لوتوس

افتتاح آکادمی رانندگی جدید لوتوس در بریتانیا

می‌خواهید چگونگی کار کشیدن واقعی از لوتوس خود را یاد بگیرید؟ شاخه‌های متعدد آکادمی رانندگی این کمپانی در ایالات‌متحده، فرانسه و حتی مالزی پذیرای شما هستند.


شاید باور این موضوع که لوتوس تا به حال برنامه‌های رانندگی خود را در زادگاهش ارائه نکرده سخت باشد؛ اما هم‌اکنون باید گفت این برند سرانجام آکادمی رانندگی را در بریتانیا نیز افتتاح کرده است؛ و البته مکان انتخابی تصادفی نبوده بلکه لوتوس هِتِل را انتخاب کرده است.


این مکان که به اندازه پیست فیورانوی فراری در مارانللو اسطوره‌ای است پیست تستی بوده که در مقر لوتوس واقع شده است. اینجا شاهد تست تمامی محصولات جاده‌ای و مسابقه‌ای لوتوس هستیم.


سیمون پول که یکی از مسئولان آکادمی رانندگی لوتوس است می‌گوید:

مصرف‌کنندگان نه تنها چیزهای زیادی درباره رانندگی خود یاد می‌گیرند بلکه فهم بهتری نیز از دینامیک خودرو دارند. این همین چیزی است که باعث تفاوت ما از دیگر تجارب می‌شود. شما واقعاً وارد خانه دینامیک‌های خودرو می‌شوید تا چهره به چهره از نکات استادان بهره‌مند شوید.

در این آکادمی تست‌های متنوعی تدارک دیده شده و تأییدیه‌های سطح برنز، نقره و طلایی از سوی لوتوس ارائه می‌شود. مشتریان پشت فرمان جدیدترین نسخه اگزیج اسپورت ۳۵۰ و الیزه اسپورت ۲۲۰ قرار می‌گیرند.


مدیرعامل لوتوس دراین‌باره می‌گوید:

آکادمی‌های رانندگی لوتوس در سراسر دنیا بسیار محبوب بوده و به افراد مختلف فرصت لذت بردن از تجربه رانندگی خالص محصولات لوتوس را می‌دهند.

با حضور در آکادمی می‌توانید در تور بازدید کارخانه و موزه کلاسیک تیم لوتوس شرکت کرده و لذت زیادی نیز در پیست داشته باشید. برای حضور در این برنامه باید حداقل ۱۱۹ و حداکثر ۸۹۹ پوند بپردازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    با اینکه لوتوس زمانی خیلی پر آوازه بوده اما من هیچوقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.به خصوص طراحی آینه های جانبی!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا