لامبورگینی

تیزر محصول جدید لامبورگینی اسکادرا کورس، هیولایی در راه است؟!

اسکادرا کورس مسئول فعالیت‌های مسابقه‌ای لامبورگینی بوده و قرار است محصول جدیدی را معرفی نماید. به نظر می‌رسد این خودرو نسخه‌ای کاملاً ارتقا یافته از اوراکان با بدنه‌ای پیست محور است.

در تیزر منتشر شده جزئیات زیادی قابل‌تشخیص نیست اما اسکادرا کورس تائید نموده این خودرو جدیدترین محصول موتور اسپورت بوده و تجربه سواری بی‌سابقه‌ای را ارائه خواهد نمود.

اوراکان دگرگون شده از چراغ‌های جلوی نازک و چراغ‌های عقب مینیمالیستی سود می‌برد. گلگیرها پهن‌تر شده و ورودی‌های هوای بیشتری روی بدنه دیده می‌شود. یک ورودی هوای روی سقف نیز هوا را به سمت محفظه پیشرانه هدایت می‌کند. بال بزرگی نیز در بخش عقب نصب شده که به این مورد باید دیفیوزری قابل‌توجه را نیز اضافه کرد.

هنوز مشخص نیست که لامبورگینی این خودرو را برای مسابقات در نظر گرفته یا خیر. ایتالیایی‌ها در حال حاضر اوراکان را برای رقابت‌های کلاس GT3 و سوپرتروفئو تولید می‌کنند. از آنجایی که نیازی به رعایت قانون خاصی در مسابقات خود لامبورگینی نیست، احتمالاً این خودرو در همین رویداد حضور خواهد یافت زیرا اسکادرا کورس می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهد تولید کند.

در ماه آوریل بود که اسکادرا کورس تولید چهارصدمین دستگاه از اوراکان مسابقه‌ای را جشن گرفت. نسخه سوپر تروفئوی این خودرو در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یک سال بعد نیز نسخه GT3 پدیدار شد. این خودرو سه پیروزی پیاپی در مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا و دو پیروزی در مسابقات ۱۲ ساعته سبرینگ کسب کرده است.

سوپر تروفئوی کنونی حدود ۷۰ درصد اشتراک با اوراکان جاده‌ای دارد. تغییرات این مدل شامل استفاده از گیربکس سکونشئال، بهبود آئرودینامیک و برخی تغییرات در سیستم مدیریت پیشرانه است.

اسکادرا کورس همچنین روی اوراکان سوپر تروفئو اومولوگاتا کار کرده که نسخه جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای است. این خودرو دارای فیبر کربن در بیش از ۷۵ درصد بدنه بوده و همین موضوع باعث شده وزن خودرو ۴۳ کیلوگرم کمتر از اوراکان پرفورمنته باشد. بدنه ارتقا یافته اوراکان سوپر تروفئو اومولوگاتا ۵۳ درصد داون فورس بیشتری نسبت به پرفورمنته تولید می‌کند. پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی این خودرو خروجی ۶۳۰ اسبی و گشتاور ۵۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند. قدرت توقف نیز توسط ترمزهای کربن سرامیکی برمبو تأمین می‌شود. قیمت این هیولا ۳۲۷,۸۳۸ دلار می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    جانم فدای لامبورگینی
    میمیرم براش
    سوالی دارم
    دوستان فراری f8 رو ترجیح میدین .یا مدلی از هوراکان با قیمت نزدیک به f8 که فکر کنم پرفومانته باشه
    من که پرفومانته رو ترجیح میدم
    ولی به نظر من این مدل جدید از هوراکان که STO هست
    یعنی سوپر تروفئو اومولوگاتا هست میتونه رکورد GT AMG BLAKE SERIES رو بزنه .
    چون پرفومانته خیلی عالی بود .این GTO خیلی از پرفومانته بهتر هست
    هرچند که من به مدل پایه اش هم راضی هستم ?
    کلا از بچه گی عاشق لامبورگینی بودم و هستم خواهم ماند
    زبان هم از گفتن زیبایی و جذابیت این عشق ناتوان است

    موافقم 10
    مخالفم 16
    1. محمد رستمی نژاد

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (733 ديدگاه)

      یک خبر عالی در اول صبح

      فکر کن اول صبح یه سَم چینی از شانگهای خبر اول پدال باشه????

      موافقم 7
      مخالفم 19
    2. Amirreza

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      رقیب پرفورمانته ۴۸۸ پیستا هست

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. Mahdi

        ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (140 ديدگاه)

        پیستا هم قیمت اوانتادور svj هست چطور با اوراکان مقایسش میکنید!

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. Amirreza

          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          نه آقا مهدی من اینو نگفتم بلکه این رو سایت های دیگر خودرویی و همچنین جرمی کلارکسون گفتن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ممد ژانگولر

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      لامبورگینی جان عزیزت لوطفا اسم طولانی رو محصولاتت نذار .
      من امدم تلفظ کنم یک ذره زبونم نچرخید .جلوی همه عابروم رفت .
      اون از کونیخ چی چی زگ اینم از لامبو چی چی

      روزم باطل شد به مولا ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      عشق من لامبورگینی ♥️?♥️?♥️?

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. فريد

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (507 ديدگاه)

    جانشین اوراکانه یا مدل تقویت شدش؟

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. ناشناس

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      تقویت شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      داداش چه جانشینی این یکی از نسخه های هوراکان هستش، مثل نسخه اسکوادرا کورسای گالاردو

      آخه جانشین هوراکان که پیست محور نمیشه، باید منتظر بمونی بعد ۲ سال از رونمایی جانشین اونتادور جانشین هوراکان رونمایی بشه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. Amirreza

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    یه لامبورگینی اصیل میخوایم که جاش بالای ۱۰۰۰ اسب بخار باشه ، یه لامبورگینی که یه شاهکار تکرار نشدنی باشه

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. Philipp

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      معمولا شاهکارهای تکرار نشدنی ناگهان از وسط زمین و هوا ظاهر میشن
      فورد جی تی ۴۰. مکلارن اف ۱. مرسدس ۳۰۰SL. فراری ّF40 و خیلی مثال دیگه که قبلش اصلا ماشینی شبیه‌ش توی اون شرکت نبوده

      ولی به نظر من این ماشین شروعیه برای شروع رقابت لامبو با فراری پورشه و مرسدس بنز ای ام جی
      Mercedes Benz AMG Gt BLack Series-Porsche 911(992)-Ferrari 488
      و برای اینکه طرافدارها رو ناراحت نکنه شبیه اوراکان ساختنش
      پس احتمال شاهکار تکرار نشدنی بودنش کمه

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Amirreza

        ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        حیف که یه تاریخ ساز نمیشه ولی حداقل امیدوارم بیشتر ۱۰۰۰ اسب قدرت داشته باشه ، چون واقعا کمبود یه هایپر کار ۱۰۰۰ اسبی تو سبد محصولاتش حس میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. اوس پوری

        ۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (80 ديدگاه)

        چی میگی الان همینایی که گفتی رقیب لامبورگینی هستن نه لامبورگینی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. زیزیگولو

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    تکنولوژی تو صنعت خودروسازی این روزا پای خودشو فراتر از دنده اتوماتیکو گیربکس پیشرفته و حجم موتور بالا گذاشته و در حال حاضر صنعت خودروسازی دست در دست غولای تکنولوژی جهان واسه ساختن پیشرفته‌ ترینو ایمن‌ترینو راحت‌ترین ماشینا قدم برمیداره و با گذر زمان ماشینا رو به دستگاه‌ های بزرگ هوشمندی تبدیل میکنن که رانندگی‌‌ باهاشون آسون تره و درصد تصادفات جاده‌ ایشونم خیلی، خیلی کمتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Angus_812

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ولی لامبورگینی کاملا داره اعلام میکنه
    برای جانشینی آونتادور و هوراکان به در بسته خورده
    این هم نسخه ها متفاوت با تفاوت جزئی واقعا منطقی نیست
    حالا لامبورگینی هم باشی دلیل نمیشه انقدر مدلای بیهوده بزنی
    اینجا دیگه واقعا معلومه که فولکس واگن یه مشکلی داره چون هم بوگاتی هم لامبورگینی دارن مدلای الکی میدن دیگه
    هر چقدرم خاص و تک باشن ولی واقعا بی دلیلن
    اختلاف وزن و قدرتشونم ۵٪ فرق داره نه بیشتر
    بدون تعصب نگاه کنید

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. akrh78

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      حالا خوبه 5% تفاوت دارن اما رو به جلو هستن
      فراری هم یه موتور 3.9 لیتری داره تا حالا تو نزدیک به 10 محصول استفاده شده با بدنه های مختلف و تفاوت قدرت چند اسب بخار
      فراری f8 بر اساس پیستا ساخته شده و از اون کند تره
      زیبا نیست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ناشناس

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      لامبو به بن بست نخورده هنوز نتونسته شاهکاری شاهکار تر از اونتادور بساره مثل تویوتا نیست کخ مهم نیست چه ماشینی بده بیرون شاید مثل سوپرا گند شایدم مثل یاریس عالی نمونشم همین لندکروز که تغیر زیادی نکرده یا ام 3 اف 8 هم برای تمرین طراحی و هیربرد ساختن بود بوگاتی هم جا نشینی عالی برا ویرون شاخت الانم فکر کنم رو بولاید کار کنه این مدلای مختلف لامبو بوگاتی برای تمرین طراحی و یه زره پول زدن به جیبه که هم خریدار و هم فروشنده سود میکنه مثلا همین ویرون برا ساخت یدونش 5 میلیون خرج میکردن ولی 2 میلیون میفروشن نیسان هم اشتباهاتی داشته مثلا 300ZX سریع تر از نسل جدیدش بود ولی زد 400 ترکوند و خیلی بهتر از 370 بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. RezaRs

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    به به چه خبری
    خانه دل ساکت و تاریک بود تا که شبی عشق تو جریان گرفت
    با تو بهار آمد و با عطر تو شاخه خشک غزل جان گرفت

    موافقم 11
    مخالفم 1
  7. ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (335 ديدگاه)

    به به!
    اول صبحی روحمون رو جلا داد با این ابهتش??????
    فقط میتونم بگم: لامبورگینی?????

    موافقم 11
    مخالفم 1
  8. Google

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    این که پیش نمایشه ببینیم محصول نهایی چه هیولاییه…)

    موافقم 8
    مخالفم 0
  9. Amin

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2168 ديدگاه)

    منو یاد سستو المنتو انداخت ،شاهکار بی چون برای لامبو گینی ،وحشی ترین گاوشون

    موافقم 7
    مخالفم 0
  10. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    وحشتی در راه است

    موافقم 9
    مخالفم 0
  11. Mahdi

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (163 ديدگاه)

    اومده که پیست رو شخم بزنه

    موافقم 5
    مخالفم 0
  12. ایران

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (341 ديدگاه)

    خیلی خوبه تنفس طبیعی هم هست آفرین لامبو ?❤❤❤❤

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. مرسدس فن

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (96 ديدگاه)

    عجب هیولاییه! ? ? ?
    اول صبحی حالم خوب شد? ?

    موافقم 5
    مخالفم 0
  14. Behnam

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بازم همون پیشرانه 700 اسبی همیشگی؛ چیز جدیدی نیست.

    موافقم 2
    مخالفم 4
  15. HamiD

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2443 ديدگاه)

    به به یه گاو وحشی دیگه از ایتالیا

    موافقم 7
    مخالفم 0
  16. porsche

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    در وصف این فقط میشه گفت: لامبورگینی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. Simon none

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (29 ديدگاه)

    واقعا تو ساخت یک تیزر حماسی کم نزاشتند

    موافقم 2
    مخالفم 0
  18. ae86

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (635 ديدگاه)

    اومده همه رقبا رو کنار بزاره شاهین جان دستت درد نکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهدی

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    ای جانم
    دقت کردید هر کی راجب لامبورگینی حرف میزنه کلمه عشق هم تو حرفاش هست
    یعنی لامبورگینی فقط عشق داره
    این هم یه لامبورگینی هیولا هست

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا