کیا

رندری جذاب از کیا سورنتو کوپه

کیا سورنتو به تازگی وارد نسل جدید خود شده و از ظاهر تا باطن آن به‌روز شده است. اکثر ما با سورنتو آشنایی داریم اما هم‌اکنون می‌خواهیم رندری بسیار جالب از این خودرو را بررسی کنیم.

این رندر را کلبر سیلوا منتشر کرده و پیش‌نمایشی از کیا سورنتو کوپه می‌باشد. در واقع ظاهر استاندارد سورنتو با نمای عقب شیک‌تر ترکیب شده است. باید اذعان کرد ما طراحی این خودرو را دوست داریم اما خب احتمال اینکه تولید چنین خودرویی توسط کیا انجام شود بسیار ضعیف است.

واقعیت این است که مشتریان در کلاس خودروهای رده میانی به ندرت دنبال خودروهایی با سقف خمیده هستند و این موضوع خودش را در کلاس شاسی بلندها بسیار بیشتر نشان می‌دهد زیرا تولید چنین خودروهایی با قیمت بیشتر و فضای کابین کمتر همراه است که در تضاد با استانداردهای شاسی بلندها می‌باشد. ما باور داریم مشتریان کیا محافظه‌کارتر بوده و چنین تغییری برای سورنتو هرگز روی آفتاب را نخواهد دید.

علیرغم ظاهری تمیز و یکدست، نسل جدید سورنتو بسیار شیک و مجهز است. بسته به مشخصات سفارش داده شده، این شاسی‌بلند با قوای محرکه هیبریدی جدید در دسترس است که شامل پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو، باتری لیتیوم-یونی ۱.۴۹ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی می‌باشد. حداکثر قدرت این مجموعه برابر با ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتون متر است که این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

سورنتو جدید در اروپا با پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی ۱۹۹ اسبی و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه جدید عرضه می‌شود. در آینده نیز نسخه پلاگین هیبریدی این شاسی‌بلند کره‌ای معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    به آ یوتی فول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهرآیین

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (260 ديدگاه)

    بسیار شبیه به سورنتو مدل 2021 ولی در سایز کوچک تر و کوپه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیx76

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1204 ديدگاه)

    شیب ستون C با ستون A نمیخونه
    یکم کاهش شیب ستون C
    یکم افزایش شیب ستون A
    و یکم کاهش ارتفاع سقف
    بنظرم اینطور هماهنگ تر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    اصلا جالب نشده
    اصلیش خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Abbas.Lambo

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    کاری به این رندر ندارم ولی در کل پیشرفت نسل به نسل محصولات کیا واضحه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا