لامبورگینی

گالاردو LP550-2 به مالزی رسید

لامبورگینی نسخه ویژه‌ای از گالاردو LP550-2 را به بازار مالزی فرستاد؛ این مدل ویژه با نام MLE یا Malaysia Limited Edition شناخته می‌شود . . .

Lamborghini Gallardo LP550-2 MLE

بر روی MLE می‌توان کیت بدنه گالاردو سوپرلجرا LP570-4 را به وضح یافت؛ سپر تهاجمی جلو، آینه‌ها و دیفیوزر فیبرکربنی وجه تشابه این دو مدل محسوب می‌شوند. مشتریان همچنین می‌توانند رنگ‌های Bianco Monocerus و Verde Ithaca و Arancio Borealis سفارش دهند که به ترتیب سفید صدفی، سبز ملایم و نارنجی ملایم هستند.

گفتنی است گالاردو LP550-2 دارای پیشرانه‌ای ۵.۲ لیتری V10 بوده که در حالت استاندارد خود توانایی تولید ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس شش سرعته E-gear آن که قدرت موتور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند، شتاب صفرتاصد خودرو را به کمتر از ۳.۹ ثانیه رسانده است. حداکثر سرعت  آن نیز در حدود ۳۲۰ کیلومتر برساعت است. گالاردو LP550-2MLE تنها به تعداد ۱۰ دستگاه در مالزی فروخته خواهد شد.

Lamborghini Gallardo LP550-2 MLE

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    سپر جلوش خیلی خوشکل تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Xman

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    بسیار زیبا!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا