لینکلن

لینکلن MKZ با چهره جدید

مدل ۲۰۱۷ لینکلن MZ، قدرتمندترین خودروی تاریخ لینکلن خواهد بود. این سدان با موتوری که ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند، همراه با چهره‌ای نونوار شده و زبان طراحی جدید، یک پله بالاتر رفته و در کلاس خودروهای لوکس جای می‌گیرد و برند لینکلن را نیز همراه با خود به بالا می‌کشد. در واقع لینکلن می‌خواهد با چنین مدلی، فاصله خود را با محصولات فورد بیشتر و تمایز بهتری ایجاد نماید.

2017 Lincoln MKZ
۲۰۱۷ Lincoln MKZ
لینکلن MKZ مدل ۲۰۱۷، چیزهای جدید زیادی برای ارائه دارد. چهره فیس‌لیفت شده آن یادآور مدل کانسپت کانتیننتال است. البته این شباهت بیشتر در بخش جلوپنجره مشبک و چراغ‌های LED دیده می‌شود و خبری از خطوط روی بدنه و عضلات تنومند آن نیست.

2017 Lincoln MKZ
۲۰۱۷ Lincoln MKZ
در داخل کابین، طراحان تعدادی از کلیدها و دکمه‌های فیزیکی را جایگزین سیستم لمسی لغزنده قبلی کرده‌اند. سیستم رابط کاربری نیز به نسل سوم ارتقا یافته است و دیگر دردسرها و پیچیدگی سابق را ندارد. یک سقف باز شونده پانورامیک هم به عنوان بزرگ‌ترین سانروف بر روی خودروهای سواری سبک، در این MKZ به چشم می‌خورد. تزئینات فیبر کربنی، آبنوس، چرم، صندلی‌های قابل تنظیم چند وضعیتی، سیستم صوتی با ۱۴ تا ۲۰ اسپیکر و پدال‌های آلومینیومی نیز جلب توجه خواهند کرد.

2017 Lincoln MKZ
۲۰۱۷ Lincoln MKZ
مدل پایه مجهز به یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر هیبریدی است که با کمک توربوشارژر قادر به تولید نیروی ۲۴۵ اسبی است و می‌توان به صورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل و با یک گیربکس CVT خریداری شود.

قدرتمندترین لینکلن تاریخ هم مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر V شکل GTDI با توربوی دوقلو است که بر اساس موتور ۲.۷ لیتری فورد ساخته شده و ۴۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور را به هر دو محور و چهار چرخ منتقل می‌نماید. این موتور فعلاً منحصراً برای لینکلن طراحی شده و برخلاف سایر مدل‌های این شرکت، متعلق به مدل‌های فورد نیست. دیفرانسیل عقب این مدل برگرفته از دیفرانسیل عقب و مبدل گشتاور فورد فوکوس RS است. این درحالی است که در مدل تک دیفرانسیل این خودرو، قدرت به ۳۵۰ اسب بخار محدود شده و گشتاور نیز بدون تغییر باقی مانده و به چرخهای جلو گسیل می‌شوند.

از تکنولوژی‌های ایمنی در MKZ باید به سیستم تشخیص عابر پیاده و جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی مجهز به عملگر توقف و حرکت، حفظ خودرو در حالت توقف بدون نیاز به فشردن ترمز، سه حالت رانندگی قابل انتخاب راحت، اسپرت و عادی و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

لینکلن MKZ تبدیل به یک خودروی لوکس واقعی شده است. این خودرو قرار است از تابستان سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۷ روانه بازار شود. این خودرو می‌تواند رقیبی برای کادیلاک باشد و حتی با فلسفه خودروهای لوکس و آرام لکسس نیز نزدیک است. هرچند هنوز این خودرو روی پلت فرم مشترکی با فورد فیوژن بنا شده باشد. هرچه باشد، این خودرو نشان از تلاش برای احیا و بازسازی نام تجاری لینکلن به عنوان یک سازنده خودروهای لوکس دارد.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی پاشا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    جلو و داخلش خوبه..اما طرح عقبش افتضاح هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Ashkan

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      این سبک چراغ عقب لینکلن از گذشته بوده
      ولی من نمیدونم چرا اینقدر نسبت به مدل کانسپتش نابود تر شده

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۸ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        جناب منظور شما از کانسپت چیه؟
        تا جایی که بنده اطلاع دارم کانسپتش معرفی نشده اگرم منظور شما کانسپت کانتیننتال هست که باید بگم اون مدل از این سطح بالاتره و به تبع از هر لحاظ برتری داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. milad

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (65 ديدگاه)

    قدرت 400 اسب با توجه به گشتاور موتور قابل قبول نیست ضمن اینکه دو دیفرانسیل باید باشه این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرشید

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    اقا میلاد نزدیک 20 سالی هست تو بخش تحقیق و ساخت موتور جنرال موتورز مشغول به کاره.خدا نکرده فکر نکنید همینجوری یه ایرادی از لینکلن گرفته…لینکلن با این همه سوابق خودش و شرکت مادرش فورد باید درس پس بده به اقا میلاد…اقا میلاد بیا ایران خودرو موتور 3.6 لیتری بساز ببینیم چند اسب بخار قدرت تولید میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهروز

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      اره بابا منم شاهدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سعید

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    طراحی داشبوردش برای یه ماشین لوکس اصلا خوب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ЯАРтоЯ

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      آره مخصوصا اون دکمه های کناریش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. جواد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    خدایا شکرت یعنی دیگه لینکلن دست از سر اون جلو پنجره افتضاحش برداشت (یک بار من ضعف لینکلن به خاطر مشکل جلو پنجره اون دونستم و اصلاح اونو باعث موفقیت ……دوستان منو منفی بارون کردن گفتن این اصالت لینکلت هست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امین آریامن

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (146 ديدگاه)

    به نظر من اوج زیبایی طراحیش تو نمای عقبش هست…واقعا قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد ب

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    جلوش شبیه جگواره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali ayat

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    یک پله از دنیای طراحی فاصله داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Corvette

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (544 ديدگاه)

    اولین عکساش با او رنگ تیره رو که اول میبینه آدم خود خود ب ام وست خودشم سری 6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سیاوش

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (163 ديدگاه)

    بنظرم این زبان طراحی شروع جدیدیه برای لینکلن ولی خوبه تو خیلی قسمت ها از برندهای دیگه یه چیزایی به ارث برده از نمای جلو ترکیب آئودی و جگوار نمای عقبش که خاص خودشو ولی میتونست هارمونی بهتری داشته باشه داشبوردش تو تصاویر خیلی دلبری نمی کنه ولی خوب در کل یه گام به جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    خیلی جلوش شبیه جگواره درکل از نسل قبلیش بهترو زیباتر شده داخلشم خوبه امکاناتشم خوبه فقط طراحیش کمی محافظه کارانس که میشد هیجان بیشتری بهش داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    از نظر منکه کلا خیلی خوبه .طراحیشم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. sina

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    بعضی های نظرات عجیب غریب میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احمد باقری

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مدل کانسپتش قشنگ تر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Mehdi TuRbO

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1920 ديدگاه)

    طراحی جلو پنجر قبلیشو بیشتر دوست داشتم تنها ماشینی بود ک چنین جلو پنجره ای داشت و میشد از دور تشخیص داد اگ جلو پنجرشو مثه کانسپتایی ک با جلو پنجره قبلی ارایه داده بود میزاشت بهتر بود
    https://i.ytimg.com/vi/r71Hg5Yalmw/hqdefault.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. shahab

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    عقبش خیلی بد شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالیههههههههههه امریکا عالیهه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا