراده کنه اونوقت یه ماشین میده بیرون ده برابر جی کلاس ارزش داره
    چرا چون تخصصشه
    انگار یه بدنساز مصنوعی بدنشو پرورش داده بعد به یکی که طبیعی کار کرده بگه من از تو قویترم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      حرف شما صحیح ولی جی کلاس هم کم سابقه یا شرکت بنز هم بی تجربه نیست!
      به نظر من جفتشون خوبن ولی به جای خودشون
      و اینکه افرود کردوم بهتره هیچ نظری ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مانی

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      پس کی‌ اراده میکنه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    رانگلر سقفش که برداشته میشه خیلی خوشکل میشه.امریکا عجب ماشینایی میسازه.امریکا همیشه باید تو هر زمینه ای حرف اول بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. amin

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    دوستان ٣ تا عکس از جیپ میزارم اگر دوست داشتید ببینید جالبن

    http://s9.picofile.com/file/8318942984/IMG_4590.JPG

    http://s8.picofile.com/file/8318943034/IMG_4589.JPG

    http://s8.picofile.com/file/8318943084/IMG_4592.JPG

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      امىن جان
      دمت گرم
      اىن عکسها براى جنگ جهانى هستش که چىپ رو به اىن صورت مىبردن مىدان نبرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        بله علی آقا
        منظورم هم گفتن همین نکته بود که بحث از کیفیت خودرویی که با چتر از هواپیما مینداختنش پایین برای نیروهای پیاده در میدان نبرد اصولا اشتباهه
        کدوم خودرویی این توان رو داره که از هواپیما پرتاب بشه و بلافاصله استفاده بشه اونم در میدان نبرد،
        اونموقع موتور این خودرو کاملا واترپروف بوده و در برخی میدانها دستگاهی به جای هندل سر میل لنگشوصل میشده و خودرو حرکت میکرده و مین های کاشته شده رو منفجر میکرده
        من وایر خریدم سال تولیدش ١٩۶٨ بود، وایر کاملا نرم و سالم و جالبه که روش حک شده ضد فرکانس و امواج رادیویی!!!
        جیپ مخترع این کلاسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AK_007

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
          سوابق: (562 ديدگاه)

          از این حرف خیلی خوشم اومد
          جیپ مخترع این کلاسه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. Hemichan

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    کارش حرف نداره هرروز بهتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. یاس ی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    واقعا جیپ اولین هستش در این زمینه، بعد از موفقتهایی که داشت لندروور، تویوتا، و نیسان محصولاتی تولید کردن که کپی مو به موی جیپ بود، البته کپیهایی که اون زمان زدن الان واسه خودشون آقایی میکنن ولی از حق نگذریم رانگلر مثل حضرت آدم میمونه واسه این بخش از صنعت خودرو.
    یعنی اولینه،

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا