لندروور-رنجروور

خانه پیش‌ساخته لندروور با قابلیت حمل توسط دیسکاوری اسپورت

در حالی که برخی خودروسازان تعطیلات زمستانی را با ارائه کالاهای تبلیغاتی ویژه کریسمس جشن می‌گیرند، لندروور رویکردی در خور توجه برای این منظور برگزیده است. بابانوئل به زودی قرار است که سفر طول و درازی را در سراسر جهان داشته باشد و به همین خاطر، مهندسان برند انگلیسی یک کابین راحت و آماده برای حضور دو بزرگسال را برای وی آماده کرده‌اند. این «خانه پیش‌ساخته» می‌تواند در قطب شمال نیز مورد استفاده قرار گیرد و درجه‌ حرارتی به میزان منفی ۲۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

land-rover-cabin-discovery-sport-1
این کانسپت لندروور می‌تواند تجهیزات مدرن را به درون طبیعت وحشی وارد کند. امّا بهترین ویژگی مربوط به تطبیق‌پذیری آن است؛ جایی که می‌توان آن را درون فضای حمل بار ۱۶۹۸ لیتری در یک دیسکاوری اسپورت جا داد.

land-rover-cabin-discovery-sport-16

land-rover-cabin-discovery-sport-12
لندروور برای اطمینان مقاومت این کابین در مقابل هوای بسیار سرد به سراغ کوهنورد اورست، کنتون کول (Kenton Cool) رفته است که مطابق گفته کمپانی، «به آخرین مکان اسرارآمیز در قلب طبیعت یخ‌زده رفته» و آن را تجربه کرده است. «کول» در این رابطه می‌گوید:

اشتیاق برای رفتن به خارج از محیط شهری و کابین‌های ویژه زندگی در طبیعت وحشی روز به روز در حال افزایش است و تنها لندروور است که می‌تواند یک کابین انعطاف‌پذیر مانند این بسازد. در طراحی آن، مهندسی هوشمندانه‌ای به کار رفته و فضای فوق‌العاده‌ای فراهم شده است. در نتیجه یک گزینه کامل برای رفتن به نقاط دوردست در سراسر جهان است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    چند روز پیش یه رنجروور دیدم فکر کنم مدل 2003 یا 2004 بود و جالب تر اینکه پلاک ملی هم بودهیکلش از نیسان پاترول 4 در بزرگ تر بود ولی انصافا ظاهر خوبی هم داشت
    بچه های محله نارمک تهران این ماشین رو باید دیده باشند چون متعلق به اونجاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۲۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      حالا مدل 2016 را از نزدیک ببینی چه حالی میده به ادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عجی کارایی می کنن، خیلی حال میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا