کیا

4 نکته مهم درباره نسل جدید کیا K900

در زمان معرفی رسمی نسل جدید K900 2019 کیا محصول پرچم‌دار خود را به عنوان خودرویی تجدیدنظر شده رونمایی کرد. شاید این حرف درست باشد اما مردم سؤالات زیادی درباره طراحی و ویژگی‌های این سدان لوکس مطرح کرده‌اند.


بر پایه تمامی نظراتی که این چند روزه درباره K900 جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد اکثر شما عزیزان لذت زیادی از ظاهر این خودرو نبرده‌اید، حداقل این نگرانی درباره طراحی ظاهری سدان جدید کیا پررنگ‌تر است.

البته اگر پا را فراتر گذاشته و بگویید که آیا طراحی ظاهری این خودرو بدتر از نسل قبلی است باید بگوییم پاسخ منفی است زیرا کیا در واقع تلاش داشته ظاهر خودرو متناسب‌تر باشد و طراحی آن توازن بیشتری را نشان دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع شما را با ۴ نکته مهم درباره K900 جدید آشنا می‌کنیم.

  1. طراحی ظاهری K900 جزئیات جالب‌توجه کمی دارد

کیا K900
شاید با خود بگویید طراحی نسخه تولیدی نهایی این خودرو نسبت به تیزرهای منتشر شده گیرا یا روان نیست و باید گفت درست می‌گویید! K900 جدید ویژگی‌های طراحی جالب‌توجه کمتری دارد. در ابتدا باید به جلوپنجره‌ای با الگوی خاص اشاره کنیم که ۱۷۶ سلول جواهر مانند دارد. همچنین چراغ‌های جلو و عقبی کار شده که از نظر طراحی مشابه یکدیگر هستند. نهایتاً به ستون‌های C اغراق‌آمیزی می‌رسیم که ظاهر ظریفی برای K900 به ارمغان آورده و البته لازمه هر سدان لوکسی هستند.

  1. همه‌چیز در کابین خوش‌ساخت و گران به نظر می‌رسد

کیا K900
کیا K900 2019 دارای کابینی ظریف و مینیمالیستی داشته و در آن شاهد ترکیب رضایت بخشی از متریال لوکس و تریم چوب مات هستیم. چرم قابل انتخابی نیز دارای رنگ‌های متفاوتی همچون مشکی، بژ، قهوه‌ای اسپرسو و قهوه‌ای دو رنگ می‌باشد.

بنا به گفته این خودروساز کره‌ای، طراحی کابین حول محور راننده چرخیده و حس دور بودن از محیط بیرونی را القا می‌کند.

  1. قطعاً K900 تکنولوژی‌های زیادی دارد


کیا در این بخش واقعاً سنگ تمام گذاشته است. از جمله ویژگی‌ها و تجهیزات K900 جدید می‌توان به صفحه لمسی ۱۲.۳ اینچی، پشت آمپر ۷ اینچی TFT، ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژ بی‌سیم، هدآپ دیسپلی ۹.۷ اینچی، پایش محیط اطراف، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، هشدار توجه راننده، هشدار ترافیک پشتی، دستیار خروج ایمن از خودرو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

نهایتاً برای ریلکس کردن باید از سیستم صوتی هارمن کاردون ۹۰۰ واتی با ۱۷ بلندگو لذت ببرید که به‌طور رسمی قوی‌ترین سیستم صوتی بکار رفته در محصولات کیا می‌باشد.

  1. سواری لذت‌بخش‌تر نسبت به نسل قبلی

کیا K900
کیا K900 2019 نسبت به مدل قبلی فاصله بین محوری بیشتری داشته و در عین حال کنترل و پایداری آن بهبود یافته است. این خودرو همچنین دارای شاسی مستحکم‌تر، پانل‌های کامل زیر بدنه برای کاهش درگ هوا و… می‌باشد. همچنین سیستم تعلیق جدیدی در K900 بکار رفته که در هر چهار چرخ مستقل بوده و در جلو طراحی چند اتصالی دارد. همچنین این سیستم به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    این ماشین واسه کسایی که پول خریدن سری ۷ و اس کلاسو ندارن میتونه گزینه خوبی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (856 ديدگاه)

      والا منم پول خرید سری هفت و اس کلاس و ندارم تو فکر یه ماشین بودم کلا پول خرید پراید هم ندارم واقعیتش اصلا پول ندارم اگه امکان داره این گزینه ی خوب ما رو برسونید زود تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        شوما باید سوار باد خیالاتت شی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فورد

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (856 ديدگاه)

          شما خودت میگی برای اونایی که پول سری 7 و اس کلاس و ندارن گزیینه خوبیه منم پول اس کلاس و سری 7 و ندارم دیگه حالا بده کارتو راه انداختم والا….. ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Elemento

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    نمیشه تحسینش نکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Bilbo

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    چقدر چارتا چراغ میتونه کل ظاهر یه خودرو رو زیر سوال ببره…خیلی عجیبه، من حقیقتا به قدرت چراغ ها در ظاهر ماشین تا این حد اعتقاد نداشتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hamid.Hellcat

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    از نظر من این ماشین عالیه. انگار دیزاین داخلی و طراحی بدنه این ماشین رو بر اساس سلیقه من درست کردن. من طراحی ملایم و ساده این رو به طراحی شلوغ و پر از خطوط ماشینایی مثل لکسوس های نسل جدید ترجیح میدم به ویژه تو کلاس سدان های لوکس. من عاشق لکسوس LS 460 نسل چهارم (2017-2007) هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. وحید

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (36 ديدگاه)

    نمیتونم هیچ ارتباطی بین بقیه ماشین های کیا با این مدلش پیدا کنم
    خوب نیست اصلا، اصالت نداره برعکسه جنسیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. دانیال

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (134 ديدگاه)

    طراحیش خوبه من می پسندم اما مشکل اینجاست که در مقابل طراحی برند های لکسوس، بی ام و، بنز و آئودی و… شبیه ی شوخی می مونه. وقتی برند کیا اعتبار کمپانی های معروف رو نداره تنها راهی که بتونه خودش رو وارد بازی کنه اینه که تو طراحی دست بالا رو داشته باشه، که متاسفانه اصن حرفی برای گفتن نداره تو این زمینه(برعکس برند جنسیس). نظر من اینه این نسل هم مثل نسل قبل(فروش فقط 500 دستگاهی) ی شکست مفتضاحانه می خوره چون کمپانی های دیگه تو طراحی، کیفیت و اصالت دست خیلی خیلی بالاتری دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. پرویز

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چراغای جلو و عقبش شبیه چراغای بنز میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا