لامبورگینی

لامبورگینی اوروس 2در کوپه؛ وناتوس محصول خبرساز منصوری برای 2023

ایده‌های عجیب منصوری برای سفارشی‌سازی خودروهای لوکس با رونمایی از لامبورگینی اوروس دودر به مرحله‌ی جدیدی رسیده است. وناتوس به سفارش مشتری با تولید محدود عرضه می‌شود.

پیش از این، کیت بدنه‌های اختصاصی و رنگ‌آمیزی دیوانه‌وار در محصولات منصوری، خبرساز شده بود؛ اما تبدیل یک شاسی بلند چهاردر به کوپه‌ی دودر، فصل جدیدی برای منصوری محسوب می‌شود. این روند می‌تواند گروه جدیدی از محصولات تیونینگ‌شده را به دنیا معرفی کند؛ مثلا رولزرویس کالینان یا بنتلی بنتایگا دودر با برند منصوری، دور از انتظار نیست.

اوروس 2در منصوری نمای جانبی

اسم خودرو Venatus Coupe Evo C گذاشته شده است. وناتوس در زبان لاتین، شکار معنی می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط منصوری، از مدت‌ها قبل چند متقاضی برای اوروس دودر وجود داشته است. منصوری برای این پروژه، حدود ۱/۵ سال زمان صرف کرده تا ایده با رعایت استاندارهای ایمنی و فنی به واقعیت تبدیل شود.

اوروس 2در منصوری نمای بالا

ستون وسط در خودروی منصوری، ۲۰ سانتی‌متر به عقب منتقل شده و در جلو به همین میزان، بزرگ‌تر از نمونه‌ی استاندارد است. تجهیزات ایمنی، شامل حسگرها و ایربگ‌های جانبی، کاملا مشابه نسخه‌ی کارخانه نصب شده و عمل می‌کنند.

حجم‌دهی بدنه با ظرافت بالا انجام شده و روی درها، طرح Y دیده می‌شود. متفاوت از اوروس استاندارد، وناتوس دارای ورودی هوای بزرگ، نزدیک چرخ عقب است تا ضمن بهبود آیرودینامیک، ظاهر تهاجمی و اسپرت خودرو را افزایش دهد. ستون C انتهای بدنه و بال عقب هم، ادوات فیبرکربن نصب شده است.

اوروس 2در منصوری نمای پشت

تجهیزات فنی وناتوس، مشابه اوروس استاندارد خواهد بود. با این شرایط، ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌شود. محصول منصوری در زمان ۲/۹ ثانبه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت دارد. نسخه‌ی اصلی اوروس با سرعت محدودشده به ۳۱۰ کیلومتر برساعت تولید می‌شود.

اوروس 2در منصوری نمای کابین

مشابه دیگر محصولات منصوری، کابین وناتوس نیز تفاوتی شگفت‌انگیز با خودروی استاندارد کارخانه دارد. صندلی‌ها، سقف، تودری‌ها و کفپوش، تماما با چرم آبی‌رنگ و جزئیات سفید تعویض شده است. برای دسترسی به ردیف عقب، صندلی‌های برقی جمع‌شونده در جلو وجود دارند.

اوروس 2در منصوری نمای اصلی

تنها نمونه‌ی تولید شده از وناتوس، به سفارش خریدار خصوصی تکمیل شده و تحویل مشتری خواهد شد. منصوری اعلام کرده است تنها ۷ نسخه‌ی دیگر از این خودرو را تولید خواهد کرد. قیمت نهایی وناتوس مشخص نیست اما باتوجه به آستانه قیمت ۲۳۰ هزار دلار اوروس در بازار جهانی و حدود قیمت دیگر محصولات منصوری، می‌توان هزینه خرید وناتوس را حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار برآورد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. blackwing

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (820 ديدگاه)

    تیونینگ‌های منصوری بجز مدل‌های فانتوم ، خیلی شلوغ و فانتزی هستش ، از نظر من جالب نیستن.
    این لامبورگینی رو شما بیاری تهران قطعاً موقع بنزین زدن توی پمپ بنزین یکی میاد میپرسه : داداش درهای عقب رو با بَتونه پُر کردی ؟

    موافقم 54
    مخالفم 87
    1. علی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      آقایون منصوری دست بردارید ، لامبو و فراری احتیاج به تیون ندارن!!!

      موافقم 21
      مخالفم 47
    2. Lambo

      ۲۲ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      قرار نیست بیاد تهران خب
      قراره تو دبی ، کالیفرنیا ،لاس وگاس ، ابوظبی،لندن و … حضور پیدا کنه
      این تو تهران بیاد کسی ازت اون سوالو نمیپرسه ، اولین نفری که فرصت مناسب پیدا کنه شیشه هاشو میاره پایین

      موافقم 19
      مخالفم 6
    3. Hitler

      ۲۲ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (499 ديدگاه)

      هرکی این ماشین رو ببینه محو جزئیات و زیبایی میشه
      با تمامی انتقاداتی که به منصوری وارده،این یه یکی محشره
      #برای_حسرت_ماشین_خوب

      موافقم 29
      مخالفم 3
  2. mahdi-es17

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (565 ديدگاه)

    واقعا خاص هستش

    موافقم 68
    مخالفم 13
  3. Reza Waffen SS

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    تو قسمت اسپویلر عقب بنظرم باید بیشتر کار کنه این پک بهش نمیاد

    موافقم 47
    مخالفم 9
    1. BMW

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (577 ديدگاه)

      موافقم تنها ضعفش یکی این یکیم رینگاش که ابهتشو آورده پایین ولی درکل عالیه نمی دونم چرا کسی از تیونینگ های منصوری خوشش نمیاد درصورتی که خیلی خفنن

      موافقم 36
      مخالفم 2
  4. DoctoR

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1036 ديدگاه)

    منصوری جان شُل گیر نیسانی و برچسب شب نما فراموش نشه

    موافقم 31
    مخالفم 11
    1. زمستانم

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      دکتر
      خیلی بده نمیتونیم توی اون موقعیت باشیم نه؟ اخی ما گه یه فرغونم نمیتونیم تیون کنیم عزیز جان خخخخ

      موافقم 10
      مخالفم 3
    2. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      شرکت منصوری یکی از بزرگترین شرکت های تیونینگ جهان هست. در حال حاظر بیشتر شرکت های تیونینگ یا ورشکست شدن یا اندکی از آنها با سرمایه گذاری های بزرگی کار می کنند. مثل هامان، برابوس. ولی منصوری تحول عظیمی در صنعت تیونینگ بوجود آورده. که پشتکار عظیمی را هم می‌طلبد. بیشتر طراحی های این شرکت سرآمد این صنعت است. که موجب تعجب همگان شده است.

      موافقم 28
      مخالفم 1
  5. زمستانم

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    قطعا اون تفکری که کاشی کاری های اصفحان رو طراحی کرد اون ریاضی دقیق و بی نقص اون سلیقه بی همتا میتونست خودرویی خیلی خیره کننده تر از این طراحی کنه ولی حیف که سرنوشت ما این شد حیف از این عمر بی حاصل .

    موافقم 34
    مخالفم 10
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2264 ديدگاه)

      اصفحان کجاست دقیقا ؟

      موافقم 61
      مخالفم 5
      1. زمستانم

        ۲۱ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (219 ديدگاه)

        خسته نباشید الان چی شد مثلا؟ سر دبیر جان نکنه دبیر ادبیاتی شما

        موافقم 9
        مخالفم 26
      2. زمستانم

        ۲۱ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (219 ديدگاه)

        حالا که منصوری جان اینقدر میتونه موفقیتش دردناک باشه خب کار نکنید روش .

        موافقم 3
        مخالفم 10
      3. مهدی

        ۲۲ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دبیر محترم سایت پدال.
        من بعنوان کاربر سایت پدال میخواستم بگویم که عکسهای سایت پدال از کیفیت پایینی برخوردار است لطفاً از عکسهای با کیفیت بالاتری استفاده کنید.

        موافقم 9
        مخالفم 0
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (2264 ديدگاه)

          برای من اصلا چنین ایرادی نداره
          هم عکس های متن و هم تصاویر گالری خیلی باکیفیت و شفاف دیده می‌شن

          موافقم 6
          مخالفم 5
      4. مهدی

        ۲۴ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        آقای اشتری برای ذخیره کردن و نگهداری عکسها در حافظه ی گوشی کیفیت خوبی ندارد. ولی برای استفاده در سایت مناسب است.
        به پیشنهاد من یک قسمت برای دانلود عکسهای ماشین بگذارید.

        موافقم 7
        مخالفم 0
      5. احسان

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (49 ديدگاه)

        این خبر که کیا گفته ما اصلاح ثبت سفارش برای ایران رو نداریم و کوشا موتور هم کلن نمی شناسه اینم میشه بزارید

        موافقم 3
        مخالفم 0
  6. Hitler

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بجز نمای عقب طرح جالبی داره.

    موافقم 8
    مخالفم 4
  7. Sobhan

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (414 ديدگاه)

    من که فقط طراحی خود کارخونه رو دوست دارم از اینا خوشم نمیاد

    موافقم 12
    مخالفم 10
    1. زمستانم

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      اوکیه حتما به جناب منصوری اطلاع میدم از این پس بره اب حوض خالی کنه.

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. Sobhan

        ۲۱ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (414 ديدگاه)

        🤣🤣حتما این کارو بکن

        موافقم 3
        مخالفم 0
  8. Alireza

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (192 ديدگاه)

    بسیار جذاب شده دم کوروش گرم 👏👏👏👏

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. مهدی

      ۲۲ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      بابا دمت گرم. میدونی اسمش کوروش هستش. از کجا فهمیدی؟؟!!
      اصلاً چی بسیارجذاب شده؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  9. کمال پاشا

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    مگه موتور ماشین عقب که دریچه هوا به اون بزرگی روی بدنه گذاشتن اون دریچه ها هوارو به کجا میبره هیچ فکر علمی و مهندسی تو این تیونینگ های شلوغ وجود نداره اسباب بازی های گرون پولدار ها تمومی نداره بعد تعدادی هستن به خاطر این اسباب بازی ها خودرو های برقی رو هیت میکنن

    موافقم 2
    مخالفم 13
    1. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      دریچه هوا برای عبور هوا هست. نه برای خنک کردن موتور. عزیز جان! این به آیرودینامیک خودرو کمک می کنه.

      موافقم 15
      مخالفم 1
    2. مانی

      ۲۲ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      کمال پاشو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. بهنام

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (812 ديدگاه)

    دوستان کارهای منصوری از نزدیک و در دنیای واقعی خیلی تفاوت داره با عکسها. چند نمونه از کارهاش در پیج کاروالت دبی دیدم حقیقتا خوب بودن. ضمن اینکه بسیار چشمگیر هستن و در میان اونهمه ماشین های گرون قیمت و مشهور بسیار خاص و تک هستن. گرچه سلیقه ی خودم نیستن.

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      تیونینگ منصوری در دنیای خودروسازی تحولی عظیم ایجاد کرده. که خیلی از نظرها رو به خودش جلب کرده. من خودم از خودروی تیونینگ شده خوشم نمی یاد. ولی شرکت منصوری در این چند ساله اخیر کارهای زیادی انجام داده. که من هم توجهم جلب شده به ای نام جدای از اسم، این برند که ایرانی است. واقعا کارش خوبه.

      موافقم 6
      مخالفم 0
  11. سبحان

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (277 ديدگاه)

    میگن وقتی بردنش تونل باد مهندسین تونل باد گفتن هوا میره توش ولی بیرون نمیاد 😂 این اثر هنری با شش تا ایر داک در بغل خودرو دو تا اسپویلر دو تا وینگ چطور ساختید گفتن از این ها بگذریم موتور ماشین جلو هستش چرا درچه هوا عین ماشین های موتور عقب گذاشتید
    همه به کنار کاری نداریم این همه زحمت کشیدید هنوز عرض چرخ های عقب از کل بدنه بیشتره و بیرون زده مفهوم ایرودینامیک کاملا باز طراحی شده تو این ماشین

    موافقم 3
    مخالفم 14
    1. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      این آزمایش تونل بادو از کجات در آوردی. چیزی که میگی هیچ سندیتی نداره. مگه میشه لامبورگینی اروس باد بره توش بعد از هیچ جاش بیرون نیاد؟!!! پس این باد چطور میره توش ولی در نمیاد؟؟!!
      حتی سمند هم توی تونل باد از یک جاش باد در میاد.

      موافقم 7
      مخالفم 1
    2. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      استاد آیرودینامیک، چرخهای لامبورگینی اوروس استاندارد هم که من دیدم همین شکلی هست.
      از کجا فهمیدی که چرخهای عقب این ماشین زده بیرون از بدنه؟ مگه اندازه گیری کردی؟
      در ضمن مگه هر ماشینی بغلش دریچه هوا داشته باشه باید موتورش عقب باشه. دریچه ی هوا برای چند منظور در پهلو خودرو طراحی میشه، که یکی از اونها موتور عقب هست.

      موافقم 8
      مخالفم 0
    3. مهدی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      ها، ای، ایر داک که وگفتی یعنی چه؟؟!!

      موافقم 6
      مخالفم 1
    4. Cyber truck punk

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (137 ديدگاه)

      سبحان جان هر ماشینی رو ببری تونل باد از یکجاش باد در میاد حتی پراید.
      یک آدم یا ترول هم بزارن اونجا هم بالاخره از یکجاش باد در میاد.
      حرفات معنا و مفهوم خاصی نداشت.
      در کل ببخشید من رک حرفم رو زدم.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. ریما

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (77 ديدگاه)

    فقط اون چراغای سقف😄😄😄😄

    موافقم 2
    مخالفم 0
  13. Amir mahdi @-1387

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    خیلی عالی شده دمت گرم منصوری
    عالی عالی عالی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. Alienboy

    ۲۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اسباب بازی های خوشگلی درست میکنه … برا شوتایم خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. زمستانم

      ۲۲ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      برای چی؟ خخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. a-r-b

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    من که از این یکی خشم اومد جالبه فقط داخلش به شخصه رنگ مشکی با کاور خطی آبی بیشتر جذاب میشد منصوری تو اتاقک زیادی روشن انتخاب میکنه این ماشین نمیشه زیاد بردش بیرون آدم از داخلش زده میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. مانی

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    کاش بنیادی کار میکرد
    شاسی رو کوتاه میکرد و یه کوپه ۲+۲ ازش در میاورد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۴ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      این هم یک ایده هستش. ولی اگر تولید بشه کلی انتقاد و ایراد و پیشنهاد رو باید تحمل کنه.

      موافقم 3
      مخالفم 0
  17. پیرمرد رنج کشیده

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان عزیز دیدگاه هرکسی نسبت ب تکنولوژی یا همون فناوری سلیقه ایه و قابل احترام ولی بیاد داشته باشید تغییر و تولید یه ماشین چهار در ب دودر و تولید ب تعداد اندک در مقابل تولیدکنندگان کارخانه ای و هزار یک دلیل دیگه نیاز ب پشتکار و سرمایه داره و جناب منصوری اینکار رو ب نحو احسن انجام دادن. تیونینگ کاراهای کشور خودمون رو ببینید فقط تعویض سپر و رینگ و کف خوابی و چند کار جزئی الباقی چیزی واس عرضه ب بازار ندارن التماس تفکر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. پیرمرد رنج کشیده

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    چرا از ایران خودرو و سایپا ک چهل و اندی ساله فقط مونتاژ کاری رو یاد گرفتن ایراد نمیگیرید تولید پراید با کلی لوازم غیر ضروری ک مثلا زه روی درها شده آپشن!!! تولید سه ماشین با یه موتور و تغییرات فنی بسیار جزئی و پیش پا افتاده ،، وقتی یه جوون ایرانی طرحهای بسیار خوبی ب این کارخونه های وطنی!! ارائه میده ولی هیچ نگاه و اهمیتی ب اون طرحها نمیشه،، ک خودتون بهتر میدونید،، پس بایدم با نگاههای مغرضانه و کوچیک ب یه هموطن ک در خارج از مرزهای ایران پیشرفت کرده ب دیده مسخره نگاه کنید

    موافقم 4
    مخالفم 0
  19. پیرمرد رنج کشیده

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ضمنا کدومتون جرأت و سرمایه همین کار هموطنتون رو دارید بجای تشویق فقط دنبال مسخره کردن ووووو هستید

    موافقم 3
    مخالفم 1
  20. پیرمرد رنج کشیده

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ضمنا کدومتون سرمایه و جرأت همچین کاری رو دارید ک یه هموطن تونسته انجام بده حالا ب هر طریقی از همدیگه حمایت کنید ن اینکه پشت همو خالی کنید

    موافقم 2
    مخالفم 0
  21. wolf

    ۲۴ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیرید از حسادت، اخه کدومتون در خصوص تیونینگ درس خوندین یا دوتا کتاب خوندید؟؟؟؟
    آقای منصوری برای هر جز از کارش متخصص داره وواقعا هم عالیه، کاراش تو همه کشورها طرفداران خیییییلی زیادی داره جز کشور خودمون(متاسفانه) که پراید شده خودرو ملیمون.
    ♡♡ممنون از سایتتون مخصوصا کیفت فوق العاده عکسهاتون☆☆☆✓✓

    موافقم 5
    مخالفم 1
  22. mmz2008

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    با این که خیلی خفنه نسخه چهار در همین اوروس منصوری به نظرم جذاب تره کلا من از کراس اوور یا شاسی بلند دو در خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا