کیا

قیمت و مشخصات کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2018

کیا هم‌اکنون به خریداران این فرصت را می‌دهد که نسخه پلاگین هیبریدی نیرو را نیز انتخاب کنند. کیا نیرو پلاگین هیبریدی با باتری لیتیون-پلیمری ۸.۹ کیلووات ساعتی ارائه می‌شود که بزرگ‌تر از باتری ۷.۳۴ کیلووات ساعتی موجود در نسخه هیبریدی استاندارد است. البته این موضوع بر قیمت خودرو تأثیر گذاشته است.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
کیا نیرو پلاگین هیبرید قیمت پایه ۲۸۸۴۰ دلاری دارد که ۴۶۶۰ دلار بیشتر از نیرو استاندارد با بهی ۲۴۱۸۰ دلاری است. شاید نیرو پلاگین هیبرید در روی کاغذ گران‌تر باشد اما در واقع با شرایط لیزینگی ارزان‌تر از برخی رقبای نزدیک خود است.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
مدل پایه LX را می‌توان برای ۳۶ ماه با پیش‌پرداخت ۱۹۹۹ دلاری و اقساط ماهانه ۲۵۹ دلاری اجاره کرد. تویوتا پریوس نیز اقساط ماهانه ۲۶۹ دلاری با همان شرایط کیا را داشته اما مدل پریوس پرایم با اقساط ۳۴۹ دلاری گران‌تر درمی‌آید.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
البته شما با این مبلغ بیشتر نسبت به نیرو استاندارد تکنولوژی‌های بیشتری دریافت می‌کنید. باتری بزرگ‌تر یاد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ترکیب شده و خروجی کل سیستم به ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتون متر گشتاور می‌رسد. همچنین محدوده حرکتی تخمینی این خودرو ۹۰۱ کیلومتر برآورد شده است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها می‌رسد.


کیا نیرو پلاگین هیبریدی از اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس خریداران خواهد بود و سه تریم LX، EX و EX پریمیوم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. نیرو ۲۰۱۸ استاندارد نیز هم‌اکنون قابل انتخاب بوده و چهار تریم متفاوت FE، LX، EX و تورینگ دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ناشناس

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (262 ديدگاه)

    چه زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مجید سبزواری

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    عقبش کپی از گلف

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا