لامبورگینی

لامبورگینی روئلتو معرفی شد؛ سوپراسپرت هیبرید V12 جانشین اونتادور

جدیدترین محصول لامبورگینی روُئلتو (Revuelto) نام دارد. این سوپراسپرت هیبریدی، هزار اسب بخار قدرت خواهد داشت.

پس از ماه‌ها انتظار، جای‌گزین اونتادور به عنوان سوپراسپرت تولید انبوه لامبورگینی معرفی شد. این خودرو، روُئلتو نام گرفته است تا حس یک مدل انقلابی و متفاوت را نشان دهد.

پیشرانه و مشخصات فنی لامبورگینی رولتو

موتور ۶/۵ لیتر V12 تنفس طبیعی به همراه سه موتور برقی، ۱,۰۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. به این ترتیب، یک سوپراسپرت دو دیفرانسیل هیبرید ساخته می‌شود که در زمان ۲/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. موتور بنزینی به تنهایی ۸۱۳ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

لامبورگینی روئلتو 2024

لامبورگینی ادعا می‌کند نسخه‌ی پایه از روُئلتو برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت از حالت سکون، فقط ۷ ثانه زمان لازم دارد. اگر باتری‌های این خودرو کاملا شارژ باشند، به صورت کاملا بی‌صدا و تمام برقی، تا مسافت ۱۰ کیلومتر قابل استفاده است.

ترمزهای کربن سرامیک روئلتو، بسیار بهتر از اونتادور توصیف شده‌اند. در جلو، سیستم ۱۰ پیستون روی دیسک ۱۶/۱ اینچ نصب خواهد شد. وزن شاسی و پیشرانه بنزینی، کمتر از اونتادور است اما مشخص نیست وزن خالص روئلتو با وجود موتورهای برقی و باتری، چقدر خواهد بود.

دیگر اطلاعات فنی لامبورگینی روُئلتو شامل ۷ حالت رانندگی، گشتاور موتور و ظرفیت باتری، در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

طراحی بدنه و نمای بیرونی لامبورگینی رولتو

مطابق پیش‌بینی‌ها، تنوع کم‌نظیری از خطوط تیز و حجم‌دهنده روی رولتو دیده می‌شود. حالت Y به وضوح در چراغ‌های دیلایت وجود دارد. روشنایی اصلی هم توسط هالوژن‌ها نصب شده در  بالا، تامین خواهد شد. حتی چراغ‌های عقب هم، شکل Y را تداعی می‌کنند. همچنین نورپردازی ویژه برای نمایش پیشرانه وجود دارد.

لامبورگینی روئلتو 2024 نمای موتور

ترکیبی از سبک طراحی دیابلو و مورسیه‌لاگو در نمای جانبی خودرو استفاده شده است. پشت چرخ‌های جلو، برجستگی جذابی وجود دارد که به‌ندرت در سوپراسپرت‌های امروزی دیده‌ایم. برش‌های مثلثی درهای ورودی به کابین و انتهای بدنه در مجاورت پنجره نیز، بسیار خلاقانه به نظر می‌رسد. ظاهرا طراحان لامبورگینی به خوبی توانسته‌اند شکل Y را در بخش‌های مختلف بدنه استفاده کنند.

زیبایی ظاهری، تنها نکته مثبت در طراخی روئلتو نیست. این خودرو آیرودینامیک عالی و برتری واضح نسبت به اونتادور دارد. نیروی عمود بر سطح روئلتو، ۶۶ درصد بیشتر از اونتادور است و البته دیده بهتر برای راننده فراهم می‌کند. جاسازی اگزوزها و فرم بدنه در عقب نیز، ضمن رعایت زیبایی بصری، آیرودینامیک خودرو را بهبود داده‌اند.

لامبورگینی روئلتو 2024 نمای اصلی

چرخ‌های روئلتو در جلو و عقب، ۲۰ و ۲۱ اینچ هستند. البته خریدار می‌تواند مدل سیاه فیبرکربن با ابعاد ۲۱ و ۲۲ اینچ هم سفارش دهد. در نسخه‌ی سفارشی، تایر جلو و عقب پهنای ۲۶۵ و ۳۵۵ میلی‌متر خواهند داشت. لامبورگینی ادعا می‌کند برای جدیدترین محصول خود، ۴۰۰ رنگ قاب سفارش ارائه خواهد کرد.

طراحی کابین و نمای داخلی لامبورگینی رولتو

داشبورد و ادوات فضای داخلی روئلتو، هماهنگی جذابی با طراحی بدنه و طرح Y دارند. این موضوع به خوبی در بخش مرکزی داشبورد دیده می‌شود.

لامبورگینی روئلتو نمای داخلی

پشت فرمان، پنل تمام رنگی دیجیتال با ابعاد ۱۲/۳ اینج نصب شده است. برای سیستم ناوبری، سرگرمی و امکانات رفاهی، مانیتور ۸/۴ اینچ با ساختار عمودی وجود دارد. روبروی سرنشین کنار راننده هم، نمایشگر باریک و عریض با قطر ۹/۱ اینچ استفاده خواهد شد.

هر سه مانیتور، قابلیت‌های مختلف با تنظیمات گرافیکی متنوع دارند. سرنشین کنار راننده می‌تواند از نمایشگر خود برای بررسی شرایط آب و هوا یا نقشه‌خوانی استفاده کند. بسیاری از فناوری‌های مدرن، مثل ارتباط صوتی برای کنترل تجهیزات، مسیریابی سه‌بعدی با نمایش اطلاعات روی شیشه، حسگرهای جلوگیری از برخورد و کروزکنترل هوشمند، روی لامبورگینی روئلتو نصب خواهد شد. همچنین به‌روزسانی اینترنتی برای این خودرو وجود خواهد داشت.

طرح و رنگ‌بندی قابل انتخاب برای صندلی، ۷۰ نوع خواهد بود. همچنین مواد مختلف با چرم طبیعی، فیبر مصنوعی، گیاهی یا دوست‌دار محیط زیست، به سفارش مشتری استفاده می‌شوند.

عرضه نهایی لامبورگینی روئلتو اواخر سال ۲۰۲۳ انجام خواهد شد. قیمت مدل پایه نامشخص است اما پیش‌بینی قیمت ۶۰۰ هزار دلار وجود دارد. با این شرایط، نسخه‌های ویژه مثل روئلتو SV احتمالا نزدیک به یک میلیون دلار قیمت خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳۷ رای

مطالب مشابه

‫۱۲۹ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    از نظر طراحی به نظرم زیباترین لامبورگینی هستش. قدرت و مشخصاتش خیلی نزدیک به فراری sf90 هست با این تفاوت که وزن خشک sf90 حدودا ۲۰۰ کیلوگرم کمتره
    تو سایت لامبورگینی نسبت قدرت به وزن 1.75kg/cv عنوان شده که باتوجه به قدرت 1015cv، وزن خشک روئلتو باید 1775 کیلوگرم باشه که ناامید کنندست برای ماشینی که شاسی و بدنه فیبرکفیبرکربنی.
    البته امیدوارم دوستان لامبوفن ناراحت نشن، وزن زیاد اصلا خوب نیست چه فراری باشه چه لامبورگینی

    موافقم 89
    مخالفم 15
    1. Sobhan

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (414 ديدگاه)

      ماشین ۱۲سیلندره باید وزنش از ۸سیلندر بیشتر باشه وزنش کاملا طبیعیه

      موافقم 54
      مخالفم 13
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۹ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        طراحی :
        برگردید به ۱۲ سالِ پیش ، زمانی که لامبورگینی جانشین مورسیه‌لاگو را معرفی کرد به نام اونتادور ، دنیا مثل بمب ترکید و تَرکشش تا سال‌ها با اون طراحی باقی‌ماند تا امروز که کمی گَردِ پیری رویش نشسته ولی کاملاً کاریزماتیک ، اما این خوبه ولی نه به جذابی معرفی اونتادور در اون‌ سال‌ها که دلار ۲۰۰۰ تومن بود در ایران با نورِ امیدی در دل جوانان اون سال‌ها که کار کنم شاید روزی لامبو بخرم هرچند گذرموقت ( خنده داره ولی باور کنید چنین بود و امروز رویا و کاملاً نشدنی مگر اینکه …زاده باشی که بشه اونم خارج از ایران ) !

        فنی :
        بحثی نمیماند و کاملاً درخورِ امروز ساخته شده جهت رقابت با دشمنان ( رقیب در این کلاس جایی ندارد و قضیه رقابت کاملاً دشمنانه و ناموسی هستش ) !

        بازار :
        مشتری این دسته خودروها کاملاً تکلیفشان با خودشان مشخصه ، یعنی ۱۰۰٪ از خرید خودش مطمئنه که اینو میخواد یا فراری یا آلمانی‌های مختلفِ تا دندان مسلح را !

        دل :
        دل من را نَبُرد ولی من چیکارم ، مطمئناً یک شاهکاره از لامبو و داشتن یک لامبو یعنی آخرِ خفن بودن یا تو چشم بودن ولی من ایندفعه انتخابم از برند فراری هست نه لامبو !

        لامبو برای من یعنی سستوالمنتو با ۹۹۹kg وزن با طراحی‌ای بی‌نهایت تمام نشدنی و زنده که رَنده میکنه مخاطب را !

        مِرسی انزو که بودی و لامبو را تو ساختی با غرورت بی‌وژدان !

        ایتالیا اصلاً کاری با اصول طراحی نداره و همیشه هرچی در هر صنعتی تولید کرده سازِ ناکوکِ زیبای خودش را نواخته و انگشت جهانیان را در دهان خودشان خُشکانده نه ببخشید جَوانده !

        موافقم 57
        مخالفم 27
        1. A.Az

          ۹ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (142 ديدگاه)

          طراحیش فقط خوبه ولی اصلاً مثل اونتادور انقلابی نیست، به شخصه انتظار چیزی حداقل در حد وننو داشتم
          ولی همه اینا به کنار چرا باید دنده و فشار باد تایر و حالت رانندگی و اینا تو نمایشگر شاگرد نشون داده بشه؟!😶😳🤔
          واقعاً چیرااا؟!

          موافقم 23
          مخالفم 9
        2. زیزیگولو

          ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (4444 ديدگاه)

          👍👍👍👍👍

          موافقم 13
          مخالفم 1
    2. Regra.loaded

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (227 ديدگاه)

      فقط اومدم بگم خدا رو شکر که این هم وی۱۲ خواهد بود موتورش🤲🏻🤲🏻

      موافقم 43
      مخالفم 1
    3. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (2264 ديدگاه)

      به نظر من هرچی که هست، خیلی زیباتر و جذاب‌تر از اونتادور شده

      موافقم 77
      مخالفم 29
    4. حسین

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      درسته اما مدیریت وزن خیلی مهم تره
      تا بتونی محدودیت رو بزنی کنار
      با فناوری های امروز و صنعت پیشرفته
      قطعا نمیشه وزن و دینامیک گذشته رو داشت
      اما با مدیریتش میشه
      چیزی بسیار فراتر از اون رو بدست آورد
      مثال میزنم تا کامل متوجه شید
      به عملکرد پروجکت وان مرسدس ارجاعتون میدم
      ک حرف ها پشتش بسیار بود
      ساده و ریشه ای بخوایم نگاه کنیم
      جرم چیزیه که برای هر شیئی وجود داره
      اما نسبت و چگالی متفاوته و تقسیم و مدیریت وزن و اینجا نبوغ و توانایی مهندسیه
      یک شخصه ک میتونه یک شاهکار خلق کنه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. Sobhan

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (414 ديدگاه)

    من که عاشق طراحیش هستم

    موافقم 55
    مخالفم 7
  3. Sobhan

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (414 ديدگاه)

    این ماشین آخرت سوپر اسپورت بودنه

    موافقم 52
    مخالفم 11
  4. Sobhan

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (414 ديدگاه)

    این ماشین آخرت سوپر اسپورت بودنه .

    موافقم 27
    مخالفم 9
  5. زیزیگولو

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    برند لامبورگینی بخاطر محبوبیت بالا نه تنها نماد کشور ایتالیا هستش حتی یکی از نمادای صنعت خودروسازی دنیاست

    موافقم 54
    مخالفم 19
  6. رامتین

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    طراحی خوبی داره. موتور هم در یک سطح نرمال از نظر مهندسی قرار داره. تاپ اسپید زیاد جالب نیست. با این توان باید به 400 کیلومتر بر ساعت حمله میکرد. بنظرم فراری یه مقدار از نظر تکنولوژی جلوتره.

    موافقم 28
    مخالفم 13
    1. ALIen

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (87 ديدگاه)

      فقط یه مقدار؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. حسین

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      موتور در یک سطح نرمال از مهندسی قرار داره
      درسته
      در یک سطح نرمال اما
      در لیگی کاملا متفاوت
      تنفس طبیعی ۸۱۳ اسب بخاری پایه
      ک جای افزایش توان هم داره
      و عملکرد فوق العاده آرام و در عین حال
      وحشی لامبو و صدای تامین دهنده جان
      این ماشین بگم که با sf90
      مقایسه نمیشه چون اون ماشین
      شاسی و پلتفرم میان رده است
      و ۸ سیلندره
      و سطح این ماشین یک رده بالاتر قرار میگیره
      پس دوستان با اون ماشین فعلا میتونن قیاس اشتباه انجام بدن تا زمان معرفی جانشین لافراری
      قطعا در نسخه های بعدی این ماشین
      نسخه های فراری رو در هم میپیچه
      به صورت تنفس در طبیعت
      و بسیار کاریزماتیک و خاص
      قطعا ۴۰۰ کیلومتر برای این ماشین دست یافتنی هست و محدودیت سرعت احتمالا
      برداشته بشه
      در نسخه های بعدی ۱۲۰۰ اسب امکانش بالاست
      و عملکردی در حد و اندازه خودرو هایی مثل بوگاتی شیرون با موتور تنفس طبیعی
      واقعا فکرشم دیوانه کنندس در این عصر
      البته شیرون از ۲۰۰ به بعد مجال زنده ماندن بهدهر جنبنده ای رو نمیده
      مخصوصا نسخه ۳۰۰ پلاس شوخی حالیش نیست
      دیگه جواب نبود
      دعوتتون میکنم با بولاید اعظم زیارت کنید
      حرفه ای کار خانواده
      خوب خواب شیرین رو تا مدت ها از چشمتون
      جدا میکنه
      برام فقط جای سواله ک جانشین شیرون واقعا میتونه از پس چنینن مسئولیتت سنگینن ی
      بربیاد
      مت خیلی راهت فشرده است
      حواست هست ؟
      من ک میدونم ۱۶ سیلندر هیچ وقت تکرار نخواهد شد و شاه میره اما اسم
      پادشاهان والا همیشه در یاد میمونه
      و ویرون و شیرون شاهان بی تکرار صنعت خودرو خواهند بود
      پر گویی کردم بوگاتی جدید طبق گفته ریماک انگار بار دیگر محاسبات و قواعد رو درهم میکوبه
      چیز بمب اولترایی در راهه
      امیدوارم
      هرچند نتونه مثل قبلیا باشه
      اما در جایگاهش بدرخشه

      موافقم 2
      مخالفم 1
  7. مازیار

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    همچنان رونتون رو بهترین لامبورگینی می دونم

    موافقم 31
    مخالفم 16
  8. پیام

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (280 ديدگاه)

    هر چقدم خوشکل و پر قدرت باشه تا نظر بوگاتی سوارای ایرانی را ندونم نظری راجبش ندارم

    کونیگزگ سوارا انتقاداتتونا شروع کنید چون میخوام پیش ثبت نام کنم اگه ببینم نظرتون راجبش بد باشه ننویسم بیام یه سلطان TU5. بنویسم

    موافقم 36
    مخالفم 17
  9. faster

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    فکر کنم فقط تو خط مستقیم از آونتادور سریعتره ولی توی پیست با توجه به اضافه وزنش نمیتونه زیاد موفق باشه

    موافقم 15
    مخالفم 4
    1. حسین

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      اشتباه کردی دوست عزیز

      موافقم 10
      مخالفم 1
  10. فقط انگلستان

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    در کل خیلی راضی کنندست ماشین کاملیه حس خوبی داره
    .
    بی صبرانه منتظر جانشین آستون مارتین ونکوئیش هستم که احتمالا زیباترین خودرو جهان خواهد شد.

    موافقم 15
    مخالفم 13
  11. Ali t

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    آقای اشتری ۰تا ۲۰۰ اشتباه اعلام شده ۰تا ۲۰۰ 7 ثانیه هست

    موافقم 11
    مخالفم 0
    1. Sobhan

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (414 ديدگاه)

      گفتن زیر هفت ثانیه ،عدد دقیق ندادن انگار

      موافقم 3
      مخالفم 0
  12. کاوه

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    فوق العاده است.ولی بازم پایین تر از حد انتظاره.خیلی هم پایینتر.اونتادور نسبت به نسل قبلش پیشرفتش خییییییییلی بیشتر از این نسبت به اونتادوره.طراحی اونتادور رو به شدت بیشتر میپسندم.طراحی اونتادور با اینکه خیلی قدیمی تره ولی به نظرم از این پخته تر و جذاب تره.خیلی شبیه لایکان شده.صفر تا دویست اش نسبت به sf90 که طبق پیشبینی ها صد هزار دلار ارزونتره ۱.۳ثانیه کند تره که واقعا عدد زیادیه.درسته کارخونه ها معمولا محتاطانه عدد رو اعلام میکنن ولی باز نهایتا یکی دو دهم سریعتره نه ۱.۳ ثانیه.طراحی داخلیش هم خیلی چیز خاصی نداره.با ۳ تا موتور برقی باید خیلی پرفورمنس بهتری داشت موتورهای جای اینکه خیلی سریع تر اش کنن یه جورایی فقط باعث سنگین تر شدن و کند تر شدن ماشین شدن و همین وزن بالا هم روی شتاب و هم روی تایم لپ اش تاثیر منفی میذاره.نسبت به پلاگین هیبرید اش برد برقی خیلی پایینی داره.خلاصه اینکه اصلا مثل اونتادور انقلابی و جذاب نیست.شاید اونتادور اینقدر خودش خوب و فوق العاده و جلوتر از زمان بوده که حتی خود لامبو هم دیگه نمیتونه بهتر از اون رو کنه.

    موافقم 21
    مخالفم 8
  13. Dan

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (578 ديدگاه)

    میشه گفت پیش درآمد این ماشین سیان بوده
    همون طور که پیش درامد اونتادور ، رونتون بوده

    موافقم 23
    مخالفم 0
  14. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    منتظر صدای خوفش هستم.داشبورد خیلی به محصولات مکلارن شبیه شده اصلا خوشم نیومد.طراحی خوبه ولی آونتادور بهتر بود.نکته آخر فکر میکنم برقی سازی چوب لای چرخ لامبو شده

    موافقم 26
    مخالفم 5
  15. akrh78

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    اینو بعنوان یه ماشین باز میگم نه لامبو فن
    طراحی یک v12 جدید تنفس طبیعی دور بالا در سال 2023 فقط میشه اسم حماسه روش گذاشت
    تو دوره زمانه ای که مدلای پرفورمنس برقی یا 4 یا نهایتا 6 سیلندر هستن، عظمت این کار بیشتر مشخص میشه
    و قضیه اونجا لذت بخش تر میشه که این موتور احتمالا حدود 10 سال زنده خواهد بود
    مرسی لامبو (ولی طراحی خارجیش ضعیفه)

    موافقم 28
    مخالفم 2
  16. حسین

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    انصافا با اختلاف بهترین صدای
    شنیده شده از یک خودرو روی این کره خاکی از زمان ظهور اتومبیل تا به الان
    داخل ویدیو ک اینطور بود
    من چیزی نمیگم و فقط با صداش
    این ماشینو ارجاع میدم به آینده
    بی نظیرش با کسب بالاترین امتیازات و رکورد ها
    خود ماشین دلرباست
    تو معرفی حقیقتا جریان خون منو
    تکون داد با این شایستگی ها
    مشخصات
    تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر
    ۱۰۰۰ اسب بخاری در عصر جدید
    ولی کاملا بنظر میرسید یک گاو وحشی
    به تکامل رسیده
    اون خوی وحشی حفظ و به شکل پیشرفته به تسلط در اومده
    یک ابرخودروی ویرانگر
    و جذاب به شکل خاص خودش

    چند ماه آینده خواهید دید .

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. حسین

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      آقا این ماشین صداش
      خیلی صداست
      کامل ترین صدایی ک شنیدم
      و فوق گوش نواز
      در واقعیت و حضور زنده
      چقدر میخواد دیوونه کننده باشه
      که البته فعلا نصیب ما نمیشه
      ما فعلا داخل ویدیو بزودی ازش
      لذت میبریم 🙂
      انشالاه روزی قسمت جوونای
      لایق کشورم
      قطعا در این جهان هرچیزی دست یافتنیست ❤

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. R

        ۹ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1019 ديدگاه)

        صداش تو حالت الکتریکی خیلی خوفناکه پرام ریخت تو سایتش هست فوق لعادست

        موافقم 2
        مخالفم 5
  17. R

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    قدرتش ۱۰۱۵ اسب بخار عالیه ولی
    گشتاورشو اعلام نکردن؟

    موافقم 6
    مخالفم 0
  18. Behnam1012

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (983 ديدگاه)

    حس من وقتی اونتادور معرفی شد : خیلی خوبه ولی مورسیه لاگو دوست داشتنی تر بود واسم , اما رفته رفته این اونتادور بود که جاشو تو قلبم باز کرد الانم مطمئنم به مرور زمان روُئلتو کاری می‌کنه عاشقش بشم . این خاصیت لامبورگینیه ! اونقدر خوب و جذابه که نمیذاره ازش بگذری و نسل جدیدش رو جایگزینش کنی ، مثل اونتادور که نمی‌ذاره…

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. R

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      بهترین تعریف

      موافقم 5
      مخالفم 1
  19. Hamidreza

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (327 ديدگاه)

    زبونم بند اومد…!
    این دیگه آخرشه… اصن هرچی لامبورگینی معرفی میکنه آخرشه ولی اینننننن…!

    موافقم 9
    مخالفم 4
  20. پوریا چالش

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    با دیدنش امروز اشک تو چشمام جمع شد اینقدر این ماشین خوب بود لامصب 🥹😍😍مرسی لامبورگینی

    موافقم 10
    مخالفم 3
  21. JDM سابق

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (370 ديدگاه)

    به به چه هیولایی
    مشخصات فنی ش که فوق العاده اس
    یه موتور V12 NA که فشار خونت رو تنظیم می‌کنه
    وزنش یخورده زیاده هیکلش تپل تر از بقیه لامبو ها شده. بنظرم میتونستن طراحی خارجی و داخلی رو بهتر انجام بدن‌. طراحی بیرونش یخورده شبیه NSX شده ولی درکل شایسته است

    موافقم 5
    مخالفم 1
  22. oldboy

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    طبق چیزی که انتظار می‌رفت شباهت زیادی به سیان داره. فقط امیدوارم این آخرین دوازده سیلندری نباشه که می‌بینیم.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  23. Yasin

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (243 ديدگاه)

    زیبای ناب ایتالیایی… ❤🇮🇹
    خارق‌العاده است..! امیدوارم در زمینهٔ عملکرد و کارایی جانشین شایسته‌ای برای اونتادور افسانه‌ای باشه!

    موافقم 9
    مخالفم 3
  24. Sobhan

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (414 ديدگاه)

    تاحالا ندیده بودم ماشینی تو این بازه زمانی آنقدر کامنت بگیره 🤣

    موافقم 10
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      آقای اشتری بی زحمت آمار
      رکورد کامنت.. چک لیست پست ها 🙂

      موافقم 2
      مخالفم 0
  25. همایون

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (567 ديدگاه)

    اصلا به ظاهرش کاری نداریم ولی اعداد شتاب و سرعت چرا انقدر ضعیفه نسبت به رقبا؟اونور فراری با قیمت کمتر و شتاب بهتر وایساده.وجدانن زمانی که اونتادور معرفی شد با شتاب ۲/۹ واقعا رکورد خوبی بود بین رقبا ولی این باید زیر شش میشد شتاب دویست کیلومترش

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (785 ديدگاه)

      عزیز اینی ک شما میگی
      وارد محدوده هایپر کار میشه
      و تعداد کمی قادر به ثبتش هستن
      شاید بوگاتی و در نهایت برقی های
      عملکرد بالا مثل ریماک ، سافایر و پلاد

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. R

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1019 ديدگاه)

        شاید بوگاتی؟ داری به بوگاتی سوپراسپرت توهین میکنی

        موافقم 1
        مخالفم 0
  26. امیررضا

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (263 ديدگاه)

    عشق است 🗿

    موافقم 4
    مخالفم 0
  27. گلاب

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (185 ديدگاه)

    خیلی خوبه اما شگفت انگیز نبود

    موافقم 3
    مخالفم 0
  28. Dariush

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    طراحی عالیه طراحی داخلی بینظیره مخصوصا طراحی زیبای مانیتور و دریچه کولر و بخاری و فرمون بسیار زیبا کامله
    فقط یه موتور برقی؟ با قدرت زیر دویست اسب!!!!؟
    و گشتاور ماشین چقدره؟
    واقعا قشنگه طراحی داخلی رویایی فقط برخورده مانیتور بزرگتر بود عالی میشد ولی تو این کلاس همین سایز طبیعیه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  29. ❤ ب ت bugatti

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    خاصیت لامبورگینی اینه که وقتی یک مدل می سازه باید بهش فرصت و زمان داد تا اینکه انقلابی بشه
    ولی تنها چیزی که معذبم می کنه اینه که فقط یک کیلومتر در ساعت سریعتر از اونتادور هست چون من می گفتم ۳۶۰
    تا میره،در کل امیدم به اینه که مثل یه گاو وحشی از مرز سرعت فرار کنه و به رقیب لافراری یا استون مارتین ولکان بشه
    و یک پیشرفت بزرگ برای لامبو باشه و حالا با اومدن این هیولا باید منتظر جانشین وننو و هورکان و سیان باشیم
    دقت کنید لامبورگینی حتی نصف فراری هم منبع نداشت ،
    فقط برای من سوال پیش اومده چون چند ماه پیش مجله درباره بوگاتی بولاید می خوندم و نامی از fxx-K EWO و یک مدل مسابقه ای لامبورگینی نام برده شد که اسمش
    رو یادم نمیاد و الان همون مجله رو دیدم ولی هیچ خبری نبود
    اون لامبورگینی اسمش چی بود کسی میدونه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  30. R

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    تو ویدیو میگه لامبورگینی ریوولتو شما نوشتین روئلتو هوراکان رو اوراکان مینویسی آونتادور رو اونتادور همیشه اسم لامبورگینی هارو اشتباه میگید

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا