لوتوس

جدایی رئیس لوتوس از شرکت به دلایل شخصی

مدیر اجرایی برند بریتانیایی لوتوس با این شرکت خداحافظی کرد.


آقای جین مارک گیلز که روزهای آخر حضور خود را لوتوس را سپری می‌کند دلیل خود برای این کار را تنها شخصی اعلام کرده و گفته که زمان تغییر فرا رسیده است.

گیلز در سال ۲۰۱۴ و پس از خداحافظی با گروه پژو-سیتروئن به لوتوس پیوست. او در پژو-سیتروئن سمت مدیر ارشد را داشت. اگرچه در زمان این مدیر ارشد لوتوس شاهد عرضه نسخه‌های بی‌شمار زیادی از مدل‌های کنونی الیزه، اگزیج و اوورا بود اما کمپانی تأکید داشت او فاقد منابع لازم برای عرضه محصولی جدید بوده است.


با همه این تفاسیر لوتوس هم‌اکنون زیر چتر حمایتی جیلی قرار دارد. این غول چینی که مالک ولوو، پولستار، لینک اند کو، کمپانی خودروی الکتریکی لندن و سهامدار دایملر نیز می‌باشد حدود یک سال پیش لوتوس را نیز خریداری کرد و امیدوار است این شرکت را از ورشکستگی نجات دهد.


جیلی آقای کوئینگ فنگ فنگ را بجای گیلز انتخاب کرده است. فنگ در گروه خودروسازی جیلی سمت معاون رئیس و مدیر فنی ارشد را عهده‌دار می‌باشد. جیلی با سرمایه‌گذاری خود محصولات لوتوس را نونوار خواهد کرد و یک کراس اوور سبک‌وزن را عرضه خواهد کرد.

گیلز در حال نقل‌مکان به کمپانی خودروهای کلاسیک بریتانیایی با نام JD کلاسیک است. او می‌گوید پتانسیل زیادی را برای گسترش جهانی JD کلاسیک می‌بیند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Ferrari Zonda SV

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (479 ديدگاه)

    حالا ک منابع دراختیارشون هست
    لوتوس باید برگرده به فرمول یک
    لوتوس با اینکه خیلی وقته ک مداوم تو فرمول یک شرکت نداشته (مدت کوتاهی از2012تا2015 حضور داشته)
    با اینحال48سال توی فرمول یک بوده
    بیشتر از ویلیامز!!!
    (40سال )
    حیفه ک نیس!!
    کاش اگر اومد اف1
    برگرده به اصل خویش و رنگ سبز لجنی بریتانیا رو برا ماشیناش انتخاب کنه!
    (مایع گوش استیگ)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا