لینکلن

پکیج مونوکروماتیک برای همه شاسی بلندهای لینکلن

به نظر می‌رسد پکیج مونوکروماتیک معرفی شده برای لینکلن نویگیتور در سال پیش موفقیت زیادی داشته زیرا این خودروساز هم‌اکنون تمامی شاسی بلندهای خود را به این پکیج مجهز کرده است.

از الان به بعد لینکلن کورسیر، ناتیلوس و آویاتور با پکیج مونوکروماتیک قابل سفارش هستند. این پکیج شامل رنگ‌های بدنه سفید، صدفی سرامیکی، مشکی و خاکستری می‌باشد.

پکیج موردبحث شامل جلوپنجره و نام متمایز مونوکروماتیک، رینگ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی مشکی‌رنگ بوده و بسته به مدل سفارش داده شده می‌توان آینه‌های جانبی، پوشش‌های محافظ و… را با رنگ بدنه انتخاب کرد.

پکیج مونوکروماتیک کورسیر و آویاتور ۲۰۲۱ با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری در دسترس است؛ اما ناتیلوس ۲۰۲۱ تنها با رنگ مشکی در دسترس بوده و نویگیتور مونوکروماتیک پکیج نیز با رنگ‌های سفید، صدفی سرامیکی و مشکی قابل انتخاب می‌باشد.

طراح بدنه محصولات لینکلن می‌گوید:

الگوی مونوکروماتیک لینکلن واضح و مشخص بوده و روی خطوط زیبای شاسی بلندهای لینکلن تأکید می‌کند. از کورسیر و ناتیلوس گرفته تا آویاتور و نویگیتور، این پکیج نه تنها باعث می‌شود ما سبد محصولات خود را به‌روز نگه داریم بلکه به مشتریان فرصت شخصی‌سازی شاسی بلندهای خود را می‌دهد.

لینکلن می‌گوید سهم شاسی بلندهایش از بازار در سه‌ماهه دوم امسال با بهبود ۱.۵ درصدی به بیش از ۷ درصد در کلاس قدبلندهای لوکس رسیده است. آویاتور همچنان فروش مطلوبی داشته و ۱۰ درصد از فروش کلاس شاسی بلندهای لوکس و بزرگ را به خود اختصاص داده است. همچنین کورسیر نیز در کلاس شاسی بلندهای لوکس و کوچک سهم بیش از ۸.۵ درصدی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. new reventon

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    مونده که به پای لینکلن برسن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ایمان جباری

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    عکس اول و دوم گویای بزرگی لینکلن هست
    چهار شاسی بلند تاپ و لوکس ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AMIR-REZA

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    چقد جلوی ماشینای لینکلن شبیه همه انگار فقط یه زبان طراحی پیدا کردن و در سایز های مختلف قرارش دادن ….(البته ایراد نگرفتم نظر بود)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا