جنگ شروع شده است. سربازان ذخیره فراخوانده شدهاند. نبرد بین فورد برانکو و جیپ رانگلر تازه در آغاز راه خود است؛ و همانند اکثر فعالیتهای آنلاین، ما هرگز عقب نمینشینیم. با موج شدیدی که فورد برانکو ۲۰۲۱ به راه انداخته، همهجا صحبت از این خودرو و ویژگیهای جالب آن است؛ و طبیعی است که مقایسههای زیادی بین این شاسیبلند تازهنفس و رانگلر مشهور انجام شود.
اگرچه برانکو تا بهار سال ۲۰۲۱ وارد بازار نخواهد شد اما در فضای مجازی چیزهای جذاب زیادی وجود دارد. وبسایت پارت کاتالوگ تصمیم گرفته از توئیتر برای تخمین محبوبیت این خودروها در ایالتهای گوناگون آمریکا استفاده کند. این وبسایت نقشهای را منتشر کرده که در آن میتوانید ببینید کدام ایالت برانکو را بیشتر دوست دارد و کدامیکی رانگلر را.
این وبسایت بیش از ۲۴۰ هزار توئیت منتشر شده در دو هفته پیش را بررسی کرده و برای جمعآوری دادهها هشتگ های مختلفی را تحلیل کرده است. طبق دادههای به دست آمده ۲۸ ایالت اقبال بیشتری به برانکو نشان دادهاند درحالیکه ۲۲ ایالت نیز بیشتر طرفدار رانگلر بودهاند. پیروزی برانکو در این مقایسه میتواند نتیجهی شور و شوق واقعی یا هیجان ناشی از رونمایی باشد.
اگرچه برانکو و رانگلر جزو شاخصترین خودروها در زمینه آفرود هستند اما به این جمع باید لندروور دیفندر را نیز اضافه کنیم که تواناییهای مشابهی دارد. البته این خودرو فاقد برخی ویژگیهای برانکو و رانگلر همچون دربها و سقف قابل جدا شدن است. هرچند عرضه برانکو میتواند به معنی پیروزی مشتریان باشد. اگر برانکو بهاندازهای که نشان میدهد توانا باشد جیپ هم باید دستبهکار شده و محصول بهتری را تولید کند.
محمد
۵ مرداد ۱۳۹۹جیب یه سری ایراد در نگاه اول داره که شاید واقعا ایراد نباشن.
اولینش بنظرم ارتفاع کمه. دوم توان پایین، سوم تعلیق ضعیف.
همه اینا میتونه به دلیل مرکز ثقل پایین و ساده تر شدن یه آفرودر هم منجر بشه.
ali (chevy nova)
۵ مرداد ۱۳۹۹توان جیپ عالیه
اگه نمونه هلکت هم بیاد از رانگلر که عالی میشه
فقط این وسط اون لندرور خودش رو انداخته وسط این 2 تا فکر کرده از این سفره چیزی هم نسیبش میشه.
اگه تو این نظر سنجی لندروور بود هیچ طرفداری در بین ایالتها نداشت.
رقابت اصلی بین سلاطین افروده نه لندروور الکی گرون که حتی شاسی هم نداره
Mf1
۶ مرداد ۱۳۹۹اگه دنبال خودرو ارزون هستی برو سراغ آفرود چینی هم ارزونن وهم قدرت بیشری دارن
ممد ژانگولر
۵ مرداد ۱۳۹۹جیپ تخصصش کوه و کمنده
ولی فورد برانکو تمرکزش بیشتر رو مولتی مدیا و راحتی سرنشینانشه
در کل هر جفتشون عشقن ❤️
NAVID۰۰۹۸
۵ مرداد ۱۳۹۹شک نکنید جیپ تا چند ماه آینده محصول ارائه میده با ورژنهای متفاوت ، در غیر این صورت قافله را باخته و برانکو رندش میکنه از بس که تنوع محصول داره با مشخصات فنی به روز و سَبُک .
UNAS
۷ مرداد ۱۳۹۹ولی باید فراموش نکنیم که :
ژاپنی عالی است
و کره ای بد می باشد
یانکی
۶ مرداد ۱۳۹۹مهمترین نکته جیپ وجود دفرانسیل سولید رو محور جلو هستش که تفاوتهای وحشتناکی ایجاد میکنه.در ضمن جیپ بزودی صاحب موتور وی8 میشه که برانکو بعید میدونم صاحب وی8 بشه تو بهترین حالت موتور رپتور روش بره
فرید
۵ مرداد ۱۳۹۹قیافه جیپ قدیمی شده، باید یه بروزرسانی کنه و در کنار حفظ اصالت، تغییرات جذابی هم ایجاد کنه
Sajjad
۵ مرداد ۱۳۹۹تمامشون احساسی به برانکو رای دادن صرفا بخاطر ظاهر جدید تر
AMG///
۵ مرداد ۱۳۹۹رانگلر یه فیس لیفت حسابی میخواد
بعد اعتماد به جیپ دیگه مثل قبل نیست
SRT
۵ مرداد ۱۳۹۹بذار یه مدت از رونمایی فورد بگذره و بیاد زیر پاشون،اون موقع میفهمن ک هیچی جیپ نمیشه..
HR3
۵ مرداد ۱۳۹۹این برانکو همه ی نکات + رو داره احتمال میدم خودروی سال خیلی از نشریات بشه
ATa
۵ مرداد ۱۳۹۹جیپ کیس کامپیوتری هست که قابلیت اسمبل بسیار بالایی داره… از کیت بدنه تا تعلیق ها بینظیره. لذا با آفرودرهای دیگه قابل مقایسه نیست با هر 5 هزار دلار می شه قابلیت های ماشین رو از حالت پایه بسیار ارتقا داد.
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۹دقیقا همینطوره
کمتر کسی به این موارد توجهمیکنه
کلا محصولات جیپ و دوج و رم خاص هستن و نباید با هر محصولی مقایسشون کرد
meysam
۵ مرداد ۱۳۹۹ظاهری من برانکو رو بیشتر می پسندم.
خیلی خوف تره
رامین
۵ مرداد ۱۳۹۹شدیدا منتظر مقایسه این دو تا ماشینم.
مهدی موتورز
۵ مرداد ۱۳۹۹بابا یه خبر از استون مارتین و فراری بنویسین ?
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۹امدن برانکو فقط باعث شد ک جیپ بیشتر از قبل برای بهبودش تلاش کنه چون تا قبل از برانکو رقیبی برای رانگلر وجود نداشت(چ از نظر قیمت و چ از نظر توانایی افرود) قطعا مشکلات فراوانی داره رانگلر اما با داغ شدن بحث برانکو، جیپهم بزودی دست بکار میشه
رقابت جذاب میشه!
net
۵ مرداد ۱۳۹۹رانگلر قشنگتره
ارشیاsvj
۵ مرداد ۱۳۹۹اون دوستی که گفت دیفندر بینشون رای نمیاره
چون انگیلیسیه و امریکاییها چون امریکایی بازن زیاد باهاش حال نمیکنن!!
حسین دهمرد
۵ مرداد ۱۳۹۹ایران تنها جاییه که طرف یه تنه از پشت صفحه ی مانیتور اعتبار یه نظرسنجی چند صدهزار نفری تو آمریکا رو با یه خط کامنت میخواد زیر سوال ببره. اینهمه توهم خود دانا پنداری و اعتماد به سقف کیلویی رو از کجا میخرن خدا عالمه.
همین فورد برانکو انقدری هست که باعث خواهد شد جیپ نسخه های جدیدتر و جدابتری معرفی کنه و شما ذوق کنید و بیاید ازش تعریف کنین. پس این رقابت بیشتر از همه به نفع طرفداران جیپ هست
لندرور و جی کلاس و کندکروزر هرچی هم خوب باشن بازن قیمتشون جوریه که آدم حیفش میاد ببره خاکی و گلیشون کنه دیگه خطر برخورد شاخه های درختان یا برخورد سنگها و صخره ها با بدنه که دیگه بماند.
ارشیاsvj
۶ مرداد ۱۳۹۹ولی امریکایی ها امریکایی بازن
خودتم خوب میدونی!!
بعدشم کلاس جی از کی تاحالا شده رقیب اینا؟؟
حسن
۶ مرداد ۱۳۹۹دو تا خودروی عالی و محبوب
تورج
۶ مرداد ۱۳۹۹من هم با نظر بعضی دوستان موافقم و اینکه نمی دونم لندرور دیفندر اون وسط چی میگه؟! بگذریم
فیلم های آفرود نوردی برانکو فعلا تبلیغاتیه که صدالبته بد نیست. اما باید منتظر بشیم بیاد بازار و خریداران و رانندگان حرفه ای این ماشینها رو مقایسه کنند. یه مدت قبل هم سوزوکی جیمنی به بازار اومد که خواست سر و صدا بکنه. راننده ها تستش کردند با رانگلر، فیلمهاش رو تو یوتیوپ می تونید پیدا کنید. به این نتیجه رسیدند که جیمنی یه ماشین شهریه!
به نظرم قیافه رانگلر کهنه نشده که هیچ، تازه هر بار که سری جدید تولید میشه و موتور و گیربکس جدید روش میزارن انگار روحش عوض میشه.
saeed
۶ مرداد ۱۳۹۹اینا چیو با چی مقایسه می کنند، ما تیبا و ساینا رو با هم مقایسه می کنیم!
خدایا تا کی؟! خودت تمومش کن . . .