لینکلن

انتشار تصاویر جاسوسی واضح از کراس‌اوور جدید لینکلن کُرسیر

تصاویر جاسوسی جدیدی از کراس‌اوور کامپکت جدید لینکلن منتشر شده است. این خودرو جایگزین مدل MKC خواهد شد. هنوز نام رسمی این کراس‌اوور جدید اعلام نشده است اما اواسط سال گذشته گزارشی منتشر شد که به نام کُرسیر (Corsair) برای این خودرو اشاره داشت. هرچند صحت این گزارش مشخص نیست اما هیچ گزارش متفاوت یا تکذیبی در این رابطه منتشر نشده و بنابراین به‌احتمال‌زیاد کُرسیر نام کراس‌اوور جدید لینکلن خواهد بود. این نام از هواپیمای Vought F4U Corsair گرفته شده که با طراحی خاص بال‌هایش، یکی از جالب‌ترین هواپیماهای جنگ جهانی دوم محسوب می‌شد.

تصاویر جاسوسی قبلی متعلق به پروتوتایپ کُرسیر بودند که خودرو بشدت مخفی شده بود و به همین دلیل تقریباً هیچ ویژگی خاصی از طراحی آن قابل‌مشاهده نبود اما کُرسیر در این تصاویر جدید پوشش‌های استتاری کمتری دارد و جزئیات زیادی از طراحی آن‌را می‌توان مشاهده کرد. با توجه به این تصاویر جدید می‌توان دید که کُرسیر شباهت زیادی به برادر بزرگ‌ترش یعنی اویاتور دارد. در نمای جلویی، با چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای مشابه اویاتور، چهرهٔ کُرسیر کاملاً آشنا به نظر می‌رسد درحالی‌که سقف شیب‌دار خودرو نیز اویاتور را یادآوری می‌کند. البته مطمئناً این شباهت‌ها هرگز چیز بدی نیستند.

فعلاً اطلاعات زیادی در مورد قوای محرکهٔ کُرسیر در دست نیست اما احتمالاً در زیر کاپوت این کراس‌اوور کامپکت یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو اکوبوست قرار خواهد گرفت. این پیشرانه هم‌اکنون در فورد اسکیپ ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند؛ اما علاوه بر این موتور، ارائهٔ یک نسخهٔ هیبریدی برای کُرسیر نیز تقریباً قطعی است. انتظار می‌رود کراس‌اوور جدید لینکلن در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شود درحالی‌که سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش خواهد بود.

برنامهٔ اولیهٔ لینکلن برای عرضهٔ جایگزین MKC برای مدل ۲۰۲۱ بود اما به دلیل بازار سیری‌ناپذیر کراس‌اوورها به نظر می‌رسد این زمان‌بندی تغییر کرده و جلوتر افتاده باشد؛ بنابراین حالا انتظار می‌رود کُرسیر برای مدل ۲۰۲۰ راهی بازار شود اما فعلاً تاریخی برای رونمایی آن مشخص نشده است. بااین‌حال، با توجه به استتار حداقلی این نمونهٔ پیش‌تولید، احتمالاً لینکلن در آینده‌ای نزدیک آن‌را معرفی خواهد کرد که نمایشگاه نیویورک در ماه آوریل می‌تواند مکان خوبی برای این کار باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    محشره خیلی خوب داره کار میکنه لینکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    چقد خوبن کراس اوورهای لینکلن
    واقعا ایولا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    غوغای لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسن

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    ای ول به لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایمان

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    لینکلن کارش حرف نداره ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    لینکلن و الهه های زیبایی اش …
    .
    ناویگیتور ، اویاتور ، ناتیلوس و حالا هم کُرسیر
    .
    .
    لوکس ترین ها با زیباترین نام ها ….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا