لندروور-رنجروور

قیمت و مشخصات رنجروور اووک 2020

پس از معرفی در سال ۲۰۱۸، رنجروور جزئیات مربوط به نسل جدید اووک ۲۰۲۰ را منتشر کرده است.


این خودرو که بهار سال جاری میلادی وارد بازار اروپا می‌شود از طراحی شیک برادر بزرگ‌تر یعنی رنجروور ولار برخوردار شده است. از جمله ویژگی‌های کلیدی بدنه می‌توان به چراغ‌های LED، دستگیره‌های درب برقی و رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی اشاره کرد.


کابین نیز برخی ویژگی‌های برادر بزرگ‌تر اووک را نشان می‌دهد و البته کاملاً لوکس‌تر از نسل قبل کار شده است. بسته به تریم انتخابی، این کراس اوور بریتانیایی را می توان با پوشش چرم مرغوب، صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۱۶ جهت و سیستم یونیزه کننده هوا سفارش داد. مشتریان همچنین می‌توانند پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، هدآپ دیسپلی رنگی و سیستم تاچ پرو با دو صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی را انتخاب کنند.


به لطف معماری جدید بکار رفته در اووک، این خودرو کمی طویل‌تر شده و فاصله بین محوری بیشتر آن باعث بهبود فضای پای عقب شده است. فضای بار نیز به ۱۴۳۰ لیتر رسیده است.


قیمت رنجروور اووک جدید از ۴۲۶۵۰ دلار آغاز می‌شود که به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود. این خودرو با ۵ تریم متفاوت S، SE، R-Dynamic S، R-Dynamic SE و R-Dynamic HSE در دسترس است. نسخه‌ی سفارشی اووک فرست ادیشن نیز منحصراً در یک سال اول عرضه‌ی این خودرو قابل خریداری است.


مدل‌های S، SE و فرست ادیشن از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۶ اسب بخار و گشتاور ۳۶۴ نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده است. اووک با این پیشرانه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

نسخه‌های R-Dynamic از قوای محرکه‌ی هیبریدی ملایم استفاده می‌کنند که ترکیبی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدی الکتریکی و باتری لیتیوم-یونی ۴۸ ولتی می‌باشد. این مجموعه قدرت ترکیبی ۲۹۶ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب ۶.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    اواخر واردات خودرو مجوز واردات اووک هم گرفته سد به تعداد محدود هم وارد شد
    نمیدونم فروخته شد به خریداری و پلاک ملی شد یا نه
    چقدر باوقاره
    و شیک
    و خاص
    این ماشین از معدود شاسی بلندهای مورد علاقه ام در عصری هست که از فرغون هم عزیزان وطنی و غیر وطنی چینی و … دارن شاسی بلند میگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهزیار

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (441 ديدگاه)

    یکمی بنز و ب ام و طراحی یاد بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. s.h

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    تنها ایرادی که هر شخصی شاید بتونه از ماشیای لند روور بگیره فقط موتوره اول حجم و دوم سیلندر و سوم قدرت ( فکر نکنم با عث ضعف ماشین بشه چون لندوروره) مثلا اگر مثل جی کلاس بود و 12 سیلندر بود یا حداقل هنوز 8 سیلندرا شو حفظ میکرد خوب بود (میدونم هنوزم داره ) دیگه بی عیب میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین وی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    داخلش خیلی شیکه *_*

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    رینگ الیاژی به رنگ خاکستری تیتانیوم قشنگه و اگر پره های مستقیم بیشتری داشت قشنگتر میشد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. ایمان

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    اگه روی این موتور دیفِندِر V هشت بود کولاک میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    طراحی بیرونی اووک قشنگتر و بروزتر از طراحی بیرونی ولار هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیر.عارف

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    یکی از ماشینهای مورد علاقه ی منه چرا که با خیال راحت میتونی از مسافرتت بدون ترس از ناهمواری جاده ، کوهستانی و یا شنی و یا ترس از عدم کشش و توان کم فقط و فقط از سفر لذت ببری . مثل بیشتر ماشینهای بازار ایران نیست که از ترس آسیب شدید و …. مجبوری از خیلی جاهای دوست داشتنی چشم پوشی کنی و آسه بری آسه بیای که خدای ناکرده سوار بر جرثقیل مسافرت زهر مار نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا