کیا

قیمت و مشخصات کیا اسپورتیج فیس‌لیفت 2019

کیا اسپورتیج فیس لیفت ۲۰۱۹ وارد بازار بریتانیا شده و دارای ظاهر و طراحی کابین به‌روز شده و هم‌چنین قوای محرکه و تجهیزات ایمنی جدید می‌باشد.


از جمله بارزترین ویژگی‌های اسپورتیج ۲۰۱۹ می‌توان به معرفی قوای محرکه دیزلی ۴۸ ولتی هیبریدی ملایم با نام اکودینامیک پلاس اشاره کرد. این پیشرانه دیزلی ۴ سیلندر ۲ لیتری با یک ژنراتور و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۰.۴۴ کیلووات ساعتی ترکیب شده و مجموع خروجی قوای محرکه به ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور نیز به ۴۰۰ نیوتون متر می‌رسد. تنها یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را می‌توان با پیشرانه هیبریدی همراه کرد.


کل پیشرانه‌های کیا اسپورتیج به منظور همخوانی با استانداردهای آلایندگی یورو ۶d به‌روز شده‌اند. کیا بجای پیشرانه دیزلی ۱.۷ لیتری CRDi هم‌اکنون پیشرانه ۱.۶ لیتری جدید با قدرت‌های ۱۱۴ یا ۱۳۴ اسبی را ارائه می‌کند. نسخه قوی‌تر با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه هم عرضه می‌شود.


پیشرانه‌های بنزینی هم شامل نسخه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۳۰ اسب بخاری و همچنین نسخه توربوی T-GDI با قدرت ۱۷۴ اسب بخار می‌باشد. این پیشرانه آخری را می‌توان با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز سفارش داد.


کیا اسپورتیج فیس لیفت را می‌توان با جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده شامل کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، هشدار توجه راننده، سیستم پیشگیری از برخورد جلو، تشخیص عابران پیاده و هشدار نقاط کور خریداری کرد.


این خودرو همچنین به سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی مجهز شده که بسته به تریم انتخابی می‌توان آن را با صفحه‌نمایش ۷ یا ۸ اینچی و همچنین نمونه ۸ اینچی بدون فریم جدید سفارش داد. مدل‌های گرید ۲ و بالاتر دارای ناوبری ماهواره‌ای و سرویس‌های ارتباطی کیا هستند. این سرویس‌ها شامل به‌روزرسانی‌های ترافیک، محل‌های قرارگیری دوربین‌های سرعت، پیش‌بینی آب‌وهوا و البته ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی هستند.


اما کیا به منظور گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تولید اسپورتیج اقدام به معرفی نسخه جدید ادیشن ۲۵ هم کرده که تنها از پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی استفاده می‌کند. این مدل ویژه دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، پوشش کابین چرمی و پارچه‌ای، سیستم صوتی JBL با هشت بلندگو و ساب ووفر، صفحه‌نمایش ۸ اینچی و… می‌باشد.


قیمت کیا اسپورتیج مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی پایه از ۲۰۳۰۵ پوند آغاز می‌شود درحالی‌که نسخه ادیشن ۲۵ قیمت پایه ۲۵۶۵۵ پوندی داشته و البته قیمت مدل دیزلی هیبریدی ملایم مجهز به سیستم چهار چرخ محرک از ۳۲۵۴۵ پوند شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. حسین وی

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    گرونترینش 34 هزار پوند
    اینجا مدل 2018 550 میلیون ناقابل …
    یعنی پورشه ماکان پارسال =))

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      سلام
      اونوقت شما با پوند چند تومان حساب کردین ؟!

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    یک انتخاب عالی برای خانواده ها با قیمت و تجهیزات مناسب این رنگ قرمز هم واقعا جذابش کرده.واقعا عدالت نیست که یکبار به دنیا بیایم و جایی باشیم که حداقل امکانات بقیه دنیا آرزوی دست نیافتنی ما باشه.این دنیا به خیلیامون یه زندگی بدهکاره :)))

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. Kian70

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      واقعا این دنیا برا خیلیامون یه زندگی بدهکاره
      داریم هزینه ی زندگی تو آمریکارو توی ایران میدیم
      قیمت پورشه رو باید بدن بابت این

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. سام

        ۴ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (709 ديدگاه)

        چرا بدهکاره؟!… از قدیم گفته اند از تو حرکت از خدا برکت….هیچ جای دنیا دولت با قاشق حلوا تو دهن آدم نمیذاره …..هیج جای دنیا به آدم های تنبل،مفت خور و بی حال که حاضر نیستند کوچکترین تکونی به خودشون بدن پول مفت و مجانی نمیدن…..توی آمریکا و اروپا رس آدم رو می کشن تا یه یک دلار و یک یورو کف دستش بذارن….

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. امیر

          ۵ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (730 ديدگاه)

          امیدوارم وقتی وارد بازار کار شدی اون موقع اوضاع اقتصاد خوب باشه اما الان که شما در جریان نیستی بدون اکثریت مردم رسشون کشیده میشه از صبح تا شب زحمت میکشن بازم دخل و خرج باهم نمیخونه.ایشالا زمان شما اوضاع بهتر بشه

          موافقم 4
          مخالفم 0
  3. علی

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ماشیناش حرف نداره . وقتی یکی از اینا میخری و بعد اشتباه میکنی میفروشی میری سراغ ماشینای الکی گرون تازه میفهمی ماشین قبلیت چقدر خوب بوده . هیوندا و کیا دارن بعد فولکس و تویوتا به قطب سوم جهان تبدیل میشن . براووو

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMB,O

      ۴ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      هزارم هم نیستند، یه نقلی هم هست که میگه بهترین هدیه واسه کسی که هیوندا داره یه بی ام و هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرمحمد

        ۴ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (238 ديدگاه)

        لامبوی عزیز اگر فقط یک روز به اندازه ی ۵ دقیقه دررابطه با صنعت خودرو مطالعه داشته باشی متوجه میشی که هیوندای یک خودروساز اقتصادیه و بی ام و یک خودروساز لوکس و با قیمت هایی به مراتب بالاتر از هیوندای دوست من? یه نقل دیگه ایم هست که میگه هرچقدر پول بدی همونقدر اش میخوری پیشنهاد میدم یه وقتی رو اختصاص بدی و در رابطه با این نقل فکر کنی و بیندیشی و تحلیلش کنی به نتایج جالبی میرسی…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. امیر

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (392 ديدگاه)

    از نظر قیافه جز استینگر و سورنتو واقعا طراحیاش افتضاحه ومسخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رها

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (92 ديدگاه)

    تریپ اینروزا کلا افسردگیه..
    سال 71 مجله ماشین می خریدم 50 تومان (فکر کنم) دانش آموز بودم می گفتم خدایا یعنی یه روز میشه اینا رو از نزدیک ببینم… یا سوار شم..هنوز نشده … تموم شدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بهنام

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    حاضرم با دوچرخه سفر کنم خودروی کره ای نخرم. البته اینکه نمیتونم بخرم هم بی تأثیر نیست

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شایان

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (191 ديدگاه)

      عزیزه من الان یه دوچرخه خوبم بخوای بخری نزدیک یه پراید باید پولشو بدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Arman

      ۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      حالا هروقت کره اومد با التماس یکی از ماشین هاشو مجانی بهت داد بگو نمیخوام،دوچرخه بهتره!!!

      تو کشورهایی با وضعیت اقتصادی عالی و بازار ازاد و خودرو ها با قیمت واقعی مثل امریکا و استرالیا.خودروهای کره ای جزو چهار برند اول از لحاظ درصد رضایت مندی هستن بعد طرف از دیار سایپا میگه حاضرم با دوچرخه برم سفر ولی با کره ای نه!! :)))))

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. مهدی دهقان

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (67 ديدگاه)

    به نظرم قدرت زیر ۲۰۰ اسب واسه این ماشین ضعیفه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. آرش

    ۱۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستای گلم هرانچه ارزومند هستین در زندگی به ان خواهید رسید فقط قوی و بسیار دلیر باش تا بر حسب تمام شریعتی که خداوند امر کرده متوجه شده عمل نمایی و زنهار از ان به طرف راست یا چپ تجاوز منمای تا هرجا که میروی کامیاب شوی ایشالا همتون اسپورتج ۲۰۱۹ رو بخرین همین امسال

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا