کیا

تبدیل کیا موهاوی به یک پیکاپ دل‌چسب!

حدود یک سال پیش بود که کیا تائید کرد در حال توسعه یک پیکاپ میان سایز جدید است. ما از آن زمان تاکنون چیز زیادی درباره این خودرو نشنیده‌ایم ولی می‌دانیم که پیکاپ کیا تا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد؛ اما این باعث نمی‌شود که طراحان دنیای خودرو دست از رویا پردازی بردارند. جدیدترین رندرهای منتشر شده در این زمینه ما را با پروژه تبدیل کیا موهاوی شاسی‌بلند به پیکاپ آشنا می‌کنند. این خودرو با از دست دادن پنجره‌ها و صندلی‌های عقب و جایگزین شدن آن‌ها با محفظه بار به یک پیکاپ دلپذیر تبدیل ‌شده است.

کیا موهاوی به‌روز شده چند ماه پیش با ظاهری برجسته و سطح بالا معرفی شد. این خودرو دارای نمای جلوی سربالا، چراغ‌های متمایز و… می‌باشد. این موارد در رندرها نیز حفظ شده‌اند. جلوپنجره پهن، چراغ‌های بزرگ و مه شکن‌های قابل‌توجه نسبت به شاسی‌بلند موهاوی تغییری نداشته‌اند.

اما هرچه به عقب می‌رویم تغییرات را می‌بینیم. حالت سربالای شیشه‌های جانبی شبیه هوندا ریجلاین می‌باشد. پشت این پنجره‌ها نیز محفظه بار بزرگی قرار دارد اما خب انتظار نداریم محصول واقعی کیا رقیبی برای خودروهایی همچون تویوتا تاکوما یا شورولت کلرادو باشد. برخی پوشش‌های پلاستیکی نیز در قوس چرخ ها نصب شده تا خشونت این پیکاپ مجازی افزایش یابد.

ما نمی‌دانیم که طراحی پیکاپ جدید کیا چگونه خواهد بود. تا به اینجا کره‌ای‌ها فقط برخی جزئیات از این خودرو همچون ارائه چندین فرم بدنه و عرضه با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی را تائید کرده‌اند. ما همچنین می‌دانیم این خودرو بیش از آنکه شبیه هوندا ریجلاین یا هیوندای سانتاکروز باشد شبیه تاکوما و کلرادو خواهد بود. البته کیا موتورز آمریکا از پاسخ دادن به این سوال که آیا پیکاپ این شرکت در آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر خودداری کرده اما گفته که کیا همیشه در حال بررسی فرصت‌های گوناگون است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (809 ديدگاه)

    خداییش پیکاپ بودن بهش میاد
    واقعا خوشگله…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    ۱۰۰٪ برابر بهتر از اون سانتاکروزیه که به هیچ دردی نمیخوره به جزء اِفه گذاشتن برای بچه دبیرستانیهای آمریکایی تازه گواهی‌نامه گرفته .

    اگر کیا چنین چیزی ارائه بده ، فکر میکنم استقبال خوبی بشه ، حداقلش اینه که اگر برای کارهای سخت نباشه ، حداقل ظاهرش به دل میشینه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. meysam

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    هوندا ریجلاین بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا