لامبورگینی

تست سرعت لامبورگینی اوراکان سوپرشارژر

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته، به خودی خود یک ابرقدرت است اما عملکرد این خودرو وقتی با یک سوپرشارژر تقویت می‌شود چگونه خواهد بود؟


بزرگ‌ترین چالش برای چنین خودرویی، پیدا کردن مکانی است که بدون ایجاد خطر بتوان توانایی‌های آن را به نمایش گذاشت. نسخه عادی این خودرو از یک موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری سود می‌برد که ۶۳۰ اسب بخار قدرت دارد اما قدرت و گشتاور این نسخه تیون شده اعلام نشده است.


در تست انجام شده، اوراکان پرفورمانته تقویت شده توانست در مسیری ۳.۷ کیلومتری به سرعت نهایی ۳۳۸.۳۲۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. شتاب خودرو تا سرعت ۱۲۸ کیلومتر بر ساعت کوبنده بود اما سپس تا سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت کند شد با این وجود این سوپراسپرت ایتالیایی همچنان با سهولت تا سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت پیشروی می‌کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    به قدری آیرودینامیک این ماشین عالیه که من احساس میکنم قابلیت بیشتری هم داشته باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۵ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      اقایون این نسخه استاندارد هستش. اصلا این خودرو تیونینگی نیست که سوپرشارژر داشته باشه. من این فیلم رو تو یوتیوب هم دیدم ، نسخه استاندارد هستش .

      فکر کنم پدال اشتباهی ترجمه کرده . پدال اگه اشتباه میکنم جواب بده؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۱۵ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (764 ديدگاه)

        درود. در ویدئوی اصلی هم عبارت Supercharged در عنوان هم ذکر شده و البته همانند شما، آنجا هم کاربران نسبت به عملکرد کندتر این مدل نسبت به نسخه های استاندارد ابراز تعجب کرده اند:
        https://www.youtube.com/watch?v=ClJV7eh56Nc

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Reza

          ۱۶ آذر ۱۳۹۸
          سوابق: (5338 ديدگاه)

          خوب شاید اشتباهی ذکر کردن . آخه اضافه کردن سوپرشارژر بدون اینکه حتی یک اسب بخار یا یک نیوتون متر گشتاور اینور و اونور بشه ، مگه امکان پذیره؟؟؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. سامی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    من هم ی ۴۰۵ دارم ۰ تا ۱۰۰ش بالای ۱۵ ثانیست??? و از زمانی که قیمت بنزین سه برابر شده سرعت ۱۰۰km/hرو به خودش ندیده☹☹☹.دنیا روز به روز پیشرفت میکنه??? ما روز به روز … .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (223 ديدگاه)

    اصلا نصف جذابیت لامبورگینی به این که توربو سوپر شارژر نداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. میلاد

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    یه حسی بهم میگه اسباش بالای1000تاست??

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۵ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      خود فیلم میگه 630 اسب هستش شما میگین بالای 1000 اسب .
      پدال اشتباهی ترجمه کرده

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Mohammadreza

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (870 ديدگاه)

    “بزرگ‌ترین چالش برای چنین خودرویی، پیدا کردن مکانی است که بدون ایجاد خطر بتوان توانایی‌های آن را به نمایش گذاشت.”
    “بزرگ‌ترین مشکل برای چنین خودرویی،تعداد مکان هایی است که بدون ایجاد خطر بتوان توانایی‌های آن را به نمایش گذاشت.”
    قدرت از یه حدی بیشتر دیگه کاربرد نداره و فقط جنبه نمایش جلب و توجه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Reza

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    حداکثر سرعت هوراکان 610 هستش 340 کیلومتر بر ساعت حالا این نسخه که نسخه استاندارد پرفورمانته هستش و اصلا سوپرشارژر نداره باید بالای 340 تا بره. به شخصه انتظار زیادی دارم ازش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ساسان

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    از صدای انجین مشخصه که استاندارده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. R

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    تو یه فیلم هوراکان ۳۴۲ تا تو حالت کورسا رفت تو یوتیوب هستش اینا که نمیتونن به اون سرعت برسن تو حالت شهری یا همون استرادا میزارن تو اون فیلمم اول تو حالت استرادا گذاشت ولی سرعتش خیلی اروم رفت بالا نتونس بعد گذاشت رو کورسا مثل موشک شلیک شد ۳۴۲ رو ثبت کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا