کیا

رندر جالب از کیا تلوراید پیکاپ

کیا تلوراید یک شاسی‌بلند بزرگ و برجسته است اما اگر این برند کره‌ای بخواهد وارد بازار پیکاپ ها شود نتیجه چگونه خواهد بود؟ همان‌گونه که انتظار دارید محصول کیا کاملاً جالب‌توجه خواهد بود.


رندرهایی که مشاهده می‌فرمایید در فروم کیا تلوراید منتشر شده و یک پیکاپ یونی بادی را تصور کرده است. این خودرو می‌تواند رقیبی بالقوه برای خودروهایی همچون هوندا ریجلاین باشد. از آنجایی که این پیکاپ می‌تواند بر پایه‌ی تلوراید تولید شود بنابراین کیا قادر خواهد بود قوای محرکه‌ی نسخه‌ی شاسی‌بلند و اکثر قطعات فنی آن را حفظ کند.


البته ردیف سوم صندلی‌ها به منظور ایجاد فضای بار حذف می‌شوند. باید اذعان کرد محفظه بار این رندر کاملاً کوچک بوده و باب میل خریدارانی که به این موضوع اهمیت می‌دهند نخواهد بود. البته اگر قرار باشد نسخه‌ای واقعی از پیکاپ تلوراید تولید شود به احتمال زیاد شاهد خودرویی با محفظه بار بزرگ‌تر خواهیم بود.


اما کیا تلوراید شاسی‌بلند از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۲۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متری استفاده می‌کند که برای حمل یک شاسی‌بلند فول سایز سه ردیفه کفایت می‌کند.


البته بزرگ‌ترین سؤالی که وجود دارد علاقه‌ی کیا به ساخت یک پیکاپ است. ما می‌دانیم که هیوندای به دنبال ساخت نسخه‌ی تولیدی کانسپت سانتاکروز بوده و کیا نیز اخیراً اعلام کرده به تولید یک پیکاپ فکر می‌کند و شاید به دنبال رقابت با خودروهایی همچون رنو آلاسکان، مرسدس بنز X کلاس و میتسوبیشی L200 باشد اما خب مدیران کیا درعین‌حال تأکید کرده‌اند تمرکز خود را فعلاً روی شاسی بلندها و سواری‌ها گذاشته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کیا باید واسه اینکار که بشه رقیب آلاسکان ناوارا باید یه پلتفرم نردبونی داشته باشه
    اگه هم نه که میشه تو مایه های ریج لاین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    اگه یه موتور قوی
    با عملکردی در سطح و اندازه های نزدیک پیکاپ های آمریکایی
    و جثه درشت وجادار
    و همه کاره
    باشه قطعا فروش میکنه
    در غیر اینصورت بعید میدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا