لوتوس

لوگوی جدید لوتوس، آغازگر عصری جدید…

لوتوس با توسعه‌ی چندین خودروی متفاوت در حال ورود به عصر جدیدی بوده و به همین خاطر از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است.


این خودروساز بریتانیایی از لوگوی جدید خود به عنوان بخشی از قرارداد جهانی با تیم لیگ برتری نورویچ سیتی رونمایی کرده است. برند لوتوس در لباسهای این تیم ورزشی در گروه های سنی متفاوت به کار خواهد رفت. همکاری بین لوتوس و نورویچ سیتی برای اولین بار در دیدار این تیم با لیورپول در فصل جدید مسابقات لیگ جزیره پدیدار خواهد شد.

مقایسه لوگوی جدید و قدیم لوتوس
لوتوس پس از معرفی هایپرکار الکتریکی اویجا اعلام کرد در حال طی کردن دوران گذار مهمی بوده و سرمایه‌گذاری زیادی روی محصولات جدید خواهد داشت تا سبد محصولات خود را گسترش داده و خود را به عنوان یک برند پرفورمنس و سطح بالا به منظور رقابت با رقبای اروپایی تثبیت کند.


لوگوی جدید این برند تفاوت اساسی با نمونه‌ی قبلی نداشته اما طرح سه بعدی لوگوی قبلی جای خود را به طراحی دو بعدی با فونت متفاوت داده است. البته رنگ‌های زرد و سبز مسابقه‌ای لوتوس همچنان در لوگوی این شرکت بکار خواهد رفت.


سیمون کلیو مدیر بازاریابی لوتوس گفته این شرکت نگاهی عمیق به تاریخچه‌ی خود و فلسفه‌ی کالین چپمن یعنی ساده و سبک کردن چیزها داشته است.


علاوه بر تولید هایپرکار اویجا، لوتوس در حال کار روی حداقل یک خودروی اسپورت دیگر است که این محصول بر پایه ی معماری کنونی اما اصلاح شده‌ی شرکت شکل خواهد گرفت. همچنین لوتوس برای اولین بار شاسی‌بلند خود را خواهد ساخت که اخیرا تصاویر جاسوسی آن در لباس لینک اند کو ۰۱ منتشر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. سینا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    الان لوگوی جدید کدومه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چه آرم سختی
    احتمالا در آینده باز تغییر خواهد کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      هفتاد ساله تغییر خاصی نداشته. لوگوش یجوریه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید جهرمی

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        ماشیناش هم خیلی وقته تغییر خاصی نداشته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Hami

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (169 ديدگاه)

    سیمون کلیو مدیر بازاریابی لوتوس گفته این شرکت نگاهی عمیق به تاریخچه‌ی خود و فلسفه‌ی کالین چپمن یعنی ساده و سبک کردن چیزها داشته است.
    ?
    ?
    ?
    مدل Evija بر خلاف فلسفه‌ی کالین چپمن ساخته شده.

    Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    هرگز لوگو به زیبایی لوگو و ارم مرسدس روی زمین پدیدار نخواهد شد / Award Winning برای همیشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. OMID

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    ارم قبلیش بهتر بود که?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حمیدرضا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    داشتم فکر می کردم لوگوی نوریچ کنار لوگوی لوتوس چیکار می کنه متنو که خوندم تازه فهمیدم چرا اونجاست
    جدا چه فرقی کرد خب لوگوی قبلی که طراحی شکیل تری داشت سه بعدی که قشنگ تر از دوبعدی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا