لندروور-رنجروور

لندروور دیسکاوری و بکسل قطار 100 تنی

با وجودی که ترن‌های قطار روی ریل‌های صیقلی حرکت می‌کنند اما همچنان نیاز به نیروی بسیار زیادی برای جابجا کردن آنهاست. لندروور اما با نمایشی که به راه انداخته، سعی در نمایش قابلیت بکسل بالای مدل دیسکاوری اسپرت خود دارد.

LR_DS_TRAIN_PULL_08
در این نمایش، لندروور دیسکاوری اسپرت با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر از سری اینجنیوم و از نوع دیزلی انتخاب شده که با یک گیربکس ۹ سرعته خودکار جفت گردید است. مجموعه ۳ ترن با وزن مجموع حدود ۱۰۰ تن نیز برای یدک کشیدن توسط خودروی دیسکاوری انتخاب شدند.

LR_DS_TRAIN_PULL_09

LR_DS_TRAIN_PULL_11

LR_DS_TRAIN_PULL_15
موتور ۱۷۷ اسبی و ۴۳۰ نیوتن متری دیسکاوری با اینکه طبق استاندارد کمپانی قادر است وزن ۲۵۰۰ کیلوگرم را بکسل کند اما در این برنامه توانست ترن‌ها را در مسافتی ۱۰ کیلومتری جابجا نماید.

تغییراتی نیز در این خودرو برای اجرای این برنامه صورت گرفت ازجمله افزودن مجموعه‌ای از چرخ‌های آهنی مخصوص حرکت روی ریل و اتصالات ویژه برای کشیدن ترن‌ها. البته مجموعه پیشرانه دست‌نخورده باقی مانده و علاوه بر آن سیستم‌های کمکی کششی All Terrain Progress Control و Tow Hitch Assist کمک بسزایی در موفقیت در این عملیات خارق‌العاده داشتند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    برای اینکه ٢ تا دونه بیشتر بفروشن دست به چه تبلیغای مسخره میزنن . اون از تبلیغ جاگوار جدیده که دور ی حلقه میچرخید اینم از این که نقش گاری رو بازی میکنه . دیگه شورشو در آوردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. كوروش

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    افرین
    عجب مهندسی عالی داره جدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      بهترینه. خیلی میخوامش. در حد g class دوستش دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. فقط انگلستان

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    با یه موتور دو لیتری چهار سیلندر دیگه بهتر از این نمی شه واقعا ماشین های انگلیسی اخرشن
    قبلا نیسان پاترول رو دیده بودم باموتور5500سی سی یه هواپیمای 120تنی رو برده بود اونم فقط چند متر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسته شده

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (623 ديدگاه)

      ماشین های انگلیسی نداریم اونا اسمش برندیه که مالکاشون کشورهای دیگه هستن و شرکت های دیگه تکنولوژیشون برای کشورهای دیگست اینم یه فیلم مضحکه چون روی ریله صیقلیه و بعد از کشیدن اولیه نیروی خیلی کمتری میخواد برای راه بردن سطح اصطحکاکش خیلی کم میشه اون هواپیما فرق میکنه چون باید رویه سطح سفت و با اصطحکاک صدها برابر حرکت کنه تازه با چرخ های تایری همین لندروور نمیتونه اونو کوچیکترین تکونی بده اگر میتونست حتما این کارو میکرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط انگلستان

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1046 ديدگاه)

        اخه این حرفا چیه خسته جان توی یوتیوب هست یه رنجروور 3900 سی سی یه فورد 5700 سی سی رو می کشه یه جای دیگه یه رنجروور 3500 سی سی یه تویوتای 4500 سی سی رو مثل اب خوردن می کشه وخیلی جاهای دیگه هم همینطور لندروور با سی سی کمتر اونا رو می کشه فکر کردی رنجروور اسباب بازیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ali911

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (16 ديدگاه)

        با اینکه اصطکاک کمتره ولی در حد دو یا سه برابر.
        درضمن به همه ثابت شده که لندروور در ساخت ماشین هایی قدرتمند و مخصوص آفرود نظیر نداره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. خسته شده

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (623 ديدگاه)

    نیسان گاوی خودمون دو برابر اینو راحت میکشه این لوس بازی ها و فیلم هارو فقط انگلیسی جماعت بازی میکنه واقعا خنده داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (234 ديدگاه)

      خسته جان خوب تجربه داریا
      حالا لازم نبود بگی ماشینت چیه
      ما همینجورم قبولت داشتیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خسته شده

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (623 ديدگاه)

        من ماشینم نیسان گاوی نیست منظور من از نیسان گاویه خودمون اسمیه که روش هست و ایرانی ها گذاشتن از اینکه قبولم دارین فراوان ممنون ولی مگه نیسان گاوی چشه؟!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. محمد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (512 ديدگاه)

    کارش دقیقا مثل تویوتا توندرا هست که هواپیمای غول پیکر ناسای امریکا رو کشید
    این یعنی قدرت
    البته به پای پراید 151…اریسان..و…که اصلا نمیرسن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      کلیپشو دیدم.تویوتا عالی کارکرد اونجا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    شبیه مورچه ای شده ک داره یه کرم بزرگو میکشه ببره لونه،دمش گرم،قبلا هم این کارو کرده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر.عارف

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    آقا چرا نمیشه به راحتی وارد سایت پدال شد. دوستان دیگه هم این مشکل را دارند لطفا رسیدگی نمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      اینجوری میشه برای منم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. moein

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    به نظرم برای برتریش باید یه هواپیما رو می کشید
    مثل کاری که پاترول کرد و اگه اشتباه نکنم یه بوینگ 747 رو کشید که کار خیلی شاخ تری بود
    چون قطار روی ریله و وقتی شروع به حرکت کنه استحکاک خیلی کم میشه و نیوری وزن به استحکاک چیره میشه
    همون طور هم که اشاره شد ماشین دست کاری شد و تو کلیپم نشون داد که لندرور هم روی ریل مستقر شد
    فقط نمی دونم که میگه 10 کیلومتر کشید یعنی بعدش ایراد فنی پیدا کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Monster_ALM

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      معین جان شما اینم حساب کن میزان درگیری لاستیک رنجرور روی ریل برای انتقال قدرت به زمین و کشندگیشم خیلی کمتر از سطح زمین بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    معین جان پاترول با400اسب و600 نیوتن گشتاور هواپیمای 150تنی رو 50متر کشید،تندرا با حدود 400اسب و 500نیوتن گشتاور شاتل حدود 15ج تنی رو ب اندازه یک پل کشید!دیسکاوری با180اسب و400نیوتن گشتاور 100تن رو 10 کیلومتر کشیده،درسته رو ریل حرکت آسون تره ولی 10کیلومتر هم فاصله کمی نیس!دیگه تا کجا میخواستی ببره ک؟!قدرت و گستاورش هم کمتر بوده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      رکورد پاترول 170 تنه و تو گینس ثبت شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. mehran911

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    ببخشید بی ربط
    می خواستم این خبر مهم رو بدم که پورشه قهرمان لمانز شد
    در طول زندگیم مسابقات زیادی رو دیدم اما این مسابقه دراماتیک ترین مسابقه ی اتومبیل رانی بود که تو عمرم دیدم حتما حتما حتما این مسابقه رو ببینید این مسابقه یک معجزه ی واقعی در تاریخ اتومبیل رانی بود
    فوق العاده بود فوق العاده
    در آخر از نویسندگان خوب پدال می خواهم یک مطلب توپ و یک شرح خوب از این مسابقه رو در سایت قرار بدید
    فقط اینو بگم نتیجه یک مسابقه 24 ساعته رو 50 ثانیه آخر مشخص کرد دقیقا زمانی که به شدت نا امید بودم معجزه شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      البته دراماتیک برای تویوتا!
      در حالی که افراد گاراژ تویوتا آماده میشدن تا جشن قهرمانی و دور پایانی خودرو تویوتا شماره 5 به رانندگی ناکاجیما را بگیرند ناگهان خودرو از کار افتاد و در ناباوری این خودرو نتونست مسابقه را تمام کنه و همه ی اینها در کمتر از 5 دقیقه به پایان مسابقه افتاد.
      نمیدونم در تاریخ این مسابقات همچین اتفاقی افتاده یا نه ولی به هر حال همچین رخدادی سالهای سال به یاد علاقه مندان خواهد ماند و واقعا سخته ساعتها یک تیم این همه زحمت میکشه و در لحظه ی آخر به نتیجه نمیرسه و اگر این اتفاق زودتر می افتاد تحمل و قبولش برای تیم تویوتا راحت تر بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اگه تاریخچه ی تویوتا یا پورشه ، VW و هر غول دیگه ای رو بخونین میبینین که پر از این شکست ها و ناکامی هاست. تنها کاری که اونا کردن اینه که با هر بار زمین خوردن استوارتر بلند شدن و عزم خودشونو بیشتر جزم کردن… اگه این دفعه بدشانسی اوردن دفعه ی بعد موفقیت بزرگتری خواهند داشت… البته اگه تلاششونو ادامه بدن که من با شناختی که از تویوتا دارم همینطور خواهد شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. بنتلی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ببخشید، شاتل 150 تنی،صفرشو ننوشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احمد باقری

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    معرکه بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بنتلی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    داتسون جان 155تن هس،نه 170تن!،دوباره تو پدال نگاه گردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (3431 ديدگاه)
  14. سجاد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    دیسکاوری با180اسب و400نیوتن گشتاور 100تن رو 10 کیلومتر کشیده

    هرجوری فکر میکنم عاشقش میشم، فقط 2 لیتر و 4 سیلندر
    اصلا قابل مقایسه با بقیه نیست. این کمپانی یه مهندسی دقیق از رابطه قدرت و کارآیی طراحی کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بنتلی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیته شده چی میگی آخه؟!تکنولوژیشون برا شرکتا و کشورای دیگس؟!!!الان ینی لندرور از تکنولوژی و مهندسی تاتا استفاده میکنه؟!دوست عزیز بنتلی و رولز رویس اگه ب شرکتای آلمانی هم فروخته نمیشدن فقط با حمایت مالی میتونستن پیشرفت کنن،نمونش همین جگوار لندرور ک فقط با حمایت مالی تاتا ب سرعت پیشرفت کرد.الان دیگه همه شرکتا جهانی شدن و مهندسا و طراحا و سهامداراشون ممکنه از هر کشوری باشن،گفتین رولز رویس نمیتونه پلتفرم و موتور طراحی کنه در حالی ک استفاده از قطعات مشترک فقط جهت کاهش هزینه شرکت مادره،دلیل اثبات حرفم پلتفرم جدید رولزرویس ک خودش طراحی کرده.استون مارتین خواست با همکاری با بنز از موتورش استفاده کنه گفتین دیگه توانایی ساخت موتور نداره ولی بعدش ی 12سیلندر جدید معرفی کرد!شرکتای انگلیسی همیشه انگلیسی بوده و خواهند بود ،دیگه این بچه بازیارو بزار کنار!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بنتلی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ببخشید نشد ویرایش کنم،خسته شده رو اشتباه نوشتم،چون با گوشی نظر میدم ی و س کنار هم هستن اشتباهی دسم خورد ،واقعا عذر میخوام ازت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. m.g

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    واقعا که دیسکاوری سرتر و به مراتب حضرت تر از لندکروزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. saeid

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    شاسی هم می خوای سوار شی باید سوار اصل جنس بشی. لندروور اصل جنسه.
    واقعا این ماشینهای چینی به گند کشیدن ابهت یه شاسی بلند رو با اون شاسی هاشون که نه ماشینن و نه شاسی
    به هر قیمتی نباید که سوار شاسی شد اونم از نوع چینی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. Germany

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    با این حجم موتور واقعا عالیه رنج رور به معنای حقیقی شاسی بلنده و قابلیت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا