لامبورگینی

گواهی تاکسی بریتانیا برای لامبورگینی اوراکان!

لامبورگینی اوراکان به یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروهایی تبدیل شده که گواهینامه تاکسی را در بریتانیا دریافت کرده است.


این گواهینامه توسط شورای شهر لینکلن به کمپانی تاکسی مشهور Handsome Cabs اعطا شده است و اوراکان را می‌توان همانند دیگر خودروهای معمولی برای رسیدن به مقصد درخواست کرد.


کت برات ول، عضو شورا و دبیر کمیته ارائه گواهی‌های شورا گفته که لامبورگینی اوراکان همانند هیچ تاکسی دیگر این منطقه نخواهد بود.


او گفت:

کمیته ما یک درخواست غیرعادی از سوی Handsome Cabs دریافت کرد و خواهان گواهینامه‌ای برای لامبورگینی اوراکان به عنوان خودروی ویژه برای استفاده‌ای محدود داشت.


او ادامه داد:

این قطعاً یک خودروی گیرا و احساس‌برانگیز بوده و بدون شک توجهات بسیاری را در خیابان‌های لینکلن به خود جذب خواهد کرد.


اگرچه انتظار نداریم لامبورگینی‌ها جایگزین تاکسی‌های مشکی بریتانیا شوند اما دیدن این صحنه که یک مسافر سوار یک دستگاه لامبورگینی اوراکان می‌شود کاملاً جذاب و هیجان‌انگیز است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    اتفاق تازه و عجیبی نیست، تاکسی‌های VIP تو خیلی از شهرهای سطح بالای دنیا قابل دسترسی هستن، مثل مایباخ و کاین در مسکو، یا کوروت، لوتوس، لامبورگینی، فراری، پورشه، انواع پرچمدار بنز و ب‌.ام.و. . . تو شهرهای مختلف دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. CNA

      ۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (235 ديدگاه)

      صد در صد امارات همه ی اینارو داره
      حتی بوگاتی و هلیکوپتر هم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرشاد سجادیان

        ۷ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        ماشین‌های لوکس و گرونی که برای مسافران خاص استفاده میشن، زیاد هستن، بدون هیچ نشونه‌ای، اما اینایی که من گفتم رنگ‌بندی و تابلو تاکسی دارن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علي

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    بعضی وقتها حسادت درون تبدیل میشه به سرکوب حتی با ی تیتر ساده میتونه تاثیر خودشو رو اعتبار ی کمپانی به عظمت و دوست داشتنی لامبو بذاره. البته فروش بالای لامبو در دنیا نگاه و حسادت همرو به خودش جلب میکنه و چیز عجیبی نیست ولی حرکات و رفتارهای خاله زنک بازیه رسانه های اینگیلیسی بدجوری رو نروه. به امید روزی که صنعت خودروسازی انگلستان فروش بالایی پیدا کنه و تاثیر به سزایی رو رفتار و منش گفتاریشون بذاره و حرفه ایی تر برخورد کنن.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (67 ديدگاه)

    و ما هنوز در خم پراید موندیم :(

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا