کونیگ‌زگ

شایعات مربوط به سوپرکار جدید کونیگ زگ

اوایل هفته‌ی قبل کونیگ زگ اعلام کرد با شرکت NEVS برای توسعه‌ی محصولات جدید با تمرکز روی الکتریکی سازی همکاری خواهد کرد. اولین ثمره‌ی این همکاری می‌تواند سوپرکار پایه‌ی جدیدی باشد.


کونیگ زگ می‌خواهد فروش فعلی خود را حدود ۲۰ تا ۱۰۰ درصد و حتی بیشتر از آن افزایش دهد. بنا به گفته‌ی تاپ گیر، این هدف بزرگ با تولید سوپرکار هیبریدی جدیدی محقق خواهد شد که در جایگاهی پایین‌تر از هایپرکارهای نفس‌گیر این برند جای خواهد گرفت. به این ترتیب سوپرکار جدید کونیگ زگ جانشین آگرا RS یا رگرا و یا نسخه‌ای متفاوت از این دو خودرو نخواهد بود.


مدیرعامل این خودروساز گفته است:

ما به دنبال گسترش محصولات خود هستیم و می‌خواهیم ظرفیت تولید خود را به‌طور قابل‌توجهی بالا ببریم. ما چندین سال است که هایپرکارهای فوق‌العاده منحصربه‌فردی را تولید می‌کنیم اما فکر می‌کنیم اگر یک سوپرکار دست‌ساز انحصاری را با قیمتی پایین‌تر عرضه کنیم می‌توانیم به این اهداف فروش دست یابیم.

2016 Koenigsegg Regera
باور بر این است قیمت پایین‌تر سوپرکار کونیگ زگ چیزی در حدود ۱.۱۴ میلیون دلار باشد. البته این قیمت با استانداردهای محصولات رده میانی صنعت خودرو اصلاً ارزان نیست اما به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از قیمت آگرا RS با برچسب قیمتی حدود ۲.۵ میلیون دلار می‌باشد.

2016 Koenigsegg Regera
این سوپر اسپورت ساز سوئدی از تجارب شرکت NEVS در تولید محصولات پاک استفاده خواهد کرد. شاید هم کونیگ زگ بخواهد به تأسیسات این شرکت در سوئد و کانال‌های فروش آن در چین دست یابد.

2016 Koenigsegg Regera
مدیر این شرکت در خاتمه می‌افزاید:

هدف ما این است که خودروی جدید به‌طور کامل آلایندگی دی‌اکسید کربن نداشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چه خوب
    کوئنیگ‌زگ بازار هایپر اسپرتها رو قبضه کرده و حالا واسه سوپر اسپرتها خیز برداشته
    اگه موفق بشه احتمالا شاهد حضور امثال بوگاتی و … هم در این بازار باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amirferrari

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (352 ديدگاه)

      خودروسازی بازار رو قبضه میکنه که بالاترین میزان فروش و درآمدزایی رو داشته باشه،کونیگ زگ از آغاز خلقت تا به امروز روی هم رفته ۵۰ تا ماشین نفروخته بعد چجوریه بازار هایپرکارا رو قبضه کرده؟!بوگاتی از روزی که ویرون رو معرفی کرده ۴۵۰ دستگاه ازش فروخته و از شیرون هم تا به امروز ۱۵۰ دستگاه که سر جمع میشه ۶۰۰ تا،فراری تو سه سال ۷۰۰ دستگاه لافراری فروخته که دویست تاش اپرا بوده،از پورشه ۹۱۸ اسپایدر هم ۹۱۸ تا ساخته شده و از مکلارن p1 هم ۳۷۵ دستگاه…کونیگ زگ این وسط چی میخواد فقط خدا میدونه،۵ ساله رگرا رو معرفی کرده هنوز داره رو پروتایپش کار میکنه و آخر سر هم معلوم نیست ازش تولید کنه یا نه…خودشم میدونه نمیتونه تو فروش با بزرگان رقابت کنه میخواد بزنه تو کلاس سوپرکار که اونم با وجود این همه رقیب قدر با قیمت یک پنجم محصولش هیچ حسابی نمیشه روش حساب کرد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. OMID

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ADAK

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    دوسش دارم …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا