کیا

حمله کیا سورنتو 2021 به نوربرگ رینگ

نسل بعدی کیا سورنتو در حال توسعه بوده و احتمالاً به زودی آن را خواهیم دید. تصاویر جاسوسی این کراس اوور بزرگ اخیراً در پیست نوربرگ رینگ ثبت شده است و ویدئوی منتشر شده نیز نشان دهنده‌ی تست‌های گسترده‌ای است که این خودروی کره‌ای در پیست مشهور ژرمن‌ها پشت سر می‌گذارد.


ما چیز زیادی درباره‌ی طراحی چهارمین نسل سورنتو نمی‌دانیم اما به نظر نمی‌رسد که تغییرات بصری بسیار شدیدی در بدنه‌ی این خودرو رخ دهد. اوایل امسال بود که نسخه‌ی فیس لیفت سورنتو ۲۰۱۹ معرفی شد و کیا هم قبلاً برنامه‌های خود برای تعویض نسل این خودرو را اعلام کرده است.


طراحان صنعتی هم بیکار نبوده و رندرهایی از این خودرو را منتشر کرده‌اند که اگرچه در طراحی این رندرها از ویژگی‌های متمایز کیا تلوراید استفاده نشده اما ظاهر لوکس‌تری را شاهد هستیم. برای اظهارنظر قطعی درباره‌ی ظاهر این خودرو باید منتظر پایین آمدن پوشش‌های استتاری از بدنه باشیم.


اگرچه هر از گاهی صدای جیغ لاستیک‌های سورنتوی جدید در پیچ‌های نوربرگ رینگ به گوش می‌رسد اما فعلاً نمی‌دانیم که چه پیشرانه‌ای در دل این خودرو جای خواهد گرفت. نسل فعلی سورنتو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری و ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری استفاده می‌کند و قدرت آن‌ها به ترتیب ۲۹۰ و ۱۸۵ اسب بخار می‌باشد. احتمالاً در نسل بعدی این کراس اوور از قوای محرکه‌ی هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز استفاده خواهد شد.

ما هنوز تصاویری از کابین سورنتو ۲۰۲۱ دریافت نکرده‌ایم. البته همین مدل فیس لیفت شده هم کابینی از مد افتاده دارد. احتمال الهام گیری از تلوراید در بحث طراحی داخلی وجود داشته و در این صورت طراحی سطح بالاتری را خواهیم دید. کیا احتمالاً از پشت آمپرهای دیجیتالی، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دکمه‌های جدید و متریال باکیفیت‌تر استفاده خواهد کرد.

به احتمال زیاد نسل جدید کیا سورنتو به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد هرچند آن را تا اوایل سال آینده میلادی نخواهیم دید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. SS

    ۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (738 ديدگاه)

    چرا ماشینی مثل سورنتو باید تو پیست اونم جهنم سبز تست بشه? ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    با 185 اسب بری نوربرگ رینگ / همین کم بود که اوکی شد ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا