هفته نامه

قدم زدن در غرفه‌های خودروسازان در پاریس 2018 (قسمت دوم)

نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ از چند روز پیش آغاز بکار کرده و در این چند روزه خودروهای مهمی رونمایی شده‌اند و ما هم تلاش داشته‌ایم در سریع‌ترین زمان ممکن پوشش خبری کاملی را داشته باشیم.


اخبار مربوط به معرفی جدیدترین خودروها خدمت شما عزیزان تقدیم شده‌اند اما حالا وقت بیشتری برای قدم زدن در غرفه‌ی خودروسازان گوناگون فراهم بوده و ما هم تلاش داریم گالری جذابی از خودروهای جدید تدارک ببینیم.

  • تویوتا


شاسی‌بلند جدید راو ۴ بازار اروپا و همچنین بازگشت نام کرولا به این قاره با فرم‌های بدنه‌ی هاچبک و استیشن باعث سنگین شدن غرفه‌ی تویوتا در پاریس شده‌اند.

اما تویوتا به همین خودروها بسنده نکرده و سدان میان سایز کمری جدید و هاچبک یاریس GR اسپورت را نیز به فرانسه آورده است. همچنین به منظور آسان‌تر شدن انتظار رونمایی از سوپرای جدید، سوپرا ریسینگ کانسپت ۲ میلیون دلاری هم در غرفه ژاپنی‌ها نمایان بود.

  • آئودی


آئودی با چندین محصول تولیدی جدید و کانسپت از جمله A1 اسپورت بک، A6 آوانت، شاسی‌بلند e-Tron، Q3، Q8، TT فیس لیفت و خودروی مسابقه‌ای R8 LMS به رویداد خودرویی پاریس آماده است. در گالری زیر می‌توانید تصاویر جذاب از محصولات ارباب حلقه‌ها را تماشا بفرمایید.

  • پژو


با اینکه فرانسه و پاریس خانه‌ی پژو محسوب می‌شوند اما این برند در نمایشگاه امسال خیلی غوغا نکرده و شاخص‌ترین محصول آن کانسپت e-Legend است که از کوپه‌ی خاطر انگیز ۵۰۴ مدل ۱۹۶۹ الهام گرفته است.

یکی دیگر از محصولات جدید پژو مدل ۵۰۸ استیشن SW و همچنین نسخه‌های هیبریدی سدان ۵۰۸ و کراس اوور ۳۰۰۸ می‌باشند.

  • مرسدس بنز


مرسدس بنز همواره سورپرایزهای جذابی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودروی پاریس داشته‌اند. این بار هم شاهد حضور A کلاس سدان جدید و هاچبک اسپورت A35 AMG در این رویداد بوده‌ایم. همچنین نسل جدید B کلاس و GLE و همچنین کانسپت برجسته‌ی ویژن EQ سیلور آرو در غرفه‌ی مرسدس دیده می‌شوند.

  • لکسس


خودروی سفارشی و بسیار زرد LC بیشترین توجه را به خود جلب می‌کرد. البته مدل‌های سطح پایین‌تر هم در غرفه لکسس به چشم می‌خورد. کراس اوور لوکس و کوچک UX به همراه ES و RC کوپه فیس لیفت از دیگر محصولات این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه پاریس هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (11 ديدگاه)

    A کلاس و EQ چقدر خوبن بنز باید هرچه زود تر یه رقیب برای i8 بده بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    به نظرم بهتره پژو روی طراحی چراغ های عقب کار کنه حس بیکیفیتی میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی رضا

      ۱۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      اه چراغ های عقب پژو خیلی زیبا و خاصن بابا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علی رضا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    دیدید gle 450 چقدر زیباست، من صد در صد طراحی خارجی این نسخه رو به x5 ترجیح میدم
    تو طراحی داخلی هم که x5 اصلا حرفی واسه گفتن در برابر gle نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMG 63

    ۱۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    نمیدونم جدیدن این حجم انتقادات لحظه اى و زود گذر چیه که علیه بنز راه افتاده ولى خدایى GLE زیبایى خاصى تو سگمنت خودش داره . همچنین EQ C هم از نظر تکنولوژیه بکار رفته سیستم هاى بازیابیه انرژى هم امکانات بروز رفاهى و هم نحوه شارژ و مدت زمان شارژ خودروى فوق العاده اى هستش که یه سرى انتقادات بیخود روزاى اول رونمایى این دو خودرو رو تحت تأثیر قرار داده بود که مشخص میکنه یه سریا واقعاً چشم دیدن پیشرفت مرسدس بنز رو ندارن .
    A Class هم که دمش گرم ، خوب جواب دوستان عزیزمون رو داد جورى که حرف و حدیث باقى نذاشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۱۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      طراحی یه چیز کاملا سلیقه ای ه. اونایی هم که میام کامنت میدن نظرشون رو میدن و البته نظرشون هم محترمه منتها فقط برای خودشون.
      کلا به بیشتر کامنتا نباید توجه کرد دوست عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا