لینکلن

نمایندگی‌های لینکلن: به تسلا نگاه کن و سدان بساز!

از آنجایی که برند مادر لینکلن یعنی فورد تمرکز شدیدی روی کراس اوورها و شاسی بلندها پیدا کرده بنابراین این برند لوکس هم فقط دو سدان را در سبد محصولات خود نگه داشته که عبارت‌اند از MKZ و کانتیننتال.

البته MKZ امسال بازنشسته خواهد شد و کانتیننتال هم به عنوان سدانی چهار درب و پرچم‌دار تا سال ۲۰۲۱ روی خط تولید خواهد بود. این امر باعث می‌شود لینکلن دیگر سدانی در سبد محصولات خود نداشته باشد. این وضعیت بنا به گزارش اتونیوز باعث عصبانیت نمایندگی‌های این خودروساز آمریکایی شده است.

تام لینچ مدیرعامل انجمن نمایندگی‌های لینکلن گفته است:

انجمن ما به گفت‌وگوها با لینکلن درباره نیاز به تولید سدان ادامه خواهد داد. شما کافی است به تسلا نگاه کنید. اگر شما محصول قدرتمندی داشته باشید مردم همچنان خواهان آن خواهند بود و آن را خریداری خواهند کرد. من مطمئن نیستم که لینکلن چه روشی را در پیش می‌گیرد.

اگرچه آینده سدان های لینکلن تاریک به نظر می رسد اما خب عملکرد آن‌ها در سال‌های اخیر هم درخشان نبوده است. فروش MKZ در سال ۲۰۱۹ با افت ۱۱ درصدی در آمریکا به ۱۷۷۲۵ دستگاه رسیده و وضعیت کانتیننتال بدتر بوده به گونه‌ای که فروش آن با افت فاحش ۲۵ درصدی به ۶۵۸۶ دستگاه کاهش یافته است. این در حالی است که مدل کانتیننتال کوچ دور ادیشن برای مدل سال ۲۰۲۰ احیا شده و بازخوردهای خوبی داشته است؛ اما فروش کلی لینکلن در سال پیش از ۱۰۳۵۸۷ به ۱۱۲۲۰۴ دستگاه رسیده ولی خب سدان ها سهم کمی از این سفره داشته‌اند.

حتی با وجود حذف سدان های MKZ و کانتیننتال، لینکلن سبد محصولات قدرتمندی متشکل از شاسی بلندهای لوکس MKC، کورسیر، ناتیلوس، آویاتور و نویگیتور خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    با اینکه لینکلن بسیار عالی داره کار میکنه ولی چند مورد رو کاملا رها کرده.1.نداشتن سدان بزرگ و دف عقب تو کلاس فول سایز.کنتیننتال محشره مخصوصا coach door ولی همین شخصیت باید رو یه پلتفرم دف عقب ساخته بشه.2.نداشتن موتور 8سیلندر در حالی که کمپانی فورد چندین موتور وی8 داره که محشر هستند.همین نویگیتور و آویاتور باید از موتور وی8 هم بهر ببرن.یه نویگیتور و آویاتور با وی 8 سوپر شارژ و بیش از 700 اسب چه شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Dante

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (32 ديدگاه)

    خدااااااااااا
    عجب ابهتی
    این لینکلن و آئودی است که سدان را زنده مگه داشته است

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Dante

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (32 ديدگاه)

    ظاهرا همه دنیا عشق کراس اورن جز همین ایران ک تحریمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farshad

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    لینکلنم سدان رو ول کرده اینم مدرک
    فقط دوتاش سدانن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Lamborghini

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (164 ديدگاه)

    لینکلن در زمینه طراحی خوب عمل کرده البته در کراس اوور ها ولی سدان رو خراب کرده اگه نمی خواد تو سدان حضور داشته باشه حداقل یه سدان فول سایز با طراحی خاص موتور قوی تکنولوژی های پیشرفته کابین زیبا تولید کنه هر برند لوکسی باید یه سدان فول سایز عالی داشته باشه به این کنتیننتال نگاه می کنم اصلا نماینده خوبی برای نسل های قدیمیش نیست باز کدیلاک ct6 به نظر من بهتره و خوب کار کارکرده برند های آمریکایی یه زمانی ماشین های لوکس عالی تولید می کردن وعالی بودن کاش لینکلن و کدیلاک دوباره اوج بگیرن ریشه و تاریخچه بزرگی دارن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا