کونیگزگ یسکو رکورد بالاترین سرعت در مسافت ۸۰۰ متر و همینطور رکورد سریعترین خودروی بنزینی در درگ ۴۰۰ متر را شکسته است.
کونیگزگ یسکو ابسولوت یکی از توانمندترین خودروهای تولیدی حال حاضر جهان است. این خودرو با پیشرانهٔ V8 توئین توربوی ۱۶۰۰ اسب بخاری، پیشتر چندین رکورد سرعت را به نام خود ثبت کرده بود و حالا دو رکورد دیگر به فهرست افتخاراتش اضافه کرده است. کونیگزگ روز سهشنبه ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یسکو ابسولوت را در حال ثبت زمان فوقالعادهای در مسافت نیم مایلی یا ۸۰۰ متری در پیست آزمایشی این شرکت در سوئد نشان میداد. در این تست، یسکو به سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید که بالاترین سرعت برای یک خودروی تولیدی در مسافت ۸۰۰ متر محسوب میشود. این رکورد قبلاً در اختیار هنسی ونوم F5 با ۳۵۷ کیلومتر بر ساعت بود.
یسکو این مسافت را در ۱۳.۲۷ ثانیه طی کرده که حدود نیم ثانیه کندتر از رکورددار فعلی، ریمک نِوِرا است. هایپرکار کونیگزگ همچنین با پیمودن مسافت ۴۰۰ متر یا یکچهارم مایل در ۸.۸۸ ثانیه، به سریعترین خودروی بنزینی در این مسافت تبدیل شده و دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ را با اختلاف چند دهم ثانیه پشت سر گذاشته است. البته هایپرکارهای الکتریکی مثل نِوِرا و پینینفارینا باتیستا همچنان در این بخش سریعتر هستند. یسکو همچنین موفق به ثبت شتاب صفرتاصد در تنها ۲.۷۹ ثانیه شده که هرچند رکوردی را نشکسته ولی برای خودرویی دیفرانسیل عقب و بدون کمک هیبریدی عدد فوقالعادهای است. این عملکرد به لطف سیستم لانچ کنترل مدرن و گیربکس خلاقانه کونیگزگ ممکن شده است.
این اما آخرین رکوردشکنی یسکو نخواهد بود زیرا کریستین فون کونیگزگ، مدیرعامل شرکت، از برنامههایی برای ثبت رکورد سرعت نهایی صحبت کرده و مدعی است که این خودرو میتواند به سرعت ۵۳۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بااینحال، یافتن مکانی مناسب برای این تست چالش بزرگی است. یکی از معدود مکانهای مناسب برای انجام این کار میتواند پیست بیضیشکل فولکسواگن باشد یعنی جایی که بوگاتی شیرون در آن به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد ولی این پیست در دسترس همه نیست و احتمالاً فولکسواگن نمیخواهد آن را برای رکوردشکنی در اختیار رقیب بوگاتی قرار دهد.
پیکان جوانان
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴فولکس نامرد
R
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴😂😂😂 چطور میشه تو درگ مت واتسون کیلومتری از بوگاتی میخوره اونم دیفرانسیل عقب اصلا امکان نداره رکورد شیرون سوپراسپرت با تایم ۹.۱ رو بزنه حتما سوخت اتانول استفاده کردن
اینم نسخه اروپایی دلقک آمریکایی دیمن عه
آریا
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴تو درگ مت واتسون جسکو اتک بود این ابسلوت
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴جانم به دیمن
فشار برات خوب نیست
Bmw
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴دیمن با پلتفرم از رده خارج بنز خیلی افتخارات آورده مثل کوروت که مو به مو از فراری کپی کرده
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴بنز هم از پلتفرم ایران خودرو استفاده میکنه
B
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴چرا فکر میکنی تایم مت واتسونو میدن ؟ 😂😂 راننده حرفه ای مگه ته کشیده بدن واتسون رکورد بزنه براشون؟
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴صفرتاصد ۲/۷۹ با توجه به مشخصات برخلاف اونچه تو متن گفته شده کار فوقالعادهای نبوده و بوضوح مشخصه که تو شتاب اولیه به خوبی بعدش نیست.
اما ۴۰۰ متر در ۸/۸۸ خیلی خوبه بخصوص اینکه هم روی آسفالت بوده و هم تایر عادی و بدون نیاز به صدها بار آزمون و خطا
البته اشارهای به نوع سوختش نشده که اگه بنزین باشه باز هم بهتر
Amir Machine
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴سوختش قطعاً E85 هست، با بنزین قدرتش میشه 1280 اسب که با این قدرت نمیشه همچین اعدادی رو ثبت کرد
تو درگ کارواو با شیرون با بنزین معمولی تایم 9.6 رو زد
شتاب صفرتاصدش هم همونطور که گفتی فوقالعاده نیست، کوروت ZR1 با 1064 اسب 2.3 رو زد
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴E85 باشه اعتبار چندانی نداره. سوخت نقش اصلی رو داره و این حکم دوپینگ داره و برای صنعتی که بیشتر از صد ساله بنزین مصرف میکنن نه عادلانه هست و نه وارد.
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴مازیار کی گفته آزمون و خطا نکردن؟
این فقط اون باری که درست لانچ کرده رو گذاشتن، از کجا معلوم دفعه اول بوده.
سوختش که E85 عه.
و نکته بعدی راننده درست و حسابیه، اینو خود کونیگزگ داره تست میگیره، پس راننده ای میاره که بتونه، دقیقا مثل دوج، ولی تو درگ های متفرقه میبینی که این تایم در نمیاد چون راننده ناشیه.
بعدشم چلنجر زمین تا آسمون با این فرق داره، چلنجر یه ماسل سنتی با ارائه قدرت بدون محدودیته ولی یسکو سرشار از تکنولوژیه.
ولی به هر حال با دف عقب بودن و لاستیک عادی و آسفالت عادی خیلی عالیه
خیلی دوست دارم ببرنش پیست درگ.
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴((و نکته بعدی راننده درست و حسابیه، اینو خود کونیگزگ داره تست میگیره، پس راننده ای میاره که بتونه، دقیقا مثل دوج، ولی تو درگ های متفرقه میبینی که این تایم در نمیاد چون راننده ناشیه.))
شاهد از غیب رسید
درگ یسکو و رگرا
راننده کوئنیگزگ نبود مش واتسون که دائما مسخرهاش میکنید بود
تایم ۸/۹ زد !!
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴چند نکته
اول اینکه من گفتم، با چلنجر فرقش زمین تا آسمونه، کلی سیستم کنترلی داره که باعث میشه من واتسون هم بتونه تایم خوبی بزنه.
دوم اینکه بازم فاصله داره ولی خب خیلی نزدیک بود واقعا.
سوم اینکه بازم من گفتم، کار کونیگزگ عالیه که با اون مشخصات و مسیر و لاستیک همچین تایمی.
چهارم هم باید فرق ماسل سنتی رو با هایپر کار میلیون دلاری بدونی دیگه
پنجم این که دقت کن بازم ما نمیدونیم چندبار تایم گرفتن ها
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴من فرق فیبرکربن با آجر رو میدونم همه میدونن اما شما نگفتی مت واتسون هم میتونه تایم خوبی باهاش بزنه بلکه کاملا برعکس گفتی کوئنیگزگ راننده میاره که بتونه، و تو درگهای متفرقه این تایم در نمیاد. بله راننده همیشه موثر هست اما مسئله تفاوت نقش راننده در انواع خودروهاست
من توصیه میکنم به سوشی برس. نه تنها تعریف اس یو وی رو تغییر داده بلکه میگه الان چون اینجور خودرو ها کم شدن به کراس اوور ها هم به اشتباه اس یو وی گفته میشه
به اشتباه😂😂😂😂😂
سوشیانت
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴مهمترین اختلافی که بین دو کلاس خودرویی کراس اوور و شاسی بلند دیده میشود و اصلیترین فاکتور تمایز این دو رده از خودروها به شمار میآید، در نوع شاسی آنهاست. خودروهای SUV دارای شاسی جدا از بدنهاند که خواص ویژهای به چگونگی حرکت آنها میدهد و در کنار سواری کمی خشکتر، قابلیتهای بیراههنوردی را بالا میبرد. در مقابل، کراس اوورها شاسی یکپارچه با بدنه دارند و معمولا از پلتفرم مشترکی با خودروهای سدان بهره میبرند که کیفیت رانندگی را نزدیک به سدانها و هاچکها میکند. البته که قابلیتهای خارج جاده آنها نیز بسیار کمتر از یک شاسی بلند واقعی خواهد بود
بفرما مازیار قبلا هم لینک رو فرستادم کسی که نخواد متوجه بشه مشکل خودشه در ضمن ببین چقدر وضعیت اروپا بده که خودروی فیبرکربنشون از آجر دیفرانسیل عقب با اون وزن بالاش شکست میخوره🤣
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴استاد جان بد نیست اون چیزی که شما هزار بار تکرار میکنی رو یکم راجبش مطالعه کنی خودرویی که برای درگ ساخته شده نمیشه انتظار داشت نهایت توانش رو در آسفالت انجام بده سوخت e85 هم ایراد محسوب نمیشه هر کسی که ادعای نهایت پرفورمنس داره باید موتور رو با اون سوخت سازگار کنه
احمدرضا
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴توی رولینگ فکر کنم نورا رو بتونه بگیره
خاص
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام.
پدال: درگ جدید یسکو ابسلوت با رگرا رو پوشش بدید.
carwow انجام داده.
بازدیدهای این درگ هم خیلی بالا رفته.
Nismo
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴رکوردی که دیمن 5 6 سال پیش با وزن 2 تنی و با قدرت 1000 اسبی با آیرودینامیک قایقی زد رو امروز با یه هایپرکار 1000 کیلوییه 1600 اسبی با آیرودینامیک جت تونستن بشکنن
رکوردی که وایپر 10 سال پیش زد رو پورشه تازه تونسته بهش برسه
شتابی که دورانگو 10 سال پیش داشت رو لامبورگینی تازه بهش رسیده
همه این شرکت هایی که نام بردم شرکت های سازنده سوپراسپرتن، که همشون با هم حریف یه شرکت آمریکایی (دوج) نشدن!
اونوقت بعضیا میگن آمریکایی مهندسی نداره یا فقط اسب بخاره. آمریکایی ها ته مهندسین که با این مشخصات تونستن همچین رکوردهایی رو بزنن
درود بر پدر خودروسازی جهان آمریکا
احمدرضا
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴دوست عزیز بحث نبر یه جای دیگه
من خودم عاشق چلنجرم
ولی چلنجر تو شرایط خاص با لاستیک و زمین خاص به اون عدد میرسه
این ماشین تو شرایط عادی به این عدد رسیده
بایدم برسه با این قدرت
بعضی مقایسه ها و بحثاتون واقعا بی منطقه و فقط باعث درگیری میشه
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ای بنازم همین الان میخواستم همین رو بنویسم که زحمت کشیدی فقط اصلاح کنم آیرودینامیک دیمون دامپ تراکو میمونه.هر چند رکورد دیمون چند وقت پیش به ۸.۸ کاهش پیدا کرد.همیشه گفتم فقط فکر کنید اگر داج روی سدان چارجر از سیستم ۴ چرخ محرک خودش که روی پورانگو هست استفاده میکرد با ۸۰۰ اسب چه اتفاقی میوفتاد.آهای آلمانی باز آب و برق مجانی میخوای
khashayar..
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴هرچند تو استاد ما هستی
——————————————————–
توی خط مستقیم برای غلبه بر نیروی ایرودینامیکی اگر سرعت خودرو 500km/h باشه و برای خودرویی با ایرودینامیک دیمن به حدودا 800kw توان نیازه تلفات مقاومت غلتشی هم خیلی ناچیزه (5kw) پس همه چیز اسب بخاره. حالا اگه خودرویی ایرودینامیک بهتری داشته باشه به توان کمتری نیاز داره.
مثلا همین کونیکزک جسکو حدود 800 اسب بخارش بی استفاده است و صرفا به صورت گشتاور اضافی در چرخ ها موجوده. و کاربردی نداره.
—————————————————–
با توجه به ضریب هوشی بالا و استعدادی که داری ازت درخواست میکنم که بیشتر کامنت بزاری تا از دانش بی پایانت استفاده کنیم.
Sina_carshow
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴اونوقت استاد چرا اینا همشون به خاطر استقبال فوق العاده به تاریخ پیوستن؟
کل کامنتت فقط باگ داشت اول بزا درباره وایپر هم بگم با مطنق جناب عالی پس دوج هم 14 سال طول کشید به مهندسی پورشه برسه چون پورشه Carrera gt تونست سال 2003 همچین رکوردی بزنه و سریع ترین خودرو دنده ای تاریخ نوربرگرینگ بشه بعدش هم پورشه 911 gt2rs مدل 997 سال بعدش رکورد اونم زد و تا سال 2017 رکورد سریع ترین دنده ای دستشون بود الانم 7 سال بعدش دوباره دستش گرفت رکورد رو حالا دوج یه بار رکورد دستش گرفت
دورانگو هلکت هم تا جایی که اطلاعات بنده میکشه سال 2021 تولید شده درحالی که سال 2018 آلفارومئو استلویو کوادریفولیو 0 تا 100ش حدود 3.3 بود که یعنی از نسخه 2021 سریعتر بود و 3 سالم قدیمی تر
برا اسم چندتا suv دیگم بگم روشن شی بی ام و ایکس 6 مدل m هم سال 2020 عدد 3.3 زد
بنز جی ال اس 63s AMG هم 3.2 سال 2018
بنتلی بنتایگا 3.1 سال 2020
یه جستجوی ساده کار رو راه میندازه
اصن مقایست درست نیس راجب دیمن 170 هم باید شرایط به صورت برابر کنار هم باشه نمیتونی یه رکوردی که یه جای دیگه خورده رو ربطش بدی به این. هروقت دوتاشون کنار هم قرار گرفتن میشه روش حساب کرد دوجم که کلا ادعا بود برا دیمن 170 مخصوصا سوختش که باید خاص باشه در صورتی که در دنیای واقعی یه سدان خانوادگی هم از خجالتش در میاد
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴سینا الان سوخت این خاص نیست؟
Sina_carshow
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴چیزی ندیدم تو متن که اشاره کرده باشه
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴اصن نه دورانگو نه هیچکدوم این خودرو هایی که گفتی اس یو وی محسوب نمیشن حداقل مطالعه کن کلاس های خودرو ها رو بعد کامنت بده فعلا هم هیچ کراس اوور سه ریفه ای شتاب ۳.۵ و تاپ اسپید ۲۹۰ قدرت ۷۱۰ اسبی نداره مقایسه با دیمن هم کاملا درسته چون اجازه تردد در جاده رو داره مثل بقیه خودرو ها
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴تازه برام جالبه که پیست درگ دنیای مجازی حساب میشه از نظر سینا یعنی هر چی بیشتر کامنت میدی بیشتر معلوم میشه که متعصب و ترولی
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴در ضمن شتاب جی ال اس ۴.۲ در برابر دورانگو مثل شوخیه بنتایگا هم ۳.۹
Sina_carshow
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴اعدادی که من دادم از سایت موتور ترند بود از کجا در آوردی 4.2 و 3.9 رو؟ مشخصه کی تروله
اینم متنش بزنی سایتش میاره بالا:
The 20 Fastest SUVs From 0 to 60 MPH MotorTrend Has Ever Tested
اسم دورانگو آخر لیست اومده رتبه 20 که در عمل و جمع بندی ماشینای تو لیست هم نباشه حساب نکنیم رتبه 30 هم نیس تو دنیا
بزرگ نمایی هم حدی داره
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴۴.۲ و ۳.۹ رو از سایت خود بنز و بنتلی آوردم اعداد معتبر اینا هستن نه اونایی که تو شرایط خاص ثبت شده دورانگو هم برو تو سایت دوج ببین ۳.۵ میزنه حتی چینی ها برقی سه ردیفه هم ۳.۵ نمیزنن خیالت راحت
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴در ضمن اینکه به اینا میگی اس یو وی کامل نشون دادی که چقدر از خودرو اطلاعات داری
Sina_carshow
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴مگه suv کامل و ناقص داریم؟ عجب پس به موتور ترند بگو داره دروغ میگه اصن جز دورانگو ما suv دیگه نداریم :))
درباره 0 تا 100 بگم معمولا شرکتا دیگه نمیان مشخصات نسل قبل خودرو هاشون رو تو سایتشون بنویسن که میای از سایتشون اعداد نسل جدیدش رو میدی
کاش مدل سالی که نوشتم هم بهش توجه میکردی
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴اس یو وی به خودرو هایی گفته میشه که شاسی مستقل دارن الان چون اینجور خودرو ها کم شدن به کراس اوور ها هم به اشتباه اس یو وی گفته میشه شما نمیتونی ساختار شاسی خودرو ها رو قبول نداشته باشی!!! در ضمن اتفاقا پدال راجب جی ال اس نسل جدید گذاشته بود و گفته بود که ۰.۴ ثانیه از نسل قبل شتابش بهتر شده بنتایگا هم از ۲۰۲۰ که فیس لیفت شده تغییری نکرده تا الان
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴در ضمن من گفتم کامل نشون دادی نه اس یو وی کامل😂🤦♂️
همایون
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴کسی میدونه که اگه همین هایپرکار رو به سیستم چهارچرخ محرک مجهز کنن مثلا سبک ترین سیستم آل ویل درایو دنیا مثل همونایی که رو لامبورگینی گالاردو یا BMw m4csهستش حدودا چقدر به وزنش اضافه میشه؟
آخه من احساس میکنه سیستم چهارچرخ رو خودروهای پرفورمنس انقدر مزیت داره که میتونه حتی وزن زیادش رو تو تستهای درگ جبران کنه و از نمونه دف عقب جلو بیفته مثل همین BMW M4 که نمونه چهارچرخ محرکش سریعتر از دف عقبشه.مدتهاست این سوال ذهنمو مشغول کرده که مثلا چرا مکلارن تو خودروهای پرچمدارش با اینکه حتی هیبرید هستن از سیستم دودف استفاده نکرده مثلا تنها ضعف w1 تنها ضعفش دف عفب بودنشه در حالی که فراری تو پرچمدارش از دودف استفاده کرد با اینکه ماشینهاش قبلا اگه اشتباه نکنم اکثرا دف عقب بودن
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴گیرم که صد کیلو اضافه کنه (کمتر از این میشه) و گیرم که تو شتاب جبران اضافه وزن بشه اما سوپراسپرت خالص دف عقبه و در این شکی نیست. توی پیست بهتره لذتش بیشتره و امثال مکلارن هیچوقت طرفش نمیرن و قطعا مهندسان مکلارن دف عقب بودنش رو مزیت میدونن نه ضعف.
فراری هم سه تا الکتروموتور استفاده کرده که یکیش عقب و دوتاش جلو هست.
آرش
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ماجراهای کچل نابغه ادامه داره ول کن نیست 😅
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴https://www.pedal.ir/dodge/dodge-challenger-demon-170-drag-time-record/
سوشیانت
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴آفرین به دوج که هر جا اسم رکورد میاد کسی نمیتونه به شتاب ۱.۶۶ برسه و هر دفعه باعث حرص خوردن هیتر ها میشه
kasra
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴وای چی شده میگن واییپر داره میاد ☠️☠️
شعر میگم الن براش
اون سلطان v10😎☠️
میگره همرو زیر اون رینگ ۱۸ 🤕
میکوشه همرو اتشین 😎☠️💀
بپا جات نشاشی🥶
وایپر افسانست🗿🗿
تو دلها مثل اسب ها هست🐴🐎
OM.01
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴چند هفته پیش کتاب مورد نظرم به دستم رسید…کتاب how build hot Ford traditional hot rod
کتاب که سال 2005 اولین بار منتشر شده و پایه هات رادینگ هست برای تازه واردان. برام گرون تموم شدش چون قیمت دلاریش نسبتا گرونه اما ارزششو داشت
شروع کردم به مطالعه و تقریبا یه بخشی شو به لطف motor Trend و fuel curve و in the Garage Media و… دیگر سایت ها و مجلات آنلاین میدونستم و خیلی سوپرایز نشدم اما خب حس کاغذی یه چیز دیگه هست و همیشه مطالب جدید برای یادگیری هست و دارم استفاده میکنم…
باتوجه به دانش کمی که تو تراشکاری و مکانیکی دارم بعد اینکه کتاب رو شروع کردم به خوندن نمیدونم چرا به پرینت 3D برای صنعت hot rodding فکر کردم! و خب تازگی تا داره این قضیه شیوع پیدا میکنه و زودتر از دست بهکار شدن هرچند من کاره ای نیستم…
از یه جایی به بعد وارد لیگی میشی که آدم های کمی توش هستن،به عنوان کسی که بیش از 2 ساله کانال یوتویب autotopiala و restomod و Hagerty رو دنبال میکنم و چند کانال نابر وان بازسازی خودرو میبینم و مجلات خودرویی hot rod Magazine و NZ hot rod و modern rodding و… رو میخونم وقتی به جامعه ماشین بازی نگاه میکنم خندم میگیره!
یادمه تو شماره 19 مجله Canadian hot rod که برای سال 2023 بود یه بنده خدایی بود که شورلت 1927 داشت و میخواست به یه کوپه نمایشی مثل دهه 60 تبدیل کنه و همچنین قابلیت استفاده روزانه داشته باشه اسم ماشینش هم گذاشته بود دندولین یا دندولارین یه همچین چیزی. کاستوم باحالی بود ولی خیلی چالش داشت اول اینکه تا قبل دهه 30 میلادی شورلت هیچ خودروی 5 پنجره ای نداشت و دوم اینکه فریم سقف این خودرو چوبی بود. یعنی مالک میگفت نه تنها باید بحث صافکاری تولید بدنه تطبیق با 5 پنجره فورد انجام بدیم بلکه باید به قایق ساز حرفه ای برای فریم چوبی هم پیدا کنم…
بعد طرف پیام میده سلطان فلان ماشین 😂 طرف میگه عشق فقط بهمان ماشین!
قطعا دنیای ماشین بازی من با بقیه متفاوته…تازه من فقط مطالعه میکنم و ویدئو میبینم… قطعا اونایی که دست به آچار هستن ده ها برابر از من بهتر هستن که متاسفانه تو ایران دست به آچار خیلی کمه اندازه انگشتان دست. در کل وقتی فنی باشی دیگه رویا پردازی نمیکنی…
میرسیم سر این خودروها مثل کونیگزگ جسکو و داج دیمن و چمیدونم فلان بهمان!! هه…
آئودی R8 توین توربو 2هزار اسبی… خودروهای pro street…یا چی؟ کاربرا تو پدال دنبال چی میگردن من متوجه نشدم. اگه بگم 99 درصد مردم که هیچی از ماشین نمیدونن خیلی اشتباه نگفتم…
الان جامعه ماشین باز بپرسی داداش سیستم تعلیق های Church Boys Racing بهتره یا speedtech هرکدوم برای چه چیزی ساخته شده کل جامعه ماشین بازی ارور میده…!
علم و مهندسی چیزی هست که در اختیار همه هست کسی که اراده شو داره و پولشو داره انجام میده… حالا فورد XD فالکون 1200 اسبی با موتور 6 سیلندر 4 لیتری کاملا از صفر ساخته شده باشه… یا پورشه 911 توربو اس نسل 992 با کیت استروکر حجم موتور 4.1 لیتری قدرت 1500اسبی یا میخواد یا اصلا ساختار برقی مثل Felten Conversion System باشه یا میخواد کونیگزگ باشه یا میخواد مورگان موتورز باشه یا هرکی!
جادو ماشالله آلمان آمریکا…جوکی بیش نیست
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴😐
حسن
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴کونیگزک برند محترمیه و کار بزرگی کرده
رامتین
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ماشالله
nima.jdm
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴شاهکار