جگوارلندروور-رنجروور

برنامه‌های جگوار-لندروور برای حضور در لس‌آنجلس

گروه خودروسازی جگوار لندروور برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ را اعلام کرد. این شرکت با طیف متنوعی از خودروها در رویداد مهم صنعت خودروی آمریکای شمالی حضور پیدا می‌کند.


یکی از خودروهای شرکت رنجروور SVAutobiography 2018 است که معرفی جهانی خود را در آمریکای شمالی جشن خواهد گرفت.


مدل پرچم‌دار این شاسی‌بلند از همان به‌روزرسانی‌های بصری نسخه فیس لیفت رنجروور شامل نمای جلوی جدید، کابین بازنگری شده و برخی اصلاحات در بخش پیشرانه‌ها بهره‌مند خواهد شد.

رنجروور می‌گوید جزئیات بیشتر از این خودرو در زمان آغاز بکار نمایشگاه منتشر خواهند شد. در همین زمان شامل معرفی نسخه دینامیک SVAutobiography نیز خواهیم بود.


بخش SVO جگوار لندروور همچنین مدل رنجروور اسپورت SVR 2018 را نیز در معرض دید عموم خواهد گذاشت. این خودرو از همان بازنگری‌های کلیدی مدل‌های سال ۲۰۱۸ برند بهره برده و زیر کاپوت نیز اسلحه‌ای ۸ سیلندر و سوپرشارژردار با خروجی ۵۷۵ اسب بخار را پنهان کرده است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها ۴.۳ ثانیه طول کشیده و حداکثر سرعت نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۸۳ کیلومتر در ساعت محدود شده است.


اما خودرویی که حدود ۲ ماه پیش در فرانکفورت حاضر بود و معرفی آمریکای شمالی خود را خواهد داشت لندروور دیسکاوری SVX کانسپت است که پیش‌نمایشی از حد نهایی دیسکاوری برای دوستداران آفرود است.


نسخه‌های پلاگین هیبریدی رنجروور و رنجروور اسپورت نیز در غرفه شرکت حاضر خواهند بود تا طراحی خارجی جذاب خود را به رخ رقیبان بکشند. محدوده حرکتی این مدل‌ها در حالت الکتریکی به ۵۰ کیلومتر می‌رسد.


اولین خودروی الکتریکی این برند که سال آینده وارد بازار خواهد شد به فرم کانسپت جگوار I-Pace نشان داده شده و پروتوتایپ I-Pace eTrophy نیز به آن ملحق شده است. این خودرو پیش‌نمایشی از خودروی مسابقه‌ای حاضر در فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ فرمول E خواهد بود.


جگوار همچنین شاسی‌بلند E-Pace، سدان پرچم‌دار XRJ575 و XF اسپورت بریک را در لس‌آنجلس به نمایش خواهد گذاشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    همه یه طرف ولار یه طرف
    کمالِ وقار تو این ماشین تجلی پیدا میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (550 ديدگاه)

    وقار جعبه ایی – قوطی – چهره اصلا بروز نیست ناامید شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا