لامبورگینی

لامبورگینی اوراکان دست‌پرورده لیبرتی واک

نابغه‌ی تیونینگ ژاپنی یعنی لیبرتی واک پیش‌نمایشی از لامبورگینی اوراکان پهن‌پیکر خود که در نمایشگاه SEMA رونمایی خواهد شد داشته است.


لیبرتی واک به تولید کیت‌های بدنه‌ی پهن برای سوپرکارهای خاص و محصولات لوکس مشهور شده است و این اوراکان هم نمونه‌ای عالی از کارهای این تیونر می‌باشد.

همانند دیگر پکیج‌های این شرکت، ارتقای اوراکان لیبرتی واک با سیستم تعلیق airrex شروع می‌شود که با این سیستم باعث تنظیم ارتفاع خودرو شده بنابراین لامبورگینی موردبحث می‌تواند در زمان نمایش در رویدادهای خودرویی ارتفاع خود را کاهش داده و در جاده ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته باشد. این سیستم تعلیق همچنین نقش مهمی در ظاهر متمایز اوراکان بازی کرده و حتی پیش از بررسی کیت بدنه نیز چنین موردی به چشم می‌آید.

نمای جلوی خودرو شاید ساده‌ترین بخش باشد زیرا شامل ورودی‌های هوای متمایز، اسپلیتر جدید و کاپوتی با طرح جدید است. همچنین قوس‌های چرخ این خودرو تا حدی ما را به یاد پورشه ۹۱۱ GT3 RS می‌اندازد که هدف از نصب آن‌ها بهبود آئرودینامیک است. سپس به بخش عقب می‌رسیم که دارای بسیار وحشیانه طراحی شده است.


بال عقب بزرگ این خودرو کاملاً جلب نظر کرده و لیبرتی واک علاوه بر آن یک دیفیوزر فیبر کربنی را نیز در نظر گرفته است. بد نیست نگاهی هم به چهار خروجی اگزوز سفارشی نیز داشته باشید.

راندن اوراکان لیبرتی واک در جاده می‌تواند یک چالش جدی باشد زیرا ارتفاع خودرو خیلی پایین بوده و عبور از دست‌اندازها و سرعت‌گیرها به یک کابوس تبدیل خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فريد

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (507 ديدگاه)

    Wow

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    زیباست ولی کاربردی نیست اصلا / به درد ویترین میخوره / این رینگ و لاستیک و این ارتفاع سواری وحشتناک خشک و اعصاب خورد کن میده / برای دکور نمایشگاه سوپر اسپورت خوبه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir.z

      ۷ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (174 ديدگاه)

      دوست عزیز فنرهای این ماشین قطعا پنوماتیک هست…..یعنی ارتفاعش قابل تنظیم و برای نمایش و اینجور چیزا ارتفاعو تا ته پایین میارن ولی برای رانندگی ارتفاعو میارن بالا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهراد

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    خیلی زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    این باید زرد میبود نه مشکی….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا