لکسوس

سفر لکسس با RC F کوپه به دیترویت

جلوپنجره آوانگارد دوکی شکل مدلهای جدید لکسس، دیگر تبدیل به یک امضای ویژه برای آن شده و از دور دست هم می توان حضور یک لکسس را تشخیص داد. کوپه RC F نیز یکی از مدلهایی است که به خوبی این جلوپنجره و چراغهای باریک و بومرنگی شکل جلو را با هم تطابق داده و ترکیبی خشن و هیجان انگیز و در عین حال مبتکرانه خلق کرده است.

2015 Lexus RC F
۲۰۱۵ Lexus RC F

جالب تر آنکه در پشت گلگیرهای جلو، هواکش هایی به سبک شورولت کوروت قرار دارند. آینه ها هم روی پایه هایی همانند پورشه به دربها تکیه می کنند. حتی شیب سقف نیز یادآور ۹۱۱ است. نگاه به انتهای خودرو البته همراه با لذت نیست و ممکن است این آشفتگی در چینش اگزوزها و چراغهای بیرون زده و ترکیب شلوغ، به مذاق شما خوش نیاید!

2015 Lexus RC F
۲۰۱۵ Lexus RC F

ورود به داخل کابین با غافلگیری بیشتری همراه است. چه بجای یک کابین اسپرت، بیشتر به سمت طراحی خودروهای لوکس شباهت دارد. در عوض صندلیهای جذاب مسابقه ای، کاملا بدن را پوشش می دهند و جذابیت زیادی دارند. داشبورد ساده، تمیز و مدرن است اما هرگز برای یک خودروی سریع چنین طرحی مناسب نخواهد بود.

2015 Lexus RC F
۲۰۱۵ Lexus RC F Interior

در زیر پوشش بدنه، یک پیشرانه به عاریت گرفته شده از IS F خودنمایی می کند. با ۴۵۵ اسب بخار نیرو این موتور ۵.۰ لیتری V8 با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جفت می شود که برای تعویض دنده دستی با آن تنها نیاز به لمس با نوک انگشتان است و البته بدنه فیبر کربنی، سیستم تعلیق پیشرفته قابل تنظیم و اسپویلر فعال عقب و چرخهای آلیاژی ۱۹ اینچی، عملکردی در حد اسپرت های آلمانی را هدف گذاری کرده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    یه حسی داره منو اذیت میکنه.اونم اینه که لکسس دیگه اون لکسس دهه 90 میلادی نیست! لکسسی که تو هر زمینه اول بود کجا رفته؟ یکی جواب منو بده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دیگه هیچ شرکتی اون شرکت دهه 90 نیست نه بنز ، نه هیوندا،نه کرایسلر خدا بیامرز
      دنیا تو تین چند سال خیلی عوض شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. zondar

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      در مورد این مدل من نظرات رو تو سایت های خارجی هم دیدم
      یه مورد جالب هست
      یه سری دوستش دارن که بیشتر بودن
      یه سری ازش متنفرن
      وسط نداره
      البته من دوسش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. pentagon usa

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (65 ديدگاه)

        چرا ایراد الکی می گیرید به نظر من که خیلی زیبا و خشنه..هم از داخل هم از خارج

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. علی عقیلی

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      لکسس کی تو هر زمینه ای اول بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      پس ماشینای المانی بوقن !!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        1.از نظر کیفیت تا همین پارسال با کیفیت ترین خودروساز در میان خودرو ساز ها بود! سند:کیفیت سنجی جی دی پاور
        2.از نظر فروش تا همین پارسال پرفروش ترین خودروساز لوکس در آمریکا بود!
        این نشون بوده آلمان ها متاسفانه بوووق بودن تا قبل از امسال!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. امین

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    نمی دونم چرا از این (به قول شما)
    “”جلوپنجره آوانگار دوکی شکلکه تبدیل به یک امضای ویژه برای آن شده و از دور دست هم می توان حضور یک لکسس را تشخیص داد””

    خوشم نمیاد
    طراحی شلوغی داره. بعد یه مدت آدمو خسته میکنه
    داخلش هم خیلی میتونست بهتر باشه
    چراغای جلوش ابتکار جالبیه

    در کل …………. بد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. N.I.M.A

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      سلام. اقا امین منم با شما موافقم ماشین در عین زیبایی نوعی اغراق دارد که الان نه بلکه چند سال دیگر از مد میافته.مثال همون سوناتا که خطوط بیش از حد بدنه و استیل زیاد که جلوی ماشین استفاده شده با عث شد بعد از 3-4 سال از مد بیافته
      البته لکسس کجا و آن کجا …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. zondar

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        جلو پنجرش خیلی زمخته و قدرت
        و خشم تو همه جای این سامورایی
        به چشم می خوره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رهگذر

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      بزرگترین بدبختی ژاپنی ها همین عدم هویت هستش حالا با تثبیت یه جلو پنجره چندش میخوان هویت پیدا کنند واقعا زشت و چندشه حالا اینقدر دیسلایک بزنین جونتون در بره بد سلیقه ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان

        ۲۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (147 ديدگاه)

        شما حق دارى نظرت را بدى و خواننده ها هم مى توانند موافق بودن یا عدم موافق بودنشان را با نظر شما اعلام کنند ولى چیزى که شما حق ندارى اینکه بى احترامى به دیگران کنى.
        شما نظرت را بگو و منتظر باش و ببین که اکثریت با شما همنظر هستند یا نیستند.
        ولى به هیچ عنوان بى احترامى نکن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. حامد MASERATI GT

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    خشونت از سرو رو روش میباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. zondar

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      لکسوس
      سلطان لوکس ژاپنی
      ترکونده
      جوان پسندی تو طراحی مدلهای جدیدش لحاظ شده اینم که سلطانه
      رقیب سرسختیه برای m4
      البته طراحیه m4
      از این ضعیف تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. رامتین

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    اصلا جالب توجه نیست. کلا تویوتا طرح جدیدی دیگه نداره و با این اتومبیلها در برابر بی ام و سری 4 یا 6 (چون بی ام و سری6 یا همون 650 همین موتور البته با حجم کمتر و قدرت را داره) مثه پشه در برابر فیله. آخه وقتی اتومبیل آلمانی هست، اصلا نباید در مورد اتومبیلهای آسیایی فکر کرد، چه برسه به حرف زدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    من هم باهات کاملا موافقم پدال.

    شیب سقفش خیلی شبیه 911 شده.نحوه ی قرار گیری اگزوزهاشم خیلی بی نظمه.

    علت بیرون زدگیه چراغ های عقبشم به خاطر طراحیشه که از خطوط شکسته

    استفاده کرده.یک ماشین اسپورت باید طراحیه نرم و سیال داشته باشه.

    چراغ های جلوشم که عالیه ولی فکر نکنم که چراغ راهنما دید خوبی داشته

    باشه.مخصوصا برای رانددگان مقابل.لااقل که در عکس اینجوریه.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (323 ديدگاه)

      واقعا طراحی شلوغی داره و خوب از طرفی هستند سلیقه هایی که اینجور طراحی رو بیشتر میپسندن تا برند های ساده ی آلمانی..
      جالب این هست که با این طراحی شلوغ داخلش خیلی ساده هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رهگذر

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (41 ديدگاه)

        برندهای ساده یا جذاب؟آلمانی سادگی مرسدس کلاس اس رو با این بوکسر خروس وزن مقایسه کن ببین چرا بنز معیار همه شرکتها در اتومبیل سازی هستش؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. علی

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (513 ديدگاه)

    به نظرم طراحی خارجیش خیلی شلوغه و نمیشه اصلا با رقبای اصیل اروپایی و
    امریکاییش مقایسه کرد اما طراحی داخلش خیلی عالی و پخته تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    ولی چنتا مساله :

    اینکه مسیر حرکت دسته دنده چرا با چرم پوشانده شده؟؟؟

    احتمال اشتباه توی تعویض دنده به نظر من بالا میره.درسته که علایم و چراغ

    دنده های کنار دسته دنده است ولی اگر مسیر حرکتش همانند دیگر خودروها

    بود ، خیلی بهتر بود.تمام ماشین ها از یک قطعه ای که مسیر حرکت دسته

    دنده را مشخص میکند استفاده میکنند.همینطو یک قسمت جدا برای تیپ ترونیک.

    دکمه استارت هم خیلی بد جا قرار گرفته و نا متعارفه.انگار که دیگه جایی

    نبوده و زورکی چپوندن اونجا.

    اصلا تو اینجور ماشین ها از دریچه هوای گرد استفاده میکنند.

    ولی طرح چراغ عقب که مانند یک ال بر عکس است خیلی جذاب شده.در عین حال

    بی همتا.

    ((( ذوق پرورش نمی یابد ، مگر با تماشای زیبایی )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arash

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (193 ديدگاه)

      کلا ما ایرانیها ایراد گیرهای خیلی خوبی هستیم. تو خودتو با این همه استعداد به لکسوس معرفی کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        اقای فضول سنج :

        هرکسی یک سلیغه ای داره.کسی که میخواد یک ماشینی را بگیره به

        همه چیز توجه میکنه.تو این که لکسس برند خوبیه شکی نیست.ولی

        شاید توی بعضی مدل ها نظر ادمو جلب نکنه.شاید به خاطر این

        ایراد ها من جگوار رو از این لکسس بیشتر بپسندم.پس دلیلی

        نداره.این مسائل از نظر من خوب نبود.

        شما هم خودتو ببر پیش دکتر و بگو اقای دکتر من فضولم.چیکار

        کنم که خوب بشم.

        اگر هم واقعا میخواهی یک مساله و یا ایراد طرف رو بهش بگی

        میتونی بدون تمسخر هم بگی که سازنده تر باشه.با هرکس باید

        مثل خودش بر خورد کرد.بعدشم اینجا یک سایتیه که بحث ازاده

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرشید

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (25 ديدگاه)

          اتفاقا پیشنهاد ایشون کاملا سازنده بود فرمود شما که اینهمه استعداد دارید برید خودتون رو به مسولان لکسوس البته اگه ایراد نمیگیرید که لکسوس زیر مجموعه تویوتاست معرفی کنید
          اقای فقیه زاده هم حتما مثل شما استعداد داشته !!!!!!!!!!!!!!! فقط با این تفاوت که بجای حرف عمل کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. zondar

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      میلاد عزیز
      من ماشینایی رو دیدم که مسیره دندشون با چرم پوشیده شده
      دلیلشو نمیدونم
      ولی این مشکل محسوب نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود زوندار جان.

        میدونم . ولی من میگم اگر مسیر مشخص داشت بهتر بود.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرشید

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (25 ديدگاه)

          مثلا میگی که طراحی عیب داره ؟ چرا؟ چون سر اگزوز عقب منظم نیست
          داداش من این ایراد از زیبایی شناسی چشای شهلای شماست
          چون عادت کردی اگزوز ها رو فقط در یه راستا ببینی
          البته اگه الان سریع لینک تصویر عقب پاگانی زوندا !!!!!!!! رو برای اثبات حرفت نمیزاری
          قربونت برم
          میگی راهنماش دید کافی نداره!!!!!!!!!!!!!
          مگه میشه لکسوس همچین کاری کنه؟
          یه مقدار سنجیده تر حرف بزن
          ضمنا تورو خدا دلخور نشو
          دوستت دارن
          ((( ایران و آلمان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فرید

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      زورررررکی چپونده اونجااااااااااااااا….جاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟منم با اون دوستمون موافقم برو خودتو به لکسوس معرفی کن…واقعا چی دیدی تو خودت که این حرفارو میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی این حرفارو میزنه که طراح ارشد ب ام و یا بنزی باشه…نظرت محترم ولی چیزایی بگو که بتونه آدم قبول کنه دوست خوبم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        اقا فرید ، من ازین بابت گفتم که جای معقولی نسبت به بقیه ماشین

        هایی که دیدم نذاشته.از نظر من !!!!!!

        میتونست مثل بقیه :

        یا روی سر دسته دنده بذاره مثل اس ال ار . یا جلوی دنده که

        فضای خالی داره . رو دیوار جلو داشبورد . سمت راست فرمان زیر

        اهرم که باز هم فضا موجوده.به نظر من این فضاها و جاها معقول

        تر بود نسبت به جای فعلی.یا در نهایت روی فرمان.

        مگه کسانی که اومدند گفتند چرا بنز C کلاس مانیتورشو داخل

        داشبورد نبرده و اینجوری روی داشبور وصل کرده که انگار خود

        خریدار یا راننده این کارو کرده، ما اومدیم گفتیم خودتو ببر

        پیش بنز نشون بده یا معرفی کن؟؟؟؟؟؟!!!!!

        خب شاید از نظر اون معقو قشنگ نبوده و ناهمگون بوده.ولی من

        باهاش بحث منطقی کردم و اون دلیل هایی که به فکرم رسید رو

        گفتم.هرکسی یک نظری داره.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرید

          ۲۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (787 ديدگاه)

          نظر هر کسی قابل احترمه ولی به نظر شما تویوتا با اون همه سابقه مگه میشه هر کاری رو بدون مهندسی و تحقیق انجام بدن…چه همون دسته دنده چه جای استارت و… هر خودرو سازی برای حتی یه پیچ هم سالها برنامه ریزی دارن و بهش فکر میکنن…حالا دیگه تویوتا بماند…همین لکسوس ال اف ای رو سالها فقط طراحی کرد و سالیان طول کشید تا بیاد بیرون و اونی شد که تا آقای جرمی کلارکسون سوار این ماشین شدن گفتن که بهترین ماشینی که تا به حال تو عمرم سوار شده بودم این بود و ایشون هم ایراد گرفتن که چرا جای لیوانی نداره؟؟؟واسه تویوتا مگه کاری داره که یه جا لیوانی تو ماشینش قرار بده؟؟؟؟کسی ماشین سوپراسپرت مثل ال اف ای سوار میشه از سرعت و خود ماشین لذت میبره دیگه که نسکافه تو ماشین نمیخوره مگه ال اسه که تو آرامش کابین و نرمی ماشین بخواد نوشیدنی بخوره…پس پشت هر چیزی اونم تو صنعت خودرو سازی مهندسی و علمی خوابیده…میدونم شما هم این مسایل رو میدونی پس از شمایی که اطلاعات زیادی دارین در ضمینه ماشین انتظارات بیشتری داریم چون منم از حرفای شما یاد میگیرم…امیدوارم جسارت نکرده باشم خدمتت دوست خوبم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. محسن.د

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    طراحی خارجیش خوبه فقط یکم شلوغه.
    شیب سقف و آینه بغل ها رو نمیشه نادیده گرفت !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    عقبشم باحاله…،باحالیش به همین شلوغ بودنشه،چرا برا ماشینا حرف در میارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علی عقیلی

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام
    طراحی بیرونیش فقط شلوغه و خشن
    اصلا قشنگ نیست
    و هیچی لذتی به چشم نمیده
    جلو پنجرش هم خیلی زشته
    عقبش هم که خیلی خط داره و چراغاش هم زشته
    اگزوز هاش هم بد فرمه .
    بابا اگه بلد نیستین اسپرت طراحی کنین خوب ساده بزنین . اخه این چیه ؟

    داخلش هم جالب نیست
    چرم دوزی دسته دندش خیلی مذخرفه
    کلا دندش زشته
    فقط اون موس لمسیش جالبه و دیگر هیچ
    به طراحیش بیرونی 13
    و به داخلیش 14 میدم
    برای ی ماشین اسپرت هم موتورش ضعیفه ( به خاطر قیافش میگم اسپرته )
    فقط به خاطر اینکه شرکت لکسوسه به احتمال خیلی زیاد میتونه عملکرد خوبی داشته باشه
    و تنها ماشین شرقی ای که اصالت داره لکسوسه .
    ممنونم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      بابا اینجور که شما ایراد میگیرین ادم فکر میکنه دارین پراید رو بررسی میکنین.
      .
      .
      خوب ایراد هایی داره ولی نه اینقدر. تنها ایرادش طراحیه شلوغ و درهم برهمش هست. ولی با همین شلوغی هم زیباست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. zondar

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        ….
        واقعا
        پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده لکسوس

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رهگذر

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      نه نگو ماشین ژاپنی زشت هم باشه ایکبیری هم باشه و زشت ترین داشبورد رو هم داشته باشه باز اینا میگن ایراد نداره ولی برای المانی ها و امریکایی ها و …. باشه همشون متخصص ایراد گیری میشن علی عقیلی تو به بعضیاشون […] اما نگئ این لکسوس زشته ها مگه میشه اون امریکایی های احمق رو بگو به لکسوس میگن ugly! و بخاطر شرایط فروشش میخریدندش و حالا هم سومه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی عقیلی

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (118 ديدگاه)

        لکسس توی امریکا فقط به این خاطر رفته بالا که شرایط فروشش خوب و استثناییه
        لکسس داره توی همه ی مدل هاش ضرر میده
        فقط بخاطر این که فروشش زیاد بشه و خودشو بندازه بالا برای رقابت با بنز !!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. km

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    این جایگزین همون SC بدترکیبه؟؟ به نظرم تو مدلهای خود لکسس عقبش به GS خیلی شبیهه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. juve

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    عجب چیزیه… چند سال پیش یه چی شبیه این رو تو دانشگاه دیدم که اتفاقا لکسس بود ! سفید بود

    ♥♥♥ La Juve é Del Piero ♥♥♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بهزاد

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    در کل ماشین خوبی هست و میتونه سبد محصولات لکسوس رو که تو این رده خالی بود رو پر کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hrf

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    لککس همیشه کارش درسته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. hrf

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    لکسس. اشتباه شد :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهگذر

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      همون اسم اول بیشتر بهش میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. esi

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    طراحی بدنه خوبه ولی داخلی به دلم ننشست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. hrf

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    همین ک ارم لکسس روشه یعنی یک ماشین خوب و بی دردسر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. saied

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    لکسس آبرویه اسیاس ! باید بهش افتخار کنیم ! حالا هرچقدم میخواد از پشت خشن باشه. ( ولی من از جلویه ماشین خوشم اومد) در ضمن دوستامون که میگن تا ۴ ساله دریگه ای مدل دوکی از مد میفته زیاد فکرشو نکنن ! صد در صد تا چهار سال دیگه یه مدل خوشگل تر میزنه که از مد نیفته ! چون خیلیا هستن که بیشتر از یک سال یه ماشینو نمیرونن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. omid

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (166 ديدگاه)

    در کل طراحیش جالبه ولی از حجم پردازی های اغراقانه اش خوشم نمیاد. مثل چراغ های جلو و عقب بااینکه میخواسته متفاوت باشه، ولی خیلی زیبا از کار درنیامده. همینطور سپرهای جلو و عقب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فرهاد

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    نمیدونم چجوری دلتون میاد این همه ایراد الکی از این بگیرین
    در یک کلمه فوق العادست
    در ضمن پدال احساس کردم تو این پستت یه خورده میخوای لکسوس بکوبی
    بهتر نیست مطالب با تعصب کمتری نوشته بشه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      این مطالب ترجمه شده است.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. رهگذر

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    یه سوالی برام پیش اومده بود با وجود مرسدس بنز و بی ام و و پورشه و …. کدوم […] میاد لکسوس بخره نگو اونی که لکسوس میخره چندان […] و کج سلیقه نیست موقعیت خریدش عالیه برای مرسدس بنز یا … باید حداقل سیصد چهارصد میلیون نقد بسلفه اما لکسوس.. به این اعلامیه توجه کنین اونو من چند جا خواهم زد

    شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران فروش زمستانه لکسوس ES250 را آغاز کرد.
    به گزارش …….. به نقل از باشگاه خبرنگاران، در طرح فروش مشارکتی این خودرو که زمان تحویل آن 90 و 120 روزه است مبلغ 99 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و دو قسط 15 میلیون تومانی به فاصله یک و دو ماه بعد از مشتریان دریافت می شود و مابقی قیمت خودرو 50 میلیون تومان است در تسهیلاتی با بازپرداخت 12 ماهه باید پرداخت شود و سود مشارکت این طرح سالیانه 26 درصد است.

    این خودرو مجهز به موتور 2.5 لیتری با قدرت 181 اسب بخار، مانیتور دید عقب نویگیشن، سیستم کمک ترمز VSC و TRC، ایربگ های جلو، زانویی، جانبی و پرده ای، شیشه شور چراغ های جلو، سیستم ورود و استارت هوشمند و صندلی های جلو برقی با حافظه، با قابلیت تنظیم در 10 حالت است.این خودرو موفق به کسب دو جایزه رضایت از خودرو توسط مؤسسه Auto Pacific و ایمنی بالا در سال 2013 توسط IIHS Top Safety Pick شده است.

    علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش رسمی ایرتویا مراجعه کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. یه پسل باهوش

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    اتاق ال اس رو روش گداشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (512 ديدگاه)

    لکسوس معرکه ای…نمونه نداری..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. طوفان

    ۲۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    بابا شما چقدر ایراد گیرید خدائیش این ماشین چی کم داره هی بنز بنز می کنید. دنیای خودرو دیگه تک قطبی نیست اینو یادتون باشه و یه ذره از این تعصبات بچه گانه دست بردارید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ali

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    من سری is 2014 v رو بیشتر میپسندم هم طراحیش زیباتره و هم قیمت پایینتری داره. و در اخر شدیدا در حسرت داشتن یه لکسوس هستم … یعنی یکی از اهداف زندگیم شده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۹ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (787 ديدگاه)

      علی جان منم مث تو…شب و روزم لکسوسه بزرگترین آرزوی زندگیم همین خرید یه لکسوسه…درکت میکنم این ماشین آدمو دیوونه میکنه…ایمیلتو واسم بزار…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    با این ماشین زندگیت از این رو به اون رو میشه!!!……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. فرشید

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    به نظر من از نظر زمانی در بهترین زمان به دوران جوانی رسیدیم
    نه مثل بیست سال پیش که ماشین ها در این حد نبودند و مثل پنجاه سال آینده که ماشین ها پرواز میکنند
    هر چقدر از نظر زمانی در زمان خوبی به دنیا اومدیم لامصب از نظر جغرافیایی در بدترین مکان ممکن هستیم
    ابته ایران رو دوست دارم ولی نه با این وضع

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا