کیا

برچسب قیمت گران‌ترین نسخه کیا تلوراید 2020

اگرچه قبلاً قیمت کلی کیا تلوراید ۲۰۲۰ منتشر شده بود اما پیکربندی آنلاین این شاسی‌بلند سه ردیفه به تازگی منتشر شده و هم‌اینک می‌توان نمونه‌ی ایده آل این خودرو را انتخاب و خریداری کرد. با سفارش تمامی آپشن های موجود برای تلوراید قیمت این خودرو به ۵۰۷۷۵ دلار می‌رسد که شامل ۱۰۴۵ دلار هزینه‌ی تحویل نیز می‌باشد.


تمامی مدل‌های تلوراید با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شوند. این پیشرانه قدرت ۲۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. تلوراید به‌صورت استاندارد خودرویی دیفرانسیل جلو است اما سیستم چهار چرخ محرک با قیمت ۲ هزار دلار نیز در دسترس می‌باشد.


خریداران می‌توانند شش رنگ بدنه را انتخاب کنند. مشکی ابونی، مشکی کوپر و سفید صدفی باعث اضافه شدن ۳۹۵ دلار به قیمت خودرو می‌شوند. بسته به رنگ انتخابی، هفت طرح برای پوشش کابین قابل انتخاب هستند.


تریم پرچم‌دار و فول SX قیمت پایه‌ی ۴۱۴۹۰ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد با تجهیزات سانروف دوگانه، چراغ‌های جلوی LED و غربیلک فرمان گرم شونده عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند پکیج ۷۹۵ دلاری یدک کشی را سفارش دهند که شامل سیستم تعلیق عقب با ارتفاع قابل تنظیم و قلاب بکسل می‌باشد.


این نسخه از تلوراید با پکیج ۲ هزار دلاری پرستیژ نیز قابل انتخاب است که باعث لوکس‌تر شدن کابین می‌شود. این پکیج شامل پوشش چرم ناپا، پوشش سقف پریمیوم و صندلی‌های ردیف دوم گرم و سرد شونده می‌باشد. هدآپ دیسپلی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و اینورتر ۱۱۰ ولتی نیز جزو این بسته هستند.


این تجهیزات برای بسیاری از خریداران کافی است اما کیا همچنین وسایل جانبی زیادی را نیز برای تلوراید ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند پوشش محفظه بار ۱۵۵ دلاری، کف‌پوش محفظه بار ۱۱۵ دلاری، کف‌پوش‌های ۲۱۰ دلاری، رکاب‌های داخلی نورانی ۳۱۰ دلاری و عناصر نورانی کابین با بهای ۴۵۰ دلار را سفارش دهند. فلاپ آلومینیومی ۳۵۰ دلاری، محافظ سپر عقب ۱۲۰ دلاری، رکاب‌های جانبی ۶۹۰ دلاری و قفل چرخ ۶۰ دلاری از دیگر وسایل جانبی شاسی‌بلند تلوراید هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. овsкиكMас

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خیلی خوبه این
    موفقیت خوبی کسب میکنه و بنظرم از پالاسید بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      آره از پالیسید بهتر از آب درومده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. power active

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (171 ديدگاه)

    به‌صورت استاندارد خودرویی دیفرانسیل جلو است خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عشق ماشین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    پشت ماشین یه جوری هستش به نظرم .از کنار که نگاه میکنی انگار میخواستن از اسکالاید اسکی برن.
    البته به نظر بنده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کافر مقدس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    ترکیبی از جیپ و اسکالاید و ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا