لامبورگینی

فراخوان لامبورگینی گالاردو به خاطر چراغ‌های هشدار

شاید چراغ هشدار تعدادی از لامبورگینی گالاردوها هر بار پس از خاموش کردن خودرو خاموش شود. به همین خاطر است که برخی مدل‌های این سوپر اسپورت خاطره‌انگیز فراخوان شده‌اند.


این فراخوان شامل ۱۱۵۲ دستگاه از گالاردوهای کوپه و اسپایدر موجود در آمریکا می‌شود. این خودروها بین ۲۳ ژوئن ۲۰۱۰ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳ ساخته شده‌اند.


یک مشکل نرم‌افزاری در ECU مسئول این کدهای خطا در هر بار خاموش شدن خودرو است. به این ترتیب رانندگان نخواهند توانست از مشکلات احتمالی خودرو آگاه شوند چراکه لامپ‌های هشدار روشن نمی‌شوند و رانندگی خودرو با این سیستم معیوب می‌تواند ریسک تصادف و جراحت را افزایش دهد.


مالکان گالاردوهای تحت تأثیر این فراخوان به زودی توسط لامبورگینی آگاه خواهند شد. پس از آن نیز نمایندگی‌های این شرکت پذیرای خودروها خواهند شد تا تکنسین‌های مجرب این کمپانی خودرو را بررسی کرده و نرم‌افزار پیشرانه را بدون دریافت هزینه‌ای به‌روزرسانی کنند.


NHTSA انتظار دارد این فراخوان از ۱۴ دسامبر آغاز شود. در همین اثنا مالکان نیز می‌توانند با تماس با مرکز سرویس مشتریان لامبورگینی از چند و چون ماجرا آگاه شوند.


گالاردو (گایاردو) که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ تولید شده تا به امروز پرفروش‌ترین خودروی تاریخ لامبورگینی است. بیش از ۱۴ هزار دستگاه از این خودرو خط تولید را در بازه زمانی یاد شده ترک کرده‌اند. گالاردو نهایتاً جای خود را به اوراکان داد که آن‌هم جزو پرفروش‌های لامبورگینی بوده و تا به امروز بیش از ۱۱ هزار دستگاه از آن تولید شده است. انتظار می‌رود این خودرو از نظر فروش گالاردو را پشت سر بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5339 ديدگاه)

    واسه خودروی سال 2013 فراخوان داده، هوای مشتری رو داشتن یعنی همین و بس.

    ??? lamborghini ???

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Reza

    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5339 ديدگاه)

    اینم بگم این عکس ها متعلق به آخرین نسخه گالاردو با نام Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse هستش.

    بهترین نسخه گالاردو هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. david

    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (55 ديدگاه)

    برای ماشینی که از خط تولید بیرون رفته فراخوان میدن اونم فقط برای چراغ هشدار اونوقت شرکت های خودروسازی ما وقتی راهنما میزنی کولر روشن میشه منت هم سرت میزارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. M

    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    دوستان الکی این ماشینو گنده نکنین
    ابر شاهکاری بیش نیست !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ehsangt3

    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (164 ديدگاه)

    باسلام
    گالاردو اولین ماشینی که عاشقش شدم هنوزم هر موقع عکساشو نگاه می کنم دیگه چشمم ماشین دیگه ای رو نمی بینه فوق العاده زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا