کیا

کیا ریو 2011

سر شرکت کیا این روزها بسیار شلوغ شده و بعد از معرفی مدل جدید پیکانتو، اینک برای نمایشگاه جنوا، مدل ۲۰۱۱ ریو را آماده کرده است. خودرویی که به همتایان اروپایی خود نظیر فیستا، کورسا و پولو شباهت دارد. با این حال سعی شده المانهای کیا در آن تکرار شوند. نظیر جلوپنجره و هواکشهای سپر که مشابه سایر مدلهای جدید کیا است.

۲۰۱۱ Kia Rio

کیا ریو Rio جدید در مدلهای سه در و پنج در هاچ بک وچهار در سدان ارائه خواهد شد. مدل جدید ریو دارای فضای جادارتر و راحت تری نسبت به
اسلافش شده است. کیفیت مواد داخل کابین نیز بالا رفته است.

مدل جدید کیا ریو با موتورهای ۶۹ اسبی ۱.۱ لیتری دیزلی، ۱.۶ لیتری GDI 138 اسبی و ۱.۲ لیتری توربو GDI به بازارها خواهد آمد. هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده اما تخمین زده می شود که مدلهای مختلف آن بین ۱۲ تا ۱۶ هزار دلار فروخته شوند. از آنجا که این خودرو روی پلاتفرم مشترکی با هیوندای i20 ساخته می شود، قیمتی نیز مشابه آن خواهد داشت و در صورت ورود به ایران توسط اطلس خودرو بین ۲۹ تا ۳۱ میلیون قیمت گذاری خواهد شد.  البته انتظار نداشته باشید که سایپا این مدل را به جای ریوی قدیمی در ایران مونتاژ کند. چون تولید مدل قدیمی آن نیز متوقف شده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد

    ۱۴ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عالیه فقط حیف که قیمتش مثل بقیه خودروهای وارداتی بالاست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. رضا

    ۱۶ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خطاب به شرکتهای خودرویی :آخه نامردها چرا ماشینی که قیمتش زیر 20 میلیون وارد می کنید نزدیک سی میلیون به مردم می فروشین؟
    این مملکته که داریم ؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. امیرمحمذ

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    اه اه اه اه اه اه اه اه به قرآن دیگه خسته شدیم از بس بشینیم به به و جه جه کنیم و بگیم عالیه خوشمان اومد

    من دیگه از پدال خسته شدم غیر اینکه واسه آدم استرس و آرژو کاذب با این شراط مملکت و گرانی که همه تو خرج خودشونم موندند هیچی نداره

    ای کاش همه دست به دست هم میدادیم و ایران را آباد میکردیم و حق و حقوق هر ایرانی را به معنای واقعی به همه نشان میدادیم

    کاااااااااش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سید سینا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به خدا خسته شدم از بس پا به پای تولیدات روز شرکتای خودروسازی جهان اومدمو قیمت های تمام شده ی اونا رو توی ایران دنبال کردم و در نهایت به خاطر بال بودن قیمت شون بی خیالش شدم
    چطور دلتون میاد خودرویی که 20 /30 میلیون تومانه را به هم وطن خودتون 50/60 میلیون بدید
    به خدا هیچ کسی شایسته تر از ایرانی سزاوار نشستن پشت این خودرو ها نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sunmartin

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    کاش اجازه بدن شرکت های خصوصی که خارج از تحریم هستند این مدل از کیا رو وارد کنند یکی از بی اصطحلاک ترین و پاک ترین خودروهای جهان به گزارش نشریه ترند نام گرفته کیا محصولاتش عالیه نمیدونم آقایون کی میخوان دیگه سیر بشن و دست از رانت خواری بردارند؟ مافیای سرمایه دارن بر خودرو توسط عده ای پشتیبانی میشه که در اینکار ذینفع هستند و سالانه ملیاردها ملیارد بر دارایی این افراد افزوده میشه و متضرر اصلی در ایران مصرف کنندههست که دستش به جایی بند نیست و باید با قوانین ساختگی و یکطرفه ای که وضع کردن برای خودرو کنار بیاد و با این اوج گیری بیحد و اندازه قیمت ها و وعده های پوشالی و زود منقضی شونده آقایون باید به چی دل خوش کرد؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Talla

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه اگه این ماشین رو 400000 میلیون هم بفروشن دیگه سایپا و ایران خودرو ورشکست شده رفته پی کارش…نون خودشون رو که نمی خوان آجر کنن که…فکر کردن به مردم کیلویی چنده؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا