طراحیلامبورگینی

رندری هیجان‌انگیز از لامبورگینی میورای عصر مدرن!

لامبورگینی میورا از نظر بسیاری از افراد جزو زیباترین خودروهای تاریخ بوده و رندری که مشاهده می‌کنید می‌تواند نسخه‌ای مدرن با زیبایی مشابه مدل اصلی و کلاسیک باشد.


قابل‌تشخیص‌ترین جنبه‌ی میورای اصلی پروفایل خاص و کاپوت طویل این خودرو می‌باشد. در میورای قرن ۲۱ نیز شکل کلی خودرو حفظ شده و این جزئیات هستند که میورا را به سوپرکاری مدرن تبدیل می‌کنند.


در نمای جلوی این رند می‌توان دماغه و سپر تیزتری را دید که نشان دهنده‌ی استایل کنونی محصولات لامبورگینی می‌باشد. همچنین چراغ‌های گرد قبلی جای خود را به نمونه‌های LED داده‌اند اما آن حالت خاص اصلی را دارند.


دیگر تغییر دلپذیر میورا به آینه‌های آن مربوط می‌شود. همه‌ی میوراها دارای آینه‌بغل نبوده‌اند اما برخی از آن‌ها با آینه‌های کرومی کوچکی که روی قوس‌های چرخ جلو نصب شده بودند عرضه شدند. در این رندر هم از همان محل برای نصب استفاده شده اما بجای آینه‌های سنتی دوربین‌های مدرن نصب شده‌اند که تصاویر زنده را در کابین نشان می‌دهند.


همین استایل گیرا و جذاب به پروفایل جانبی هم راه یافته و رکاب‌های جانبی با ورودی هوا دیده می‌شوند. ستون‌های A مشکی و شیشه‌ی جلوی خاص جزو دیگر ویژگی‌های خودرو هستند. البته ورودی‌های هوای پست شیشه‌های جانبی دقیقاً مشابه نمونه‌ی اصلی هستند. در کل طراحی خودرو فوق‌العاده است.


آیا لامبورگینی در آینده مدلی یادآور میورا را تولید خواهد کرد؟ قطعاً دوست داریم چنین اتفاقی رخ دهد و بی‌شک خریداران هم استقبال زیادی از چنین محصولی به عمل خواهند آورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اگه چندتایی تولید کنه عالی میشه کلکسیونرها درجا میخرنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فريد

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (507 ديدگاه)

    این ماشین های قدیمی رو میان مدرنتر میکنن خیلی جذاب میشن مثل ماشین پژو که چند وقت پیش ساخته بود.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    فوق العادس این رندر،مخصوصا رنگ نارنجیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهنام

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    رندر فوق العاده ایه. همیشه دوست داشتم لامبورگینی جدا از سبک طراحی که از کامنتاش شروع شد و تا اونتادور و شیان همچنان ادامه داره، مدل‌هایی هم به سبک طراحی میورا با اون خطوط اصیل ایتالیایی هم ارائه بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا