کیا

کیا سلتوس راهی اروپا نمی‌شود

پس از اپتیما، کیا سلتوس هم در اروپا عرضه نمی‌شود

در طول چند سال گذشته کیا تلاش‌های زیادی برای به‌روز کردن سبد محصولات خود و بهبود رقابت با دیگر برندها کرده و درعین‌حال محصولاتی برای عموم خریداران در نظر گرفته است. البته تمامی محصولات جدید کیا مختص تمامی بازارهای جهانی نیستند. کیا سلتوس جدید که یک کراس اوور کامپکت تازه‌نفس می‌باشد و در جایگاهی بین سول و اسپورتیج قرار می‌گیرد ظاهراً در قاره همیشه‌سبز عرضه نخواهد شد.

مدیرعامل کیا اروپا توضیح می‌دهد که کیا چگونه سلتوس را برای بازارهای اروپایی توسعه نداده و دلیل آن نیز موفقیت برند در تولید کراس اوورهای بزرگ‌تری همچون اسپورتیج و سورنتو بوده است. در واقع دلیلی برای تولید چنین خودرویی برای بازارهای اروپایی وجود نداشته است.

سلتوس تنها محصول جدیدی نیست که در اروپا عرضه نخواهد شد. مدیر کیا هفته پیش گفت این خودروساز کره‌ای برنامه‌ای برای عرضه نسل جدید اپتیما در این قاره ندارد. اگرچه مدیر کیا اشاره صریحی به دلیل عدم عرضه اپتیما در این قاره نداشته اما به احتمال زیاد آمار فروش کم در اروپا دلیل چنین تصمیمی بوده است.

سلتوس در اروپا باید به مصاف خودروهای نسبتاً ارزان‌قیمت و مشهوری برود. از جمله این خودروها می‌توان به جیپ کامپس، فورد اکو اسپورت و نیسان روگ اسپورت اشاره کرد. در این کلاس کیا می‌تواند با خودرویی که استایل سطح بالا، کابینی لوکس و تکنولوژی‌ها و تجهیزات زیادی دارد موفق شود اما تنها زمان به ما خواهد گفت که سلتوس در این رقابت فشرده می‌تواند گوی سبقت را از رقبا برباید یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. meysam

    ۱۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    نمای عقبش به چینیها میخوره. اما بقیش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    کوچک و جذاب و با کیفیت و ماشین قابل اطمینان ای کاش من هم پرنده بودم با شادیمانی پر میگشودم میرم از ایران به کانادا انجا که دارد اب و هوایی و این خشگله میخریدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۱۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    طراحی معقول و در کل قشنگی داره. کلا کیا تفکر آمریکایی داره و محصولات استینگر و کادنزاش بنظرم بهترینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Majid

    ۱۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کیا راه خودش رو پیدا کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا